Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Michael
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Michael (Pagina: 3 van 20)
Topic: Dap extreme & vision series... (12-5-2004 14:30:00)En waarom praten we daar dan niet over? De B-1520 doet niet onder aan de Wharfedale EVPS-15. Behringer zit ook binnen het budget en wil je zeggen dat een behringer slechter presteert dan een k-112? Heb je dat zelf ondervonden of van horen zeggen. Ik heb ondervonden dat een k-112 niet beter presteert.Topic: Nieuw merk WORK audio en lighting (10-5-2004 14:39:00)
Dap (highlite) is met goede speakerseries begonnen uitgerust met beyma onderdelen en hun eerste amps waren ook heel degelijk en nu niet direkt goedkoop. Maar opeens zijn ze de budget markt ingeslagen waarom, ik denk omdat de prof markt niet genoeg opbracht. De budget markt zal hun werkterrein blijven daar ben ik zeker van al snoepen ze wel een heeeeel klein beetje mee bij de profs door stageblaster en ja hoor ook de vision amps.
Topic: capaciteit berekenen (12-5-2004 14:27:00)Als ik het met die tops presteer om een verdraagbaar geluid te creeeren voor 500 man dan zal het dj hansie ook wel lukken. wil je safe spelen pak er zes.
Topic: capaciteit berekenen (12-5-2004 12:31:00)Vergeet niet vier B-1520 toppen houden vier b-1800 bassen never nooit fatsoenlijk bij en dat zul je dan ook merken als je die dingen max gaat gebruiken op dat feest en voor dat aantal denk ik dat je dat ook zal gaan doen.
Topic: capaciteit berekenen (12-5-2004 12:16:00)De bassen wel maar de toppen niet. Een zestal topjes is wel aan te raden. Met vier toppen zal het ook wel goed gaan maar een beetje extra vermogen is altijd wel aangenaam aangezien voor 500 man vier toppen wel de max is.
Topic: capaciteit berekenen (12-5-2004 11:34:00)Niet berekenbaar. Vul eerst in:
1. Merk speakers?
2. Welke amps zitten erachter?
3. Specifiek evenement of algemeen?
4. Rendement van de kastjes?
5. Specifieke muziek of algemeen?
6. Wensen van de organisator of algemeen?
Topic: Dap extreme & vision series... (11-5-2004 19:25:00)1. Merk speakers?
2. Welke amps zitten erachter?
3. Specifiek evenement of algemeen?
4. Rendement van de kastjes?
5. Specifieke muziek of algemeen?
6. Wensen van de organisator of algemeen?
Dat zijn geen knoppen maar aan-uit knoppen voor dat kanaal. Ik vrees dat ze alleen met de pc te besturen zijn of er moeten nog regelaars op de achterkant zitten. Er zijn ook wel eens ampjes uitgebracht met alleen een aan/uit schakelaar en verder niks. Mischien dat dit ook het geval is, de volume regeling doe je je dan via de master out van het mengpaneel.
Topic: Nieuw merk WORK audio en lighting (11-5-2004 11:54:00)Ik heb al meel gekregen van fire & ice. dit is dus de importuer van WORK maar ik vind de voorwaarden behoorlijk mager en niet erg aantrekkelijk. Prijzen voor deWPRO's zijn wel mooi maar valt de plaatsen ind e rij van velen dus niet echt speciaal. De oudere WP serie is daarentegen wel interessant vooral de hoorngeladen topjes maar de prijslijst is incompleet en bevat neit alle prijzen netzo als de prijslijst die ik heb ontvangen.
Topic: Nieuwe geluidsinstallatie (10-5-2004 18:31:00)Andere mogelijkheid. Behringer B-300. Aktief, klinkt goed maar is wel een beetje zwaar.
Topic: Nieuwe geluidsinstallatie (10-5-2004 18:28:00)ME schreef:
Dj JoBo schreef:
voor 1000 euro zijn er nog veel meer speakers dan alleen die. Ik ga zowiezo nog een keer luisteren naar de speakers.Noem ze maar, je hebt nog wharfdale en verder niet heel veel (wel slechtere maar daar praten we nu niet over).
Mischien dat ik helemaal mis zit over het feit dat work nog nooit audio heeft gehad en daarom maar dit topic om te kijken of dat klopt + of er mensen zijn die bekend zijn emt dit merk en met name de wpro series. De zoekmachine van dit forum gaf toch weinig resultaat op work daarom.