Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Kitman
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 86 bijdrage(n) van Kitman (Pagina: 1 van 9)
Topic: Ayra Compar1 instellen (23-11-2014 11:19:00)
Het betreft hier Ayra Compar 1, zonder het voetpedaal.
Ik had die nodig als vaste verlichting in de kleuren zelf te kiezen.
Hoofd menu kies je SHND, enter, lampje flikkert.
Via up en down kies je nu voor Color, enter.
Nu kan je kiezen uit 31 voorgeprogrammeerde samenstellingen of automatisch.
Telkens heb je dan een andere combinatie van kleuren.
Om nu de samenstelling van de kleuren te beïnvloeden moet je in het hoofdmenu Manu de waarde van de kleuren instellen tussen 0 en 255.
Dit doe je gewoon met enter en up of down.
Lijkt omslachtig, maar als je er mee weg bent gaat dit vlug.
Er zijn nog andere instellingen maar die waren voor mij niet zo belangrijk.
In de handleiding staat niet wanneer wel en niet te enteren, en de keuze Manu is geen onderdeel van de SHND menu, maar zelf een hoofd menu.
Als je lang genoeg probeert vind je het uiteraard, maar ik ga er altijd van uit dat de gebruiksaanwijzing juist is.
Daar is rtfm toch voor eh
Tijd is ....., dus maar vlug op het forum of de winkel contacteren denk ik dan.
Topic: Ayra Compar1 instellen (21-11-2014 12:27:00)Ik had die nodig als vaste verlichting in de kleuren zelf te kiezen.
Hoofd menu kies je SHND, enter, lampje flikkert.
Via up en down kies je nu voor Color, enter.
Nu kan je kiezen uit 31 voorgeprogrammeerde samenstellingen of automatisch.
Telkens heb je dan een andere combinatie van kleuren.
Om nu de samenstelling van de kleuren te beïnvloeden moet je in het hoofdmenu Manu de waarde van de kleuren instellen tussen 0 en 255.
Dit doe je gewoon met enter en up of down.
Lijkt omslachtig, maar als je er mee weg bent gaat dit vlug.
Er zijn nog andere instellingen maar die waren voor mij niet zo belangrijk.
In de handleiding staat niet wanneer wel en niet te enteren, en de keuze Manu is geen onderdeel van de SHND menu, maar zelf een hoofd menu.
Als je lang genoeg probeert vind je het uiteraard, maar ik ga er altijd van uit dat de gebruiksaanwijzing juist is.
Daar is rtfm toch voor eh
Tijd is ....., dus maar vlug op het forum of de winkel contacteren denk ik dan.
Het gaat over 2 losse pars op zich, zonder bijbehorende regeldingen.
Heb ondertussen met een medewerker, specialist licht gebeld, na 10 mails en 5 telefoneren.
Vriendelijk hulpzame kerel, maar bij hem lukte het ook niet.
Heb het na lang proberen zelf gevonden.
Blijkt dat de meegeleverde, te downloaden, handleiding fout is.
Ben benieuwd of ze die dan ook veranderen.
Maar doet nu wat ik graag heb.
Toch allemaal bedankt voor het meedenken.
Waar kan ik ergens aanduiden dat ik verwittigd word als er een antwoord op mijn vraag komt?
Krijg ik nu niet.
Topic: Ayra Compar1 instellen (9-11-2014 13:06:00)Heb ondertussen met een medewerker, specialist licht gebeld, na 10 mails en 5 telefoneren.
Vriendelijk hulpzame kerel, maar bij hem lukte het ook niet.
Heb het na lang proberen zelf gevonden.
Blijkt dat de meegeleverde, te downloaden, handleiding fout is.
Ben benieuwd of ze die dan ook veranderen.
Maar doet nu wat ik graag heb.
Toch allemaal bedankt voor het meedenken.
Waar kan ik ergens aanduiden dat ik verwittigd word als er een antwoord op mijn vraag komt?
Krijg ik nu niet.
Heb uiteraard al in de winkel gevraagd, maar die jongens vinden het raar dat ik dat niet geregeld krijg en stellen voor om tot daar te komen. Dat is een hele afstand van hier.
Ik dacht hier misschien iemand te vinden die deze lampen ook heeft en die het duidelijker kon uitleggen.
Met iemand bedoelde ik dan gewoon een forumlid die geen zaak heeft.
Bij het voorbeeld van die fiets vind ik dat je dus niet met ergens anders gekochte goederen hier uitleg kan vragen.
Wat raar is voor een openbaar forum.
Dus bij deze, voelt zich iemand geroepen?
Topic: Ayra Compar1 instellen (8-11-2014 13:01:00)Ik dacht hier misschien iemand te vinden die deze lampen ook heeft en die het duidelijker kon uitleggen.
Met iemand bedoelde ik dan gewoon een forumlid die geen zaak heeft.
Bij het voorbeeld van die fiets vind ik dat je dus niet met ergens anders gekochte goederen hier uitleg kan vragen.
Wat raar is voor een openbaar forum.
Dus bij deze, voelt zich iemand geroepen?
Ja, kan naar bax gaan maar is wel ver voor mij.
Maar geen nood doe ik wel.
Was eerst niet zeker of ik hier ook vragen kon stellen over goederen die ergens anders gekocht zijn.
Begrijp het wel hoor.
