Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Josb

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 42 bijdrage(n) van Josb (Pagina: 4 van 5)

Topic: peavey hisys 215xt probleem (30-4-2007 16:31:00)
ja klopt ik heb de subs niet meer
ik heb nu 2x psso 2150 subs besteld
deze zijn dubbel 15" hoorngeladen
dit zijn de spec:

1w/m 106 db
max geluidsdruk 140db
1200w r.m.s.
2400w program
4 ohm

ik heb wel hoge verwachtingen

gr jos
Topic: psso sub 2150 (20-4-2007 16:38:00)
ik denk ook niet dat al veel verspreid zullen zijn maar voor wie ze al heeft hoor ik het graag
Topic: psso sub 2150 (18-4-2007 21:35:00)
ja dat kan ik nog doen stuur wel ff mailtje erheen
Topic: psso sub 2150 (18-4-2007 16:59:00)
heeft iemand anders nog ervaring met deze subs?
Topic: peavey hisys 215xt probleem (18-4-2007 14:52:00)
geen kroeg in de stad zelf wel bij ons in dorp pekela's

nou ik heb de peavey subs verkocht het type woofers wat cerin zat was 1504 kadt 8 ohm
trouwens

maar ga nu naar andere type kijken
wat mij betreft mag deze topic op slot
gr jos
Topic: psso sub 2150 (18-4-2007 00:20:00)
ja vind het ook mooier staan dubbel 15 inch maar das mn eigen meining en mijn top speaker is ook enorm groot
Topic: psso sub 2150 (17-4-2007 12:59:00)
hallo iedereen,
ik heb ff een vraagje.
ik heb mijn peavey subs net verkocht en ben op zoek naar 2 nieuwe dubbel 15 inch subkasten

nu is mijn oog gevallen op de psso sub 2150(dubbel 15 inch hoorngeladen) van omnitronic
heeft iemand al ervaring met deze kasten??
ik zoek nl. kasten die echt een goede geluidsdruk hebben en de spec. van deze sub
liegt er eigelijk niet om.
de fabrikant geeft het volgende aan:
2x 15 inch hornloaded
1w/m 106db
max spl: 140db/m
1200w r.m.s.
2400w program
38-500 hz
4 ohm
63 kg

ik weet niet waar ik ze zo ff kan beluisteren ( woon in groningen )
en of ik de spec. met een korreltje zout moet nemen...

alvast bedankt..
gr jos
Topic: peavey hisys 215xt probleem (5-4-2007 15:52:00)
ok dan kijk ik alles ff na hoe het zit en laat ik het weten
alvast bedankt voor jullie hulp

ps :peavey hisys 215xt hoor ik van meer moet niet zo goede baskasten zijn
waar zou dit dan aan kunnen liggen??
misschien het ontwerp van de kast of de 1504 black widow speakers??
dit vraag ik omdat ik ze dan bij ontevredenheid misschien de black widows wil gaan uitwisselen voor andere speakers..

gr jos
Topic: peavey hisys 215xt probleem (5-4-2007 01:08:00)
"dan heb ik de versterker in bridgemode staan en parallel mono voor de luidsprekeruitgangen.."

ik bedoelde dus gewoon parallel mono(schakelaartje stereo/mono/bridge
Topic: peavey hisys 215xt probleem (5-4-2007 00:52:00)
sorry voor het plaatsen van 2 topics...

ik heb binnenin de subs alle draden +- gecontroleerd en alles is parallel aangesloten.
+ op +/- op -.
ook heb ik bij mn luidsprekerkabels hetzelfede gedaan..is ook goed.
kan het misschien aan mn signaalkabel liggen?(6,3mm jack mono sub uitgang dateq appollo
naar xlr eindversterker..)
dan heb ik de versterker in bridgemode staan en parallel mono voor de luidsprekeruitgangen..

hij komt dus al gefilterd de versterker binnen.

dus normaal gesproken zijn dit goede subs??
ik heb ze alleen nog maar een paar x gebruikt in een kroeg (+- 70 man)

ik denk ook dat ik een actieve filter ertussen zet