Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Klappuuu
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 55 bijdrage(n) van Klappuuu (Pagina: 3 van 6)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (12-10-2007 22:17:00)
jazeker heb ik dit topic doorgeleze maar weet ik nog waar dah sta
zo ist toch makkelijker of niet
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (20-9-2006 16:43:00)
webbie
het zijn idd 3 gaten voor de kabels zo is dat ook bij mij
ik zelf heb ook mijn coemar bol op geknapt en ik heb al mij houders met kit vast gezet en zijn nog nooit los gekomen
dus misschien een optie voor je
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (3-4-2007 17:08:00)het zijn idd 3 gaten voor de kabels zo is dat ook bij mij
ik zelf heb ook mijn coemar bol op geknapt en ik heb al mij houders met kit vast gezet en zijn nog nooit los gekomen
dus misschien een optie voor je
kijk eens aan ik zou nog graag 1 zo'n bol bij willen hebben (of 2)
maar mijn probleem is ik kan geen frans en vind het ver rijden
misschien is er hier 1 van jullie wie mij daar mee kan helpen of ook 1 lunar bol voor zijn eigen wil hebben
jongens laat wat horen ik wil er zo ie zo 1 hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik hoop 1 van jullie ook
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-3-2007 20:50:00)maar mijn probleem is ik kan geen frans en vind het ver rijden
misschien is er hier 1 van jullie wie mij daar mee kan helpen of ook 1 lunar bol voor zijn eigen wil hebben
jongens laat wat horen ik wil er zo ie zo 1 hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik hoop 1 van jullie ook
ja ja
ik heb de eigenaar ook gemaild maar ik vond hm veel te duur
goetes
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (16-3-2007 23:04:00)ik heb de eigenaar ook gemaild maar ik vond hm veel te duur
goetes
ok bedankt mensen
en dan heb ik nog 1 vraagje wie kan mij helpen aan een
bol ???
maak niet uit hoeveel lamps of hoe tie eruit ziet
maak ook niet uit welk merk coemar enz enz
vriendelijke groet fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (15-3-2007 20:54:00)en dan heb ik nog 1 vraagje wie kan mij helpen aan een
bol ???
maak niet uit hoeveel lamps of hoe tie eruit ziet
maak ook niet uit welk merk coemar enz enz
vriendelijke groet fred
jongens jongens help
waar kan ik sleepcontecten vinden ik kan ze nergens vinden op internet
ik hoop als jullie me verder kunnen helpen
groetjes fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (25-11-2006 01:14:00)waar kan ik sleepcontecten vinden ik kan ze nergens vinden op internet
ik hoop als jullie me verder kunnen helpen
groetjes fred
hoihoi
wie zoekt er nog een astrodisco ik heb er 1 staan ik ben er aan bezig maar heb er weinig zin in ik vind een rond draaiende bal veel mooier
misschien heeft iemand een mooie bal staan voor eventueel te ruilen
ik hoor graag van jullie
groetjes
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (21-9-2006 17:32:00)wie zoekt er nog een astrodisco ik heb er 1 staan ik ben er aan bezig maar heb er weinig zin in ik vind een rond draaiende bal veel mooier
misschien heeft iemand een mooie bal staan voor eventueel te ruilen
ik hoor graag van jullie
groetjes
jazeker heb ik dit topic doorgeleze maar weet ik nog waar dah sta
zo ist toch makkelijker of niet
ok ok
ik heb nu in mijn astradisco 250 watt zitten moet gaan dan
maar ik heb even info nodig
er slippen 2 motortjes door wat kan ik hier aan doen??
en wie heeft er toevallig 2 lenzen liggen van de astradisco
groetjes alvast bedankt
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (17-9-2006 20:39:00)ik heb nu in mijn astradisco 250 watt zitten moet gaan dan
maar ik heb even info nodig
er slippen 2 motortjes door wat kan ik hier aan doen??
en wie heeft er toevallig 2 lenzen liggen van de astradisco
groetjes alvast bedankt
zo zo ik heb eindelijk mijn clay paky astradisco
maar moet we heel wat aan gebeuren maarja waarom niet
alle motors draaien dat is het belangrijkste
er moet wel een nieuwe lamp in maar er staat op
v.24 w 150 dat is toch gewoon
24 volt 150 watt?
als dat zo is wil ik er toch wel een zwaardere in doen
ik hoor het wel van jullie
groetjes
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (13-9-2006 16:42:00)maar moet we heel wat aan gebeuren maarja waarom niet
alle motors draaien dat is het belangrijkste
er moet wel een nieuwe lamp in maar er staat op
v.24 w 150 dat is toch gewoon
24 volt 150 watt?
als dat zo is wil ik er toch wel een zwaardere in doen
ik hoor het wel van jullie
groetjes
hoi hoi companion
zou ik er niet 1 van je over mogen nemen??
ik hoor het graag van je
groetjes
zou ik er niet 1 van je over mogen nemen??
ik hoor het graag van je
groetjes