Topic: Ayra Compar1 instellen (2-11-2014 12:53:00)Maar geen nood doe ik wel.
Was eerst niet zeker of ik hier ook vragen kon stellen over goederen die ergens anders gekocht zijn.
Begrijp het wel hoor.
We hebben 2 dergelijke spots gekocht bij Bax, om te gebruiken als vaste verlichting.
De bedoeling is om vaste kleuren mix in te stellen die dan gewoon blijft branden.
Om een of andere reden krijg ik dat niet voor elkaar.
De handleiding staat op de site, wel die van de par alleen, niet van de set.
Ik heb hier geen ervaring mee en misschien enter ik op het verkeerde moment.
Iemand een idee hoe je dat doet?
Topic: monitor signaal splitsen (26-10-2012 18:21:00)De bedoeling is om vaste kleuren mix in te stellen die dan gewoon blijft branden.
Om een of andere reden krijg ik dat niet voor elkaar.
De handleiding staat op de site, wel die van de par alleen, niet van de set.
Ik heb hier geen ervaring mee en misschien enter ik op het verkeerde moment.
Iemand een idee hoe je dat doet?
OK, dat is duidelijk, bedankt.
Topic: monitor signaal splitsen (26-10-2012 09:38:00)OK.
Als ik een signaal geef aan aux in en een signaal op ch1 in, krijg ik dan een mix van deze 2 signalen op ch1 out?
Kan ik dit dan op alle 4 de kanalen afzonderlijk doen?
Of is de mix alleen tussen de 4 ch in/out.
Wat ik zoek:1 monitor kanaal komt van de mixer, gaat in een apparaat, daar komen dan ook vb 3 eigen microfoons in.
Uit is dan 3 keer ieder zijn eigen micro regelbaar gemixt met het monitor signaal, zonder dat die andere 2 micro signalen er ook bij zitten. Ik weet niet of dit zo duidelijk is uitgelegd
Topic: monitor signaal splitsen (25-10-2012 19:27:00)Als ik een signaal geef aan aux in en een signaal op ch1 in, krijg ik dan een mix van deze 2 signalen op ch1 out?
Kan ik dit dan op alle 4 de kanalen afzonderlijk doen?
Of is de mix alleen tussen de 4 ch in/out.
Wat ik zoek:1 monitor kanaal komt van de mixer, gaat in een apparaat, daar komen dan ook vb 3 eigen microfoons in.
Uit is dan 3 keer ieder zijn eigen micro regelbaar gemixt met het monitor signaal, zonder dat die andere 2 micro signalen er ook bij zitten. Ik weet niet of dit zo duidelijk is uitgelegd
Die Behringer HA 4700 had ik nog liggen, dus niet extra gekocht, maar ik heb het probleem begrepen.
Nu wat betreft die DAP mixer.
Het is interessant als het monitor kanaal dat binnenkomt op vb aux in, kan gemixt worden met een eigen signaal via in ch1.
Nu heeft iedereen liefst ook nog zijn eigen mix tussen monitor en eigen signaal.
Wat krijg ik op de uit Ch1?
Hoe zou dat hier kunnen. Kan ik dan iets met de PAN knop?
Of moet ik vb ch1 monitor in en dan kan ik nog 3 kanalen regelen?
De split tussen welke kanalen is dat?
Topic: monitor signaal splitsen (30-9-2012 15:41:00)Nu wat betreft die DAP mixer.
Het is interessant als het monitor kanaal dat binnenkomt op vb aux in, kan gemixt worden met een eigen signaal via in ch1.
Nu heeft iedereen liefst ook nog zijn eigen mix tussen monitor en eigen signaal.
Wat krijg ik op de uit Ch1?
Hoe zou dat hier kunnen. Kan ik dan iets met de PAN knop?
Of moet ik vb ch1 monitor in en dan kan ik nog 3 kanalen regelen?
De split tussen welke kanalen is dat?
Patch kabels van 60 cm zullen niet zo veel storing opvangen, of toch?
Ik dacht een mixertje van 3 ingangen .
vb op 1 signaal van aux, balans midden, micro 1 op 2, balans naar L, micro 2 op 3, balans naar R.
Dan de main out L voor de een en de main out R voor de ander. Dan kunnen ze hun eigen signaal mixen.
Alleen denk ik dat zo een mixertje het signaal ook versterkt, geeft dat geen problemen, want je gaat dan eigenlijk weer naar een volumeregeling (mix).
Topic: monitor signaal splitsen (30-9-2012 13:36:00)Ik dacht een mixertje van 3 ingangen .
vb op 1 signaal van aux, balans midden, micro 1 op 2, balans naar L, micro 2 op 3, balans naar R.
Dan de main out L voor de een en de main out R voor de ander. Dan kunnen ze hun eigen signaal mixen.
Alleen denk ik dat zo een mixertje het signaal ook versterkt, geeft dat geen problemen, want je gaat dan eigenlijk weer naar een volumeregeling (mix).
In-ears zijn toch ook in zekere mate hoofdtelefoons?
Ben gaan kijken maar hoe kun je daar een extra kanaal bij mixen?
Verder zie je niet veel op de foto's, spijtig.
Ben gaan kijken maar hoe kun je daar een extra kanaal bij mixen?
Verder zie je niet veel op de foto's, spijtig.