Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MarcelV

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 50 bijdrage(n) van MarcelV (Pagina: 1 van 5)

Topic: Defect sliding showbar 4 (17-12-2011 16:24:00)
Finke kick:

Sinds kort heb ik een Showbar die uit gaat zodra je op een knopje duwt. Iemand bekend met dit probleem?

Demonstratie:
www.youtube.com/watch?v=9HpC35sONzE
Topic: beginners setje (22-8-2010 23:13:00)
Mocht je nog boxen zoeken, ik nog twee Behringer B1520 Pro in de verkoop! Zeer geschikt om mee te beginnen, ook meteen geschikt voor je eerste feestjes! (Heb helaas wel al m'n versterkers al verkocht!)
Topic: dB Technologies DVX D10 / D12 / D15 (18-8-2010 13:16:00)
Ik RSC inderdaad ook al tegen gekomen alleen ligt Cuijk helaas niet op een route die ik regelmatig reis. Ik zal ze eens mailen en eens kijken of ik de komende 2 weken een gaatje heb om richtiing Cuijk te rijden.

Het setje zal sowieso voorzien worden van een (bijpassend) subje(s).
Topic: dB Technologies DVX D10 / D12 / D15 (18-8-2010 11:58:00)
Hmm.. Het lijkt erop dat de NX serie nog niet echt is doorgedrongen in NL.. Kan enkel 1 a 2 'dozenschuivers' vinden die ze toevallig verkopen. Of is er toevallig iemand op het forum met ervaring?
Topic: dB Technologies DVX D10 / D12 / D15 (17-8-2010 22:11:00)

ideedeluxe schreef:

Als de grote alternatieven voor de DVX reeks zie ik de RCF NX serie.
Inderdaad! Bedankt voor de tip.
Had eerder al gekeken naar de Art 712a e.d. maar de NX serie waarschijnlijk een beetje over het hoofd gezien.

De M12-A lijkt daarbij ook behoorlijk op de DVX D12 (hoewel dr ook weer een aantal specifieke verschillen zijn).
Eens kijken of ze deze ergens toevallig naast elkaar hebben staan.
Topic: dB Technologies DVX D10 / D12 / D15 (17-8-2010 18:16:00)
Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe geluidsset ben ik getipt om eens te kijken naar DVX/DVA serie.

Ik ben op zoek naar een nieuwe, liefst actieve set, die in de toekomst makkelijk is uit te bereiden en erg multi functioneel inzetbaar moet zijn.

Ik heb inmiddels al het een en ander beluistert alleen is de db Technologies nog niet aan de beurt geweest. Aangezien er hier op het forum een aantal gebruikers 'rondlopen' zou ik graag willen weten bij wat voor'n toepassingen jullie de set met succes hebben in gezet, wat jullie ervaringen verder zijn met deze set en wat jullie heeft overgehaald om voor db Technologies te gaan.

Als ik een keus moest maken uit de DVX/DVA serie zou ik gezien mijn toepassingen (erg divers, gem. 50-250 man) kiezen voor 2 D12 topjes met daaronder (een) S09/S10 subje(s).

Wat zouden nog goede altertieven zijn (van andere merken) om eens naar te kijken. Budget is zo'n 1000-1500 per top.
Topic: Welk merk truss zou dit zijn? (10-4-2010 19:27:00)

watje schreef:

de klemmen die Douwe bedoeld noem ik scaff.. zo ver als ik weet heet dat ook zo (hoor de term meerdere malen per week..)

dus nee geen hoekje voor mij dit keer. (om te schamen bedoel ik)
Scaff klemmen zijn van oorsprong klemmen voor steiger materiaal van het merk scaffolding (als ik me niet vergis). Dit zijn tevens de klemmen die Jeroen bedoelt. Het grote verschil tussen scaff klemmen en de klemmen die jij bedoeld is dat scaff van ijzer is en meestal ribbels in de couplers heeft. Die gebruiken op truss is dus een echte 'no go'. Ga dus nooit bij een ijzer boer om scaff klemmen vragen. Geef dan teminste aan dat ze van aluminium moeten zijn en je ze voor truss gaat gebruiken!
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (6-11-2008 21:20:00)
Kan iemand mij vertellen, en het liefst nog laten zien, hoe het eruit ziet als ik een Karaoke cd'tje (cd+g) er instop happy :)
Topic: Wie verhuurt een Skytracer? (30-10-2008 12:08:00)

MarcelV schreef:

Even een klein kickje

Ik ben namelijk opzoek naar een verhuurder in zuid-limburg die in het bezit is van een sky spot/sky beam. Dus met een enkele beam. Wie kan mij helpen

Voorbeeldje: KLIK
Is er nog iemand die mij hieraan kan helpen.
Van de verhuurder in Sittard die djbram voor mij om informatie heeft gevraagd heeft namelijk tot op heden niks laten weten.
Topic: Wie verhuurt een Skytracer? (3-10-2008 00:01:00)
Weet je toevallig ook bij welk verhuurbedrijf? :)