Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van LJ DaAn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 3 van 20)

Topic: (Apres-Ski) Spellen voor show (19-5-2010 02:15:00)
Ach, ik heb meerdere studenten-verenigingen en -gezelschappen meegemaakt waar dit gewoon gebeurt, ook een biertje drinken terwijl je op de kop hangt, at wedstrijdjes etc etc...
Topic: semi-newbie vraagt evenementadvies aan kenners en enthousiastelingen (17-5-2010 00:55:00)
Het lijkt met helemaal geen goed idee om een beetje met CO2 te gaan experimenteren, het is zeker geen kinderspeelgoed!

Verder, iedereen kan tips geven over extra licht, maar voor licht heb je spanning nodig, misschien is het dus eerst slim om aan te geven hoeveel stroom je tot je beschikking hebt!!
Je JBL setje is overdone, laatst nog een klusje voor 300 man gedaan met 3x SRX718 en 1x SRX722 per kant, en dat ging hard zat!

Als je een housefeestje hebt, zou ik een aantal strobo's en wat actieve sunstrips ophangen, relatief goedkoop, wel veel licht!
Bewegend licht doet het ook altijd goed, maar voor dit alles geld, je hebt genoeg spanning nodig, en het moet in je budget passen(ook nog nergens gezien wat er uitgegeven kan worden).
Topic: Koninginnedag:D (10-5-2010 23:06:00)
Vuilniszakken het een beetje gehouden met de regen?

Hoezo zo'n tafel voor 4(??) kopjes, die makkelijk op standje wapper kunnen voor Koninginnedag?
Ik ga er vanuit dat de laser aan een laptoppie hing.
Topic: Eurovision diary (26-4-2010 23:32:00)
Volgens mij komen die Atomics idd uit Bemmel, al kan ik me niet herinneren dat er blauwe CEE stekkers aan hun strobo's zijn gezet bij de TD *-)
Zou ook kunnen dat alleen de roze schuko's van hun komen, voor een mooi prijsje...
Topic: Algemeen Hyves Topic (18-4-2010 16:37:00)
Sinds een tijdje ook aan de twitter, erg leuk.
Twitter eigenlijk nooit via de PC, altijd via mn mobiel met een twitter/facebook client
Vooral het retweeten en replayen is leuk!

Tom, een mooie twitterclient voor BB is Ubertwitter, zeker het proberen waard!!
Topic: Beeld - live beelden, vj (3-4-2010 23:10:00)

Jeroenstap schreef:

De V-8 heeft zelfs een vga-input, dus ook zwaar handig voor plaatjes, titels, whatever.
Hier sluiten we altijd een laptoppie met Resolume via S-video aan op een V-4, dan heb je geen V-8 nodig omdat deze VGA heeft, scheelt weer duiten..

pimmo schreef:

Whaha, het is jullie alleen nog nooit gelukt laugh :Dlaugh :D
Lijkt me niet moeilijk, Composiet op DVDrecordertje en gaan?!
Topic: Octostrip (3-4-2010 01:23:00)
Ligt aan de staat en leeftijd, maar zo'n setje heeft weinig onderdelen die snel stukgaan..

+/- 700 euri?

Tom, jij al ervaringen met deze strips?
Opzich zijn ze niet veel duurder als een setje CLS of showtec ledbuizen, maar deze buizen hebben zo hun beperkingen...
Topic: Post hier je logo! (29-3-2010 16:55:00)
Grappig, djresound.nl is al in 2005 geregistreerd, re-sound.nl ongeveer een jaar later...
Dat je er nu pas achter komt dat er ook een drivein actief is met dezelfde naam, 50 km verderop.
Topic: Muziek controller voor pc (29-3-2010 02:22:00)
Je gaat je laptop inbouwen? lijkt me niet slim.
Een kistje voor je laptop lijkt me dan handiger, al hoewel, dat slaat ook nergens op... een goede laptoptas lijkt me genoeg!

Grappig, ik las je berichten op een pagina terug, je legale versie van BPM werkt nietmeer?
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (24-3-2010 16:39:00)
Bourgonje een keertje bellen? Die hebben het meeste wel op voorraad.