Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Baszza
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 53 bijdrage(n) van Baszza (Pagina: 3 van 6)
Topic: Keuze Jem Technofog <> Antari Z-1200 (14-12-2006 06:59:00)
Ik ben er ook super tevree mee. Showmaster valt echt in het niet kwa kwaliteit.
GreetzzTopic: Wat kosten jullie nou? (9-12-2006 10:48:00)
Ik heb inderdaad al een rookmachine gekocht. Ik ga hem zaterdag ophalen.
Ik ben toch maar voor de Antari Z 1200 MKII gegaan omdat
- Je 2,5 x zoveel output heb
_ De DMX functie (welke ik niet veel zal gebruiken, maar wel altijd handig is. Wel jammer dat die maar 1 kanaals is).
- De timer / remote uitgebreider is
- Je bijna alle onderdelen van Antari hier in de webshop kan vinden (dus dat je zelf iets repareren), en de JEM zou dan weer terug moeten naar de dealer. Maar als JEM echt zo goed is, dan zou hij dus ook stuk gaan.
Ik heb bij verschillende mensen geinformeerd die beide machines gebruiken. Hun hebben er nooit probemen mee gehad. JEM is alleen wat degelijker en die word ook 2de hands wat makkelijker verkocht. Ik zal hem toch niet 2de hands weer verkopen. Maar voor de rest zijn Antari en JEM wel goed aan elkaar gewaagd.
Ook de JEM Magnum 1500 heb ik is goed bekeken, maar dat vond mijn vader te gek worden kwa prijs (hij heeft groot gelijk
).
Natuurlijk heb ik ook een cannetje ZR5 mix gekocht.
Greetzz
Topic: Wat kosten jullie nou? (10-12-2006 20:28:00)Ik ben toch maar voor de Antari Z 1200 MKII gegaan omdat
- Je 2,5 x zoveel output heb
_ De DMX functie (welke ik niet veel zal gebruiken, maar wel altijd handig is. Wel jammer dat die maar 1 kanaals is).
- De timer / remote uitgebreider is
- Je bijna alle onderdelen van Antari hier in de webshop kan vinden (dus dat je zelf iets repareren), en de JEM zou dan weer terug moeten naar de dealer. Maar als JEM echt zo goed is, dan zou hij dus ook stuk gaan.
Ik heb bij verschillende mensen geinformeerd die beide machines gebruiken. Hun hebben er nooit probemen mee gehad. JEM is alleen wat degelijker en die word ook 2de hands wat makkelijker verkocht. Ik zal hem toch niet 2de hands weer verkopen. Maar voor de rest zijn Antari en JEM wel goed aan elkaar gewaagd.
Ook de JEM Magnum 1500 heb ik is goed bekeken, maar dat vond mijn vader te gek worden kwa prijs (hij heeft groot gelijk
).Natuurlijk heb ik ook een cannetje ZR5 mix gekocht.
Greetzz
Antari Z-1200 MKII is besteld. Deels verjaardag cadeau, en deels door mij meebetaald. Mijn ouders zagen meer heil in een rookmachine dan in een meubel (is voor mij geen probleem hoor).
Waarom nu opeens de Z-1200 MKII terwijl ik eerst met zoveel lof sprak over de Magnum 800. Kwa kwaliteit en degelijkheid is de JEM beter. Maar op het gebied van output, had de Magnum 800 gewoon te weinig vergeleken met de Z-1200 MKII. Wat ook meespeelde is dat je al heel veel losse onderdelen van Antari hier in de webshop kon bestellen. En bij de JEM moet die weer terug naar de dealer. De DMX functie stelt niet veel voor (op de Z-1200 MKII dan) maar stel dat je aan je 10 meter kabel van je afstandbedienig niet genoeg heb.... Ook de timer van de Antari is uitgebreider dan de Magnum.
Greetzzz
PS: ik denk dat ik nu ergens rond de 120 euro kan gaan zitten voor mijn show, met de rookmachine natuurlijk. Wat vinden jullie daarvan?
