Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Kitman

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 86 bijdrage(n) van Kitman (Pagina: 3 van 9)

Topic: Aanvulling luidspreker database WinISD PRO (26-2-2009 13:08:00)
Ik probeer gewoon de gegevens uit de handleiding van Rademakers in te brengen.
Om bij het verder lezen te zien wat hij juist bedoelt.
Uiteraard alleen de gegevens die hij opgeeft.
OK, ik werk met Boxplot, en daar heb ik toch geen problemen?
Ik vind het gewoon vervelend.
Topic: Aanvulling luidspreker database WinISD PRO (26-2-2009 09:03:00)
Ook na het volgen van de volgorde en andere volgorden blijft hij een foutmelding geven. Waarschijnlijk daarom dat het gratis blijft?
Sorry maar dat schept toch minder en minder vertrouwen.
Heeft er iemand de resultaten al eens vergeleken met die van een ander programma?
Volgens ik links en rechts op forums lees werken pro's er niet mee.
Voor 20 Euro koop je Lasip.6.
Het handige aan winisd is dat er hier mensen zijn die je kunnen helpen als je niet verder kan.
Topic: Aanvulling luidspreker database WinISD PRO (25-2-2009 20:50:00)
Handleiding had/heb ik gelezen.
Heeft iemand die 18 sound in het systeem zitten?
Kan je dat dan ook gewoon in de folder laden?
Ik vind het toch vervelend dat je zo veel tijd moet verliezen door het kiezen van een volgorde van gegevens inbrengen. Als dit een bug is kan dat toch niet moeilijk op te lossen zijn.
Topic: Aanvulling luidspreker database WinISD PRO (25-2-2009 14:48:00)
Ik heb volgende vraag volgens mij hier al gezien, maar vind het niet terug.
Ik heb net winisd pro gedownload en probeer de TS param. in te geven van een speaker die er niet inzit (de meeste recente zitten er niet in)maar krijg telkens een foutmelding als ik wil saven, toch zijn volgens mij de gegevens juist. Hoe kan ik dat verhelpen? Ik werk anders altijd met boxplot, is ongeveer hetzelfde, maar ik wil eens vergelijken want volgens mij is er een verschil in poortafmetingen.
Topic: Bouw van een passief filter (18-1-2009 09:46:00)
zelf wikkelen kan ook, is een stuk goedkoper.
Topic: Beyma SM-115K Sub bouwen ( Basreflex) (23-9-2008 22:27:00)
thnx, dus de 15NLW9500 voor BR, medium, 100 liter netto? zou ik daarvoor een bestaand ontwerp nemen, of toch berekenen.Mm minstens de poorten niet?
Heeft hier iemand al een BR gemaakt met deze speaker?
Topic: Beyma SM-115K Sub bouwen ( Basreflex) (23-9-2008 11:31:00)
18 -sound 15ND930 vergeleken met de RCF LF 15 N401, welke zou ik dan best kiezen voor een BR kast? Of ook nog 18 sound 15NLW9500. Is voor deze laatste al een kast ontwerp?
Topic: Beyma SM-115K Sub bouwen ( Basreflex) (22-9-2008 13:38:00)
Ik zeg toch de RCF " LF 15 N401 " eerst lezen en dan schelden eh! wink ;)
Topic: Beyma SM-115K Sub bouwen ( Basreflex) (20-9-2008 19:11:00)
Wat zou nu een goede speaker zijn voor een 15" sub, ongeacht de prijs. Ik dacht dat RCF wel goed was maar daar vind ik geen info voor een kast van, specifiek voor hun speakers dan.Ik heb de RCF LF 15 N401 gevonden, lijkt me wel wat, welke kast?
Topic: Beyma SM-115K Sub bouwen ( Basreflex) (19-9-2008 21:10:00)
Als je wat kwaliteit wil moet je toch minstens 800 Euro neertellen voor een 15" sub dacht ik, maar zelf maken zit je ook gauw aan 500 Euro denk ik.