Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MarcelV
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 50 bijdrage(n) van MarcelV (Pagina: 4 van 5)
Topic: Beamer + scherm huren, omgeving Sittard-Geleen (17-10-2007 10:35:00)Wist dat jij hem kende (van toen bij de modeshow) maar niet dat ie bij je in de klas zit
Topic: Beamer + scherm huren, omgeving Sittard-Geleen (16-10-2007 22:10:00)
en nee het is niet alleen voor de gold versie.Zag die optie inderdaad ook staan bij de beta versie, alleen kan/kon ik daar niks invoeren en meen ik ergens op internet gelezen te hebben dat het alleen bij de Gold versie kon (alleen vind ik dat nu niet meer
)Topic: Daslight dmv Midi triggeren (16-10-2007 17:39:00)stockaudio heb ik ook al eens geinformeerd naar beamer + scherm.
Ze zijn erg duur!Stockaudio vind ik zowiezo erg duur. Maar het zal misschien toch goedkoper zijn dan in heerlen huren + bezorgkosten.Topic: Beamer + scherm huren, omgeving Sittard-Geleen (16-10-2007 14:04:00)
Volgens mij heeft alleen de Gold versie deze functieTopic: Daslight dmv Midi triggeren (15-10-2007 18:11:00)Dan zal ik nooit een lichtshow door jou laten plaatsen
Topic: Particuliere verhuurder gezocht (5-9-2007 21:37:00)
Patrick Beuken schreef:
Hij is een klasgenoot, een goede vriend en we hebben dezelfde hobby...
Neem eens contact op met Lars A. (Neem aan dat je weet ik bedoel
) Die kan je misschien wel wat regelen
Topic: Daslight dmv Midi triggeren (16-10-2007 22:00:00)
) Die kan je misschien wel wat regelen
dutchspiders schreef:
oh sorry, dit nu eigenlijk nog alleen mogelijk met de beta versie die te downloaden is.en nee het is niet alleen voor de gold versie.
)Nee, wilde wel oorspronkelijk de DVC2 Gold kopen, maar daar zat toen een lange levertijd op bij R. en aangezien ik niet wist wanneer ik hem standalone zou gebruiken toch maar gekozen voor de DVC2 512. (Scheelde ook weer in de portomonee
)
Overigens ben ik nu wel van plan om mijn scanmaster 2MKII te verkopen (die ik had voor Daslight en nu gebruikte voor dimkanalen via de IN van Daslight) en daarvoor in de plaats iets in de richting van een scène setter en het lieft gewoon een heel simpel tafeltje met wat schuifjes en een midi-out aan te schaffen (dus als iemand er nog 1 heeft liggen
)
Topic: Beamer + scherm huren, omgeving Sittard-Geleen (16-10-2007 17:28:00)
)Overigens ben ik nu wel van plan om mijn scanmaster 2MKII te verkopen (die ik had voor Daslight en nu gebruikte voor dimkanalen via de IN van Daslight) en daarvoor in de plaats iets in de richting van een scène setter en het lieft gewoon een heel simpel tafeltje met wat schuifjes en een midi-out aan te schaffen (dus als iemand er nog 1 heeft liggen
)warface schreef:
MarcelV schreef:
Stockaudio? Reflexion? RB Sound?Ze zijn erg duur!
Stockaudio? Reflexion? RB Sound?
Topic: Daslight dmv Midi triggeren (16-10-2007 12:49:00)dutchspiders schreef:
Met de nieuwste daslight kan je tegenwoordig ook via dmx programma's triggeren onder schuiven
Bij Daslight heb je de mogelijkheid om d.m.v. Midi scenes te starten en stoppen e.d.
Kun je dan je 'midi-signaaluitzender' (bijv. een scenesetter) gewoon simpelweg met een kabel als deze aansluiten op je pc. Of heb je dan een midi-interface nodig (en dan via een usb poort)?
Topic: Post hier je logo! (13-10-2007 21:31:00)Kun je dan je 'midi-signaaluitzender' (bijv. een scenesetter) gewoon simpelweg met een kabel als deze aansluiten op je pc. Of heb je dan een midi-interface nodig (en dan via een usb poort)?
lars veling schreef:
..ik ben een mogool op creatief gedoe..
Ik heb hier 2 x B1520 PRO en 2x B1800x PRO staan in Beek (net geen uurtje rijden). Afhankelijk van datum/tijd valt er misschien iets te regelen..