Topic: New-line meeting 7 januari (10-12-2006 20:19:00)Waarom nu opeens de Z-1200 MKII terwijl ik eerst met zoveel lof sprak over de Magnum 800. Kwa kwaliteit en degelijkheid is de JEM beter. Maar op het gebied van output, had de Magnum 800 gewoon te weinig vergeleken met de Z-1200 MKII. Wat ook meespeelde is dat je al heel veel losse onderdelen van Antari hier in de webshop kon bestellen. En bij de JEM moet die weer terug naar de dealer. De DMX functie stelt niet veel voor (op de Z-1200 MKII dan) maar stel dat je aan je 10 meter kabel van je afstandbedienig niet genoeg heb.... Ook de timer van de Antari is uitgebreider dan de Magnum.
Greetzzz
PS: ik denk dat ik nu ergens rond de 120 euro kan gaan zitten voor mijn show, met de rookmachine natuurlijk. Wat vinden jullie daarvan?
Datum staat genoteerd in mijn agenda. Nu nog de plek. Het liefst dicht bij het station (voor de treingangers, zoals ik).
Greetzz
Topic: Keuze Jem Technofog <> Antari Z-1200 (9-12-2006 19:44:00)Greetzz
Een flinke trap omhoog. Maargoed, ik wil ook een rookmachine aanschaffen. Graag zou ik de meningen willen over de
JEM Magnum 800 (is nu zeer aantrekkelijk geprijst + de vloeistof)
Antari Z-1000 MKII
Antari Z-1200 MKII
Kwa output is de Z-1000 bijna gelijk aan de Magnum 800 (scheelt zo'n 83 kuub), maar in vergelijking tot de Z-1200 ''spuit'' de Magnum 800 in het niet. Welke is het beste kwa kwaliteit / prijs verhouding? Er hoeft geen dmx op te zitten. Ik ga de machine gebruiken bij een small / medium drive in show (2 x scan 2 x fourbar 300 watt mfl 1 x center effect). Ook wil ik de machine gaan gebruiken bij musicals en ander voorstelling waar het wat stiller is.
Groetjes Niels
Topic: Wat kosten jullie nou? (9-12-2006 16:59:00)JEM Magnum 800 (is nu zeer aantrekkelijk geprijst + de vloeistof)
Antari Z-1000 MKII
Antari Z-1200 MKII
Kwa output is de Z-1000 bijna gelijk aan de Magnum 800 (scheelt zo'n 83 kuub), maar in vergelijking tot de Z-1200 ''spuit'' de Magnum 800 in het niet. Welke is het beste kwa kwaliteit / prijs verhouding? Er hoeft geen dmx op te zitten. Ik ga de machine gebruiken bij een small / medium drive in show (2 x scan 2 x fourbar 300 watt mfl 1 x center effect). Ook wil ik de machine gaan gebruiken bij musicals en ander voorstelling waar het wat stiller is.
Groetjes Niels
Om nog even te reageren op Martijn
Achteraf heb ik ook liever 1 meter meer. Dit was ook mijn eerste keer dat ik met een lichtbrug werkte. Daarvoor werkte ik met losse statieven.
Rookmachine vind ik ook belangrijk, maar bij de laatste klus mochten wij geen rookmachine gebruiken (dj had er nog wel 1 thuis liggen). Maar bij andere klussen is het wel een must een rookmachine.
Greetzz
Topic: Wat kosten jullie nou? (9-12-2006 15:43:00)Achteraf heb ik ook liever 1 meter meer. Dit was ook mijn eerste keer dat ik met een lichtbrug werkte. Daarvoor werkte ik met losse statieven.
Rookmachine vind ik ook belangrijk, maar bij de laatste klus mochten wij geen rookmachine gebruiken (dj had er nog wel 1 thuis liggen). Maar bij andere klussen is het wel een must een rookmachine.
Greetzz
pietje schreef:
CMX24 helemaal leuk dat ding
Greetzz
Wegens vele problemen met de Showmaster 24, is er CMX 24 gekomen.
@ Vanniekerk, zo kan het ook ja
. Gisteren was ik jarig dus ik hoop dat ik daar nog wat geld voor krijg
.
