Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj krissie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj krissie (Pagina: 3 van 20)

Topic: Suggestie webshop en forum (25-1-2012 18:56:00)

Dré schreef:

dj krissie schreef:

Sorry, maar ik heb (te) weinig kennis van internet om dat gelijk te vermelden. (laat staan waar ik dat kan vinden)..
Menu ... Help ... Over.

PS: Dit geldt voor ongeveer 99% van alle Windows programma's (dus wellicht een handig weetje ;-)
Dankje, mooi om te weten.

Maar daar staat echter wel, Internet Explore 8 ??
Topic: PA markt 2012 (25-1-2012 18:52:00)
Offtopic:

Zag vandaag in een bouwmarkt een steun die plaats je op een trekhaak, en op die steun zit een flinke balk gemonteerd deze valt dan precies op de hoogte van je deuren van een bestelbus. Extra beveiliging tegen het open breken van deuren. Als je handig bent kan je zoiets ook verzinnen voor een aanhanger..

Die steun had uiteraard een goed verzonken slot.

Kristian,
Topic: PA markt 2012 (22-1-2012 19:51:00)
Ik kan het niet bevestigen maar op het parkeerterrein tussen de gebouwen door zijn volgens mij genoeg muren en palen waarmee je de deuren van je aanhanger kan parkeren mist je een gesloten aanhanger hebt. Wel zorgen voor een slot tussen aanhanger en het trekkende voertuig.

Kristian.
Topic: Wat kosten jullie nou? (22-1-2012 19:40:00)

big bang schreef:

dj krissie schreef:

Maar een dj die er minder moeite voor doet mag z'n prijs daar dan ook op aanpassen.
Niet mee eens. Een DJ die z'n publiek minder goed kan vermaken moet z'n prijs aanpassen. Het wel of niet vermaken van het publiek hangt van veel factoren af, maar als iemand men nul voorbereiding en een USB stickie z'n publiek beter kan vermaken dan iemand die er twee uur voorbereiding in heeft zitten en met vinyl aan komt sjouwen, dan kan die eerste gewoon meer geld vragen. Uiteindelijk telt alleen het resultaat.
Tja, daar heb je een goed punt.

Een dj met een orginele collectie, of een dj met een usb stick. prijs zit h'm inderdaad wel in het eindresultaat maar op deze manier wordt er dan toch scheef geconcurreerd? of zie ik het dan verkeerd?
Topic: Wat kosten jullie nou? (22-1-2012 19:21:00)
Tuurlijk, helemaal mee eens!

Maar een dj die er minder moeite voor doet mag z'n prijs daar dan ook op aanpassen. Ik ken ook dj's die hebben alles orgineel en verzorgt voor elkaar en die vragen nog minder dan een "USB DJ".
Topic: Wat kosten jullie nou? (22-1-2012 19:09:00)
Waarschijnlijk de prijs misschien?? Als ik luisteren naar de kwaliteit van de nummers die gedraaid worden geloof ik nooit dat deze netjes betaald gedownload zijn... shut up :X
Topic: Wat kosten jullie nou? (22-1-2012 18:56:00)
prijstechnisch vindt ik het niet meer normaal soms.

Je betaald een paar honderd euro voor een DJ, Dj komt met een USB stick aan, prikt in op een CDJ-2000 mix een paar nummers door elkaar maakt soms een praatje door de microfoon en weg is ie.

Wordt dit anno 2012!?!
Topic: Wat kosten jullie nou? (21-1-2012 19:20:00)

ronny84 schreef:

Ik noem een cd geen apparatuur ;) Maar oke die 2 koffers en een mapje breng ik dan ook nog wel mee hoor ;) Da kan er nog wel vanaf.
CD's MEENEMEN? dat is echt zo 2011!!

USB stickie meenemen en inprikken toch??
Topic: Suggestie webshop en forum (20-1-2012 20:15:00)
Sorry, maar ik heb (te) weinig kennis van internet om dat gelijk te vermelden. (laat staan waar ik dat kan vinden)..

Kristian.
Topic: Suggestie webshop en forum (19-1-2012 20:06:00)
Internet Explore.

Foto

Ik heb een foto gemaakt omdat printscreen niet werkt bij mij.