Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Nickolaas
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 40 bijdrage(n) van Nickolaas (Pagina: 3 van 4)
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (14-1-2007 15:17:00)
laten we dan maar hopen dat het een slechte zekering was :p
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (14-1-2007 13:37:00)kan het eraan liggen dat aan het stopcontact waar men syrincs aanhangen nogal veel aanhangt?
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (13-1-2007 17:21:00)daar heb je wl een punt..maar ze zijn ng vrij nieuw(dus staan ng onder garantie) en dan wil je niets verkeer doen fzo..dusja..ben ik altijd nogal voorzichtig
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (13-1-2007 16:46:00)mag dus ook een slotje op ;)
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (13-1-2007 16:45:00)danku..men syrincssetje is trg :D :D :D
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (13-1-2007 16:22:00)ja ik ga er nu mee naar de winkel rijden..geef ik dat gwn af en zal ik wl een juiste trg krijgen ;)
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (13-1-2007 16:16:00)k..danku..zekering is idd kapot (draadje is gespronge)
nu ng een nieuwe zoeke en hopen dat ze dan trg werken
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (13-1-2007 16:08:00)nu ng een nieuwe zoeke en hopen dat ze dan trg werken
ja ik zie idd naast de sschakelaar het woordje "FUSE" staan..en een draaiknop denk
moet ik die eruit draaien?
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (13-1-2007 12:53:00)moet ik die eruit draaien?
Heb paar maand geleden ook een geweldig syrincs setje aangeschaft..nu gisteren ging ie niet meer aan...
knopje van de aan-uit schakelaar blijf gwn uit..doet niks meer..
iemand dit al voorgehad? Enige oplossingen?
Topic: DJ Setje voor beginner (19-12-2006 20:02:00)knopje van de aan-uit schakelaar blijf gwn uit..doet niks meer..
iemand dit al voorgehad? Enige oplossingen?
ik heb als eerste cd speler en mixer ook gekozen voor de cdn-35 en de qd6 en deze bevallen me zeer goed.
beide aanraders dus
beide aanraders dus