Greetzz
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-12-2006 07:03:00)@ Vanniekerk, zo kan het ook ja
. Gisteren was ik jarig dus ik hoop dat ik daar nog wat geld voor krijg
.Greetzz
Rookmachine, stroboscoop, meubel en .nl site. Zijn nog dingen die ik wel aanschaffen / maken. Ik heb de laatste tijd gekozen voor flightcases te kopen inplaats van een stroboscoop en rookmachine. De Z80 kost inderdaad niet veel, maar ik zoek iets groters. Ik zit zelf al een tijdje te denken aan de Jem Magnum 800.
Ik ben vrijdag jarig
en binnenkort heb ik weer de kerstkaartjes van mijn folderwijk. Dus misschien dat ik al een aantal spullen al heel binnenkort ga kopen. Beginnend met meubel, .nl site, rookmachine en stroboscoop (in deze volgorde).
Greetzz
Topic: New-line meeting 7 januari (4-12-2006 20:08:00)Ik ben vrijdag jarig
en binnenkort heb ik weer de kerstkaartjes van mijn folderwijk. Dus misschien dat ik al een aantal spullen al heel binnenkort ga kopen. Beginnend met meubel, .nl site, rookmachine en stroboscoop (in deze volgorde).Greetzz
Beide datums lukken, moet nog wel in overleg met ouders.
Plaats: Het liefst ergens in het midden van het land
Niels de Kort
Personen 1 (of 2 als ik met Maurice mee ga).
Topic: Wat kosten jullie nou? (4-12-2006 16:11:00)Plaats: Het liefst ergens in het midden van het land
Niels de Kort
Personen 1 (of 2 als ik met Maurice mee ga).
Mijn flightcase wil ik inderdaad geen verwerken in een meubel. Ik laat daar (door een bekende die het voor een krat wel wilt doen
+ de kosten van het materiaal) een demontabel frame lassen waar de cases op kunnen. Frame word +/- 52 cm hoog, dus de cases zijn op 88 cm hoog (het blad dan). Dan heb ik een ''tafel'' van 200 cm x 50 cm. En dat is voorlopig genoeg voor onze gear.
Er komt dan een houten plaat voor met 2 schotten eraan (die met scharnieren weer aan de voorplaat komen te zitten). De voorplaat word 110 cm x 200 cm. De zij shotten worden dan 110 cm x 60 cm (klopt iets dieper dan cases). Hout weet ik nog niet, maar wel dat het 15 mm dik word. Het geheel word natuurlijk voorzien van de nodige handvaten op de achterkant. De kleur ben ik niet helemaal over eens. Ik denk iets van donker blauw / zwart achtigs. Onze naam komt er ook natuurlijk op.
Ik zal jullie op de hoogte aangaande het meubel, het ziet er niet naar uit dat het voor Januarie klaar is.
De flights hebben geen wielen omdat ik daar een loss trolly voor heb. Die heeft 4 100 mm zwenkwielen (neen, geen blauwen
). Daar past mooi een flight case op.
Greetzz
+ de kosten van het materiaal) een demontabel frame lassen waar de cases op kunnen. Frame word +/- 52 cm hoog, dus de cases zijn op 88 cm hoog (het blad dan). Dan heb ik een ''tafel'' van 200 cm x 50 cm. En dat is voorlopig genoeg voor onze gear.Er komt dan een houten plaat voor met 2 schotten eraan (die met scharnieren weer aan de voorplaat komen te zitten). De voorplaat word 110 cm x 200 cm. De zij shotten worden dan 110 cm x 60 cm (klopt iets dieper dan cases). Hout weet ik nog niet, maar wel dat het 15 mm dik word. Het geheel word natuurlijk voorzien van de nodige handvaten op de achterkant. De kleur ben ik niet helemaal over eens. Ik denk iets van donker blauw / zwart achtigs. Onze naam komt er ook natuurlijk op.
Ik zal jullie op de hoogte aangaande het meubel, het ziet er niet naar uit dat het voor Januarie klaar is.
De flights hebben geen wielen omdat ik daar een loss trolly voor heb. Die heeft 4 100 mm zwenkwielen (neen, geen blauwen
). Daar past mooi een flight case op.Greetzz