Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Crazysound

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 52 bijdrage(n) van Crazysound (Pagina: 3 van 6)

Topic: Vraagje over laser. (25-8-2009 21:12:00)
Jep die les heb ik ook geleerd wink ;)
Topic: Vraagje over laser. (25-8-2009 11:58:00)
Kan heel kort zijn over deze lasers zijn niets waart eenmaal buiten de garantie
Heb er zelf bijna 2 jaar geleden een 600 mw rgb cartoon laser gekocht eerste zicht geweldige laser .
bij aankoop mooie output kwa laser wel niet de 600 mw ma had bij aankoop rekening ermee gehouden zeker door de aankoopprijs van het toestel.
nu na 1.5 jaar denk output ongeveer gehalveert is na +-250 branduren
De blauwe laser is ondertussen ook reeds stuk en vervangging hiervan kost woor een 100 mw blauwe diode 750 euro zonder werkuren .
maarja das mijn eigen ervaring met die firma angry
Topic: Nieuw: Denon DN-S3700 (13-8-2009 11:32:00)
Zo nu op het juiste plaats gepost wink ;)
Hoi ben van plan 2 denon dn-s3700 spelers aan te kopen voor bij men huidige set te plaatsen .
Men vraagis nu ook welke software is het makkelijkste om samen met deze cd spelers te gebruiken als je een wat groot muziek-bestand hebt van +- 30000 nummers.
Zelf gebruiken we al jaren het programma bpm studio 4 dit samen met sins kort een nieuwe controller van denon Denon dn-hc4500 en bijhorende cd lader .
Ma een mens wil ook wel eens wa nieuw's daarmee de beslissing voor de dn-s3700's

Dus met welke software zal ik nog steeds het makkelijkste lijk de bpm men muziek-files vinden .
Aja nieuwe pc/laptop komt er zo wie zo omdat oude systeem ook in gebruik word gehouden
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (19-5-2009 19:58:00)
Hoi weet hier mischien iemand ook of deze cd-speler ook samen werkt met het programma bpm studio 4 van alcatech .

zo dat je bevoorbeeld nog steeds zoek via loptop ma afspeelt via de mep 7000 controller

alvast bedankt wink ;)
Topic: Skybeamer (19-11-2007 21:31:00)
bedoel daarmee dat de beams alleen ma gekeken word waar die stopt niet na de straal op 10 m of 30 m ma .
Ma alleen na het eindpunt van de straal .

hoop dat het zo dan wat duidelijker is uitgelegt wink ;)
Topic: Skybeamer (16-11-2007 23:58:00)
de wetgeving veranderd van hoe hoog die skybeam gaat
onder de ik meen 45 km is van de gemeente of provincie en daarboven internationale lucht en als je kan aantonen dat die beam daarin ergens valt kun je die beam gebruiken daaronder is hier in belgie verboden ma internationaal niet .
dit weet ik doordat er voorig jaar 2 hebben gestaan bij dema sound in tongeren .
Die kan u der normaal ook verhuren met de juiste vergunningen bij
Topic: zoek krachtige lazershow graag wat meer info van mensen met laser (1-11-2007 21:55:00)
Tja hou het daarop tot 500 man verzorgen we het zelf daarboven gaan we een leuke verhuurder zoeken om het systeem te huren.
Die in mijn omtek woont hasselt be (limburg)

Want vanaf 500 man ben ik wel zoet met alleen het inteligend light te besturen .
En ook na kwa veiligheid van onze fuifers toe.
Topic: info over externe licht contoler als aanvulling op men lightjockey 2 (1-11-2007 21:50:00)
moet je 100 procent gelijk geven Maarten-square
Met da touchscreen transparant kleuren en een goed toetsenbord kom je ver genoeg voor mijn toepassingen .
Maarja heb ook bijna niets moeten betalen voor de fingers 250€ dan kan het toch nooit geen kwaad om het mee te gebruiken wink ;) .
Topic: zoek krachtige lazershow graag wat meer info van mensen met laser (1-11-2007 17:58:00)
ja denk persoonlijk na veel rondkijken dat ik voor de MediaLas Mystiqe 600 Fullcolor laser ga .
250mW red, 160mW green, 200mW blue
Colors / wavelengths Red 650nm, Green 532nm, Blue 473nm
Deflection angle >60° / >75° optical angle
Scanspeed 30,000 - 60,000 pps
Laser class 3b / 4
Power reqd. 90 - 250VAC / 250 - 400W max.
Topic: zoek krachtige lazershow graag wat meer info van mensen met laser (31-10-2007 23:18:00)
en JeroenVDV
Moogt altijd er op in gaan ben niet rap kwaad kan er alleen ma slimmer van worden