Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bartuitlauwe
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 62 bijdrage(n) van Bartuitlauwe (Pagina: 4 van 7)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (29-7-2011 21:26:00)Ik heb toevallig afgelopen weekend 2 stuks van de zwenkbalk 10-lamps op de kop getikt.Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (16-4-2011 00:12:00)Bij deze:
linkje
Deze lampen heeft hij ook te koop.
De bewegende lampen zie je in een filmpje op zijn you tube.
you tube filmpjeTopic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (15-4-2011 15:53:00)Ik heb vierkante koolstiftjes. Ongeveer 0,5 bij 0,5 cm.
Zie hier een betere foto. koolstiftjes
Denk dat dit wel moet kunnen dan.
Thanks voor de info.
Ben ook beniewd of je ze nog nieuw kunt kopen.
Kun je ook de koolborstels nog nieuw kopen? en kun je deze makkelijk vervangen?
Oke dan, Ik heb mijn vakantie er net op zitten.
Mijn
Sapro - Supro,
Coemar - Barriera en
F.A.L. - Ventaglio
zijn naar de straler.
Die komen binnenkort terug en dan kunnen die ook weer in elkaar. :)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (27-7-2011 21:56:00)Mijn
Sapro - Supro,
Coemar - Barriera en
F.A.L. - Ventaglio
zijn naar de straler.
Die komen binnenkort terug en dan kunnen die ook weer in elkaar. :)
Zo lekker rustig hier.
Niemand meer nieuwe aankopen gedaan?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-7-2011 01:11:00)Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (2-7-2011 19:44:00)Niemand meer nieuwe aankopen gedaan?
Zo, gisteren een aantal lampen weggebracht voor stralen en spuiten.
2 x coemar barriera en
een Sapro Supra
Even vakantie vieren en daarna weer in elkaar zetten.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (18-5-2011 22:38:00)2 x coemar barriera en
een Sapro Supra
Even vakantie vieren en daarna weer in elkaar zetten.
Ik heb hier nog een 5-tal Par 56 behuizingen van FAL liggen.
(FAL logo zit erin gedrukt)
Heeft iemand hier daar intresse in?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-5-2011 00:30:00)(FAL logo zit erin gedrukt)
Heeft iemand hier daar intresse in?
Victor schreef:
Dat is de Spazial-16.Martin518 schreef:
Dan zou een linkje wel fijn zijn.
linkje
Deze lampen heeft hij ook te koop.
De bewegende lampen zie je in een filmpje op zijn you tube.
you tube filmpje
Dan is het nu mooi verdeeld
Op marktplaats is nog een man die 3 enkele van deze balkjes te koop heeft.
Maar daar wil die 100 euro per stuk voor hebben.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (14-4-2011 22:23:00)Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (25-1-2011 23:46:00)
Op marktplaats is nog een man die 3 enkele van deze balkjes te koop heeft.
Maar daar wil die 100 euro per stuk voor hebben.
Victor schreef:
Op jouw foto's zie ik niet om welk type koolborstel het gaat. Als het de allerkleinste variant is (met de ronde koolstiftjes) is 5A aan de ruime kant, al zal het wel werken. Voor de typen met koperen armpjes is het geen enkel probleem.Zie hier een betere foto. koolstiftjes
Denk dat dit wel moet kunnen dan.
Thanks voor de info.
Ben ook beniewd of je ze nog nieuw kunt kopen.
Kun je ook de koolborstels nog nieuw kopen? en kun je deze makkelijk vervangen?