Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Robbie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 41 bijdrage(n) van DJ Robbie (Pagina: 4 van 5)

Topic: Licht- en geluidsplan kerstconcert (25-10-2008 14:42:00)
Martin,
Het budget is nog niet bekend, volgende week maandag (27-10) kan ik hier meer over zeggen.
De harmonie staat/zit gewoon op de grond en de band staat NAAST de harmonie en WEL op een podium.
Ja, ik heb al meer dingen gelezen in de andere topics maar toch nog niet echt iets gevonden waar ik verder mee kan.
Ik dacht zelf ook al dat 8 parren (veel) te weinig was, dus die moeten zeker gehuurd worden.

Pieter en René,
De harmonie hoeft niet versterkt te worden, de band (voor een deel) wel. De band heeft zelf microfoons maar er moet nog gekeken worden hoe we de PA voor de zaal gaan doen. De band bestaat overigens uit: Drummer, 2x gitarist (elektrisch), bassist, toetsenist, en nog 3 blazers. De toetsenist en een van de gitaristen zingen. De drummer hoeft NIET versterkt te worden, de gitaristen en bassist hebben hun eigen gitaarversterkers en dat is genoeg voor in een kerk, dus alleen de toetsenist, de blazers en de zang moet versterkt worden. Waarschijnlijk komen er dus alleen maar luidsprekers voor het mid en hoog en dus geen subs.
Topic: Licht- en geluidsplan kerstconcert (25-10-2008 10:53:00)
Hallo Martin,

Alvast bedankt voor je reactie.
De harmonie bestaat uit ongeveer 100 personen.
De band bestaat uit 8 personen.
Dan ook maar meteen even het publiek wink ;) : Dat zijn ongeveer 300 personene.
Topic: Licht- en geluidsplan kerstconcert (25-10-2008 10:38:00)
Hallo allemaal,

De zondag vóór kerst moet ik dit jaar met mijn vriend het licht en geluid verzorgen bij het kerstconcert in Leunen.
Het concert wordt gegeven door de harmonie en een band uit Leunen. Het is in de kerk. Ik heb dit nog niet zo vaak gedaan en vooral niet in een kerk. Graag zou ik jullie hulp vragen om te weten te komen hoe ik dit het beste kan gaan aanpakken. De apparatuur die op dit moment al aanwezig is bestaat uit:
- 10x LED par-56 kort
- 8x par-56 kort
- 2x JB-Systems The Winner MKII
- 1x Antari F80Z
- 12 meter truss met wind-ups
Ik wil dus graag weten:
- Wat kan ik hier al mee?
- Hoe moet het opgesteld worden?
- Wat heb ik nog meer nodig?
- etc.??
De harmonie en de band moeten beide goed uitgelicht worden, maar effectverlichting is ook zeker nodig. Het moet een leuke en spetterende lichtshow worden die toch niet te druk is.
Het geluid wat we zelf hebben kan niet gebruikt worden dus zet ik dit hier ook niet neer, dat wordt in ieder geval gehuurd.

Ik heb er al veel over gelezen hier op het forum, maarja elk feest/concert is anders dus daarom stel ik toch deze vraag.

Alvast bedankt!

M.v.g. Robin Manders
Topic: Licht-geluid verhuur in de buurt van Venray (7-6-2008 20:19:00)

Marc Ebbers schreef:

Wat heb je nodig...
(is nog te rijden)
Ken meerdere bedrijven in de omgeving nijmegen...
Nijmegen is naar mijn beste weten toch ongeveer net zo ver als Andelst. Ik heb licht en geluid nodig.
Feestjes voor 400 personen is het vaak als ik huur.
Topic: Licht-geluid verhuur in de buurt van Venray (7-6-2008 09:27:00)
Hallo, ik heb al een paar keer een optreden gehad waar ik extra apparatuur voor nodig had. Dit heb ik toen gehuurd bij J&H Licht en geluid in Andelst. Ten eerste vond ik het best ver rijden (uurtje vanaf hier) en ten tweede heb ik slechte ervaringen met het bedrijf in kwestie. Had een keer spots gehuurd en een DMX-bar daarvan deed het niet. Het bedrijf had beloofd mij een tegoedbon te geven maar dat is nooit gebeurd. Daar huur ik dus nooit meer. Nu is mijn vraag waar ik, als ik weer een keer een optreden heb waar ik extra apparatuur voor nodig heb, die apparatuur het beste kan huren. Zo dicht mogelijk bij Venray in de buurt. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, Robin Manders
Topic: Op zoek naar een nieuwe SUB - TOP actieve speakerset (14-4-2008 19:26:00)
Misschien 2 RCF ART705-AS subwoofers met 2 RCF ART322-A tops.
Ik gebruik zelf 2 RCF ART300-A's en 1 RCF ART705-AS. Het klinkt geweldig en de sub gaat hard en heel strak.

Specs:
RCF ART322-A
400 W RMS
12" woofer 2" driver
350 W op het laag en 50 W op het hoog
128 dB
23 kg

RCF ART705-AS
800 W RMS
15" woofer
130 dB
37 kg

Er zijn hoezen voor beide speakers verkrijgbaar, misschien wel handig wink ;)
Topic: Rookmachine, hazer, fazer (15-12-2007 09:38:00)
Hallo, wat is nou eigenlijk het verschil tussen een rookmachine, hazer, fazer en wat er nog allemaal meer is (low fog machine) enzo? Alvast bedankt.
Topic: dap soundmate aktive 2 of toch maar passief? (12-5-2007 17:42:00)

djbirdie schreef:

Ik draai zelf een half jaartje inmiddels met de Soundmate 2 MKII, we doen er feesten mee tot ongeveer zo'n 150 bezoekers, beetje afhankelijk van de zaal etc. etc. natuurlijk.
Mijn bevindingen:
+ Goede geluidskwaliteit
+ Aktief, dus geen gesleep met versterkers
+ Redelijk compact in vervoer

- Meegeleverde hoezen zijn zo gescheurd, komen bij ons cases voor
- Euro aansluiting ipv powercon
- Wielen op de subs zijn van goedkope kwaliteit, slijten snel en er is bij ons al een lager kapot dus dat wiel zwenkt niet meer...
Heej bedankt voor je bericht, maar wat vind je nou, kan ik beter de Soundmate 2 of het passieve set kopen?
Topic: dap soundmate aktive 2 of toch maar passief? (12-5-2007 12:33:00)
Hallo allemaal, ik ben van plan om een nieuw geluidsset te kopen maar ik weet nog niet wat ik moet kiezen.

Ik ben aan het twijfelen tussen dit actieve set:
- DAP Soundmate Active 2 MK2

Of dit passieve set:
- 2x DAP X-15HL Subwoofer
- 2x DAP X-12T Topkast
- 1x DAP Palladium P-2000
- 1x DAP Palladium P-1600
- Kabels en statieven voor ertussen

Ik zou bij het passieve set wel veel duurder uit zijn.
Ik wil graag kwaliteit, iets wat makkelijk te vervoeren is en iets dat niet snel kapot gaat.
Wat vinden jullie hier het beste set van of hebben jullie nog andere ideeen?
Groetjes, DJ Robbie wink ;)
Topic: Makkelijk DJ meubel (10-5-2007 07:55:00)

lj/dj cono schreef:

we kunnen wel een meubel verzinnen of tips geven.
maar heb je het vervoer voor een klein middel of groot meubel ( bvb 2 breed 1 diep 1.10 hoog.
Heej, wat bedoel je met "we kunnen wel een meubel verzinnen"?
Ik heb het vervoer voor een meubel van 2 m breed 1.20 m hoog 1 diep.
Bedankt alvast wink ;)