Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Aquilta

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 65 bijdrage(n) van Aquilta (Pagina: 3 van 7)

Topic: De showtec Cyborg (7-4-2004 18:47:00)
dat wist ik niet maar alvast bedankt. Ik zag ze nog in een shop leverbaar waarbij ze sterk waren afgeprijst
Topic: De showtec Cyborg (7-4-2004 18:37:00)
kick!

ik hem 'm in een shop zien staan voor 279 euro. shocked 8O enfin, hoe bevalt ie nu na een aantal maanden? al ervaring mee gehad op feesten? kortom, wordt er nog steeds zo negatief over gesproken of zijn de meningen veranderd.(met name voor de mensen die heb in gebruik hebben )
Topic: Wat kosten jullie nou? (5-1-2004 22:51:00)
True true, waar ik op doel is: je hoeft er niet bij te zetten wat je qua app. hebt ( cd spelers, mixers, x-overs) alsof ze daar verstand van hebben. Als je alleen 2 cdj-20's kan veroorloven maar de kwaliteit van je geluid/muziek en draaikunsten is perfect maakt het niet uit wat je hebt. een cdj-20 doet het net zo goed als een pioneer of denon 2600F en een jbsystem doet het "net zo goed" als een vestax of een dateq oid. tuurlijk zijn de faders en duurzaamheid van de dateqs etc. beter maar alsof je dat merkt als die jbsystem goed onderhouden is. Ik vind het persoonlijk beetje onzin om te vermelden wat voor mixers en cd-spelers je gebruikt.
Topic: Goede/slechte DJ's?? (5-1-2004 22:15:00)
yup quincie, kort maar krachtig. Je hebt gelijk. En al draai ik in discotheken ( wat zelden voorkomt ) dan sta ik altijd open voor leuke suggesties mbt. nummers draaien. Maar al draai ik op evenementen of thema feesten dan draai ik een set en daar komt dus mooi geen aanvraag nummer doorheen. Stuur ik ze naar de bar om een pilsje te pakken.
Topic: Wat kosten jullie nou? (5-1-2004 21:53:00)
tja voor 30 euro draai ik mooi mijn kont nog een keer om in me warme dekens denkend aan de bikini-bus die me mee vraagt naar een warm land. Maargoed voor 250 euro wil ik wel een nachtje die bikini's en het strand uit me hoofd zetten. En daarvoor krijg ze nog niet het mooiste van het mooiste. een 3Kw geluidssetje. 8 par64 truss met 2 scans wat datamoons,strobe etc. en btw. wat kan het hun nou schelen of je met 2 cdj-20 en een jbsystem mengpaneel of een dateq apollo/gmp8.3 bla bla en pioneers draait.Als het geluid goed klinkt en licht beetje netjes eruit ziet, is het al gauw goed. 'Achter de schermen' hoeven ze helemaal niet te komen.
Topic: Langste discosingle ooit? (27-10-2003 10:56:00)
ben liebrand uuh titel ben ik kwijt, is met die sportauto's. origineel duurt 38 minuten ofzo

edit 1: ik ken er nog wel eentje die ook rond de 35 minuten duurt, ik zal binnekort ff opzoeken hoe die heet
Topic: Samenwerken (24-10-2003 00:44:00)
Ik ben nu helemaal alleen. Ik deed het vroeger met een vriend maar die had simpelweg niet de aanleg ervoor en moest ik elke keer alles uitleggen en hem verbeteren. Daar gaat veel tijd in zitten. Ik ben hier een van de weinige dj's in de regio en dus alles 'behoort' tot mij ( op 2 andere middelmoot drive-ins na). Ik wil wel graag een lj erbij want zoals al gezegd is, in je eentje is het te veel. ik ze de lichten op een paar programma's en focus me vooral op het mixen. Dus dat is best kut als er haast geen mensen te vinden zijn die met licht app. om kunnen gaan sad :(
Topic: Crossover hulp (20-10-2003 22:15:00)
wat eddie waarschijnlijk hoopte was dat je dmv een crossover (in zijn geval dan) tussen zijn versterker en boxen zet zodat ie dan Stereo geluid heeft ipv mono. Aangezien je versterker geen 4 uitgangen heeft(in de meeste gevallen). Dus eddie, met een crossover is het alsnog mono, dan zou je een tweede versterker aan moeten schaffen voor je tops OF subs
Topic: Plaatje of foto voor meubel? (20-10-2003 16:00:00)
zoiets als dit?
home.zonnet.nl/MMeegens/website/dj1.jpg
home.zonnet.nl/MMeegens/website/dj2.jpg
Topic: Plaatje of foto voor meubel? (20-10-2003 15:51:00)
Simpel is style, style is mooi happy :)