Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Klappuuu

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 55 bijdrage(n) van Klappuuu (Pagina: 3 van 6)

Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (12-10-2007 22:17:00)
webbie

het zijn idd 3 gaten voor de kabels zo is dat ook bij mij

ik zelf heb ook mijn coemar bol op geknapt en ik heb al mij houders met kit vast gezet en zijn nog nooit los gekomen

dus misschien een optie voor je
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (3-4-2007 17:08:00)
kijk eens aan ik zou nog graag 1 zo'n bol bij willen hebben (of 2)

maar mijn probleem is ik kan geen frans en vind het ver rijden
misschien is er hier 1 van jullie wie mij daar mee kan helpen of ook 1 lunar bol voor zijn eigen wil hebben

jongens laat wat horen ik wil er zo ie zo 1 hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik hoop 1 van jullie ook
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-3-2007 20:50:00)
ja ja

ik heb de eigenaar ook gemaild maar ik vond hm veel te duur

goetes
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (16-3-2007 23:04:00)
ok bedankt mensen

en dan heb ik nog 1 vraagje wie kan mij helpen aan een
bol ???

maak niet uit hoeveel lamps of hoe tie eruit ziet
maak ook niet uit welk merk coemar enz enz

vriendelijke groet fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (15-3-2007 20:54:00)
jongens jongens help

waar kan ik sleepcontecten vinden ik kan ze nergens vinden op internet

ik hoop als jullie me verder kunnen helpen

groetjes fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (25-11-2006 01:14:00)
hoihoi

wie zoekt er nog een astrodisco ik heb er 1 staan ik ben er aan bezig maar heb er weinig zin in ik vind een rond draaiende bal veel mooier

misschien heeft iemand een mooie bal staan voor eventueel te ruilen

ik hoor graag van jullie

groetjes
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (21-9-2006 17:32:00)
laugh :D laugh :D laugh :D

jazeker heb ik dit topic doorgeleze maar weet ik nog waar dah sta

zo ist toch makkelijker of niet wink ;)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (20-9-2006 16:43:00)
ok ok

ik heb nu in mijn astradisco 250 watt zitten moet gaan dan

maar ik heb even info nodig

er slippen 2 motortjes door wat kan ik hier aan doen??

en wie heeft er toevallig 2 lenzen liggen van de astradisco

groetjes alvast bedankt
wink ;)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (17-9-2006 20:39:00)
zo zo ik heb eindelijk mijn clay paky astradisco

maar moet we heel wat aan gebeuren maarja waarom niet
alle motors draaien dat is het belangrijkste

er moet wel een nieuwe lamp in maar er staat op

v.24 w 150 dat is toch gewoon
24 volt 150 watt?

als dat zo is wil ik er toch wel een zwaardere in doen

ik hoor het wel van jullie

groetjes
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (13-9-2006 16:42:00)
hoi hoi companion

zou ik er niet 1 van je over mogen nemen?? wink ;)

ik hoor het graag van je

groetjes