Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bassie Rassie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 3 van 19)

Topic: Het legaal verlonen van je personeel (21-12-2011 11:26:00)

knorrepot schreef:

Ik ken ze ook wel, die met de FOH alleen in de zaal staan, de 2e man doet het licht en de monitormix, en staat hiermee naast het podium. Lijkt me alleen niet ideaal om netjes het licht te schuiven?
Met wat parren en wat scans in vaste senes is dat niet zo moeilijk, maar ga je meer met MH's en washes werk, sunstrips etc, kan ik me voorstellen dat je in de zaal staat..
Soms kan je niet anders dan naast het podium. (ook al is het maar voor de kans dat bier in je tafel kleiner wordt)
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (17-11-2011 23:17:00)

LEDesign schreef:

Kitlens is altijd knoeien, helemaal zonder flits. Die lenzen zijn niet bepaald lichtsterk.
Het is mee te werken hoor. Natuurlijk is het resultaat niet zo als bij een 2.8, maar daar zit ook weer een prijskaartje aan (Ik hoef me brood er namelijk ook niet mee te verdienen.)

Publieksfoto's gaat inderdaad wel altijd met externe flitser.
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (15-11-2011 19:59:00)

pietje schreef:

Bassie Rassie schreef:

Victor Junior schreef:

Laatste foto met de blinders/silhouetten is bijvoorbeeld best leuk, maar de compositie (scheef) en het moment (eigenlijk niet veel te zien) doen afbreuk aan de foto.
Hoe bedoel je scheef ?
Ik denk dat Victor de "horizon" in de foto bedoelt. Camera is niet recht gehouden.

Kijk even meer naar je compositie. Houdt hierbij rekening met derdelijnen in je foto.
Vooral die Nick & Simon foto, die had veel beter geweest als de ogen op de bovenste derdelijn hadden gelegen.
Compositie nog weinig mee bezig geweest. Nick en simon foto is inderdaad heel erg 2d.

Goede van de derde lijn, gaan we eens mee prutsen.
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (15-11-2011 16:35:00)
Donkere kant ben ik met je eens. Moet nog even goed naar de instellingen kijken.

Victor Junior schreef:

Laatste foto met de blinders/silhouetten is bijvoorbeeld best leuk, maar de compositie (scheef) en het moment (eigenlijk niet veel te zien) doen afbreuk aan de foto.
Hoe bedoel je scheef ?
Gebeurd inderdaad niks op de foto (behalve dat de band los gaat)

djjon schreef:

Zonder flitsen is het ziezo best moeilijk flitsen bij donkere locaties vind ik.
Donkere locaties, is niet zo lastig. maar vooral de kleuren rood, blauw en paars zijn vervelend.
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (15-11-2011 04:06:00)

djjon schreef:

Ziet er leuk uit.. misschien de volgende keer toch voor een een wat lagere ISO waarde kiezen?
Zie nogal veel ruis op de foto.
Zit inderdaad veel ruis in. Volgende keer sluitertijd maar wat omhoog en iso omlaag.

Oja, was een 5.6 lens.
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (14-11-2011 16:32:00)
Spiegelbolletje
Zaal/publiek foto
Nick en Simon
en de blinders gaan ook aan

Foto's zijn gemaakt met een canon 60D, 17-85mm kit lens, ISO: 1600, geen flits gebruikt.

Rest van de foto's is te vinden op de site van de band
Topic: Moving Heads (14-10-2011 03:43:00)

dj-bart schreef:

Bedankt voor je reactie, bijhuren is niet zo interessant, merken kunnen best gemixed worden.
Om demo's te kunnen aanvragen ben ik wel erg benieuwd naar de wat betere merken. Ik ga eens kijken naar Clay Paky, ik wist niet dat dat merk nog bestond, kenden ze vroeger wel van hun mooie moon effects.
Clay paky is tegenwoordig zelfs een inhaalslag aan het maken met de Alpha serie.
Topic: Waar IN-EARS laten maken (2-10-2011 22:08:00)
Ultimate Ears zie ik veel rond lopen bij artiesten.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (24-6-2011 23:43:00)
Hoorde deze laatst en zit nog steeds in me hoofd.

maroon 5 ft. Christina Aguilera - moves like jagger
Topic: Het bouwen van een case (31-5-2011 18:06:00)
Het maakt niet uit hoe je sluitingen zit als je te water gaat, dan ben je blij dat je hebt geïnvesteerd in goede kisten.