Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van W0utertjuh
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 42 bijdrage(n) van W0utertjuh (Pagina: 3 van 5)
Topic: BPM Studio Sneltoetsen (11-5-2006 21:39:00)
Ik heb de zoekfunctie al gebruik en ben in verschillende topics terecht gekomen maar ik heb niet gevonden wat ik zocht en volgens mij is hier vrij veel vraag naar
Is er iemand die een complete lijst heeft van alle sneltoetsen van BPM Studio ?
Zoja zou je hem dan a.u.b. hier willen posten ik heb BPM studio ooit eens gekocht en ik draai er vrij veel mee... nu bedacht ik mezelf laatst dat dit veel makkerlijker zou zijn als ik een aantal sneltoetsen zou hebben ik heb het hele huis al doorzocht maar ik heb nergens de handleiding kunnen vinden. Wie kan mij helpen ?
Het gaat om versie : BPM-Studio 4.9 Profi
(als je de sneltoetsen van een andere versie hebt mag je die van mij ook toetsen want die zullen hier ook wel op werken
)
Topic: 2 Versterkers op 1 Mengpaneel (11-5-2006 07:33:00)
Is er iemand die een complete lijst heeft van alle sneltoetsen van BPM Studio ?
Zoja zou je hem dan a.u.b. hier willen posten ik heb BPM studio ooit eens gekocht en ik draai er vrij veel mee... nu bedacht ik mezelf laatst dat dit veel makkerlijker zou zijn als ik een aantal sneltoetsen zou hebben ik heb het hele huis al doorzocht maar ik heb nergens de handleiding kunnen vinden. Wie kan mij helpen ?
Het gaat om versie : BPM-Studio 4.9 Profi
(als je de sneltoetsen van een andere versie hebt mag je die van mij ook toetsen want die zullen hier ook wel op werken
)Goed nagedacht René ik ben pas een beginner hè maar in ieder geval bedankt voor de tips
Topic: 2 Versterkers op 1 Mengpaneel (10-5-2006 20:41:00)
Jah srry ksnap het wel alleen fout opgeschreven :o
Topic: 2 Versterkers op 1 Mengpaneel (10-5-2006 20:18:00)Heel...Heel erg bedankt ik snap het nu echt helemaal.
Ik kan gewoon de uitgang van mijn mengpaneel splitten en dan kan ik er 2 versterkers op aansluiten
Tenzij ik met topjes wil gaan werken dan moet ik een crossover kopen
Heel erg bedankt !
Topic: 2 Versterkers op 1 Mengpaneel (10-5-2006 18:37:00)Ik kan gewoon de uitgang van mijn mengpaneel splitten en dan kan ik er 2 versterkers op aansluiten
Tenzij ik met topjes wil gaan werken dan moet ik een crossover kopen
Heel erg bedankt !
Ik heb 2 van deze versterkers:
Voorkant: https://www.partystuff.be/images/vpa2100m.jpg
Achterkant: https://www.partystuff.be/images/vpa2100m2.jpg
Bedankt vanaf nu zal ik dat knopje ook gebruiken verder bedankt voor alle informatie tot nu toe
Topic: 2 Versterkers op 1 Mengpaneel (10-5-2006 18:31:00)Topic: 2 Versterkers op 1 Mengpaneel (10-5-2006 18:30:00)Topic: Slechtste ervaring (10-5-2006 18:28:00)Voorkant: https://www.partystuff.be/images/vpa2100m.jpg
Achterkant: https://www.partystuff.be/images/vpa2100m2.jpg
Bedankt vanaf nu zal ik dat knopje ook gebruiken verder bedankt voor alle informatie tot nu toe
Dat ik m'n hele mengpaneel van tafel schoof :s ik ben zelf 14 en was op 16+ feest aan het draaien en die gasten vonden het wel grappig op me dronken te voeren (niet dat ik nooit gedronken heb) maar het werd me beetje te veel en ik duwde per ongeluk mengpaneel van tafel toen viel muziek stil :o IK STOND VRESELIJK VOOR LUL
Topic: 2 Versterkers op 1 Mengpaneel (10-5-2006 18:26:00)
Deze :o :https://www.okaphone.nl/product/images/promix400.gif
Topic: 2 Versterkers op 1 Mengpaneel (10-5-2006 18:26:00)Waarschijnlijk is dit een vreselijke n00b vraag maar wat heb je allemaal nodig om meerdere versterkers op je mengpaneel aan te sluiten ?
(of kun je dat gewoon in pluggen...)
Ik gebruik momenteel een promix400.
Dit is het plaatje: https://www.*****/catalog/images/promix400.jpg
(of kun je dat gewoon in pluggen...)
Ik gebruik momenteel een promix400.
Dit is het plaatje: https://www.*****/catalog/images/promix400.jpg