Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-tq
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 78 bijdrage(n) van Dj-tq (Pagina: 3 van 8)
Topic: Laptop of CD-Spelers? (8-6-2007 07:45:00)Als jij je cd map(pen) goed indeelt of als je gewoon weet waar alles staat dan hoef jij niet steeds te zoeken, en ik neem ook niet aan dat je binnen een paar maanden al meer dan 1000 cd's hebt, want dan raad ik je aan om bijv. met de pc een indeling te maken. (zoals je kunt lezen ben ik dus een enorme voorstander van de cd-spelers) Topic: Laptop of CD-Spelers? (7-6-2007 19:05:00)Nee, dan zeul je met mappen vol cd's
Martin.Koop een schoudertas, prop daar je cd-map(pen) in of koop cd kistjes die je achterin de aanhanger gooit
Topic: Laptop of CD-Spelers? (6-6-2007 18:33:00)Zie ongeveer 13 berichten terug...gezien, bedanktTopic: Het bouwen van een case (5-6-2007 15:45:00)
PimW schreef:
Bij cd's is het soms echt zoeken zoeken zoeken.KVM schreef:
dj-tq schreef:
De cd-spelers zijn lekker standaard en je hoeft dus niet steeds met hele computers, of laptops te zeulen.
Martin.
Ligt ook helemaal aan je budget, dus wat je er aan uit wil geven. Met de computer draaien vind maar niks(persoonlijk) ook die consoles vind ik niet lekker werken. De cd-spelers zijn lekker standaard en je hoeft dus niet steeds met hele computers, of laptops te zeulen. Mijn advies: Koop een mixer en cd-spelers(dubbel of enkel, ik prefereer enkel) en ga lekker draaien, je leert hier ook vele malen beter me beatmixen, wat je misschien later nog kunt gaan gebruiken, als je in discotheken gaat draaien o.i.d. Dus mijn advies is om met cd's te gaan draaien
Topic: Wanneer KVK en BTW (6-6-2007 07:51:00)altijdeen factuur maken voor wat dan ook, verhuur voor 3 parren(oid) of voor een complete show. En idd altijd je aankoopfacturen of -bonnen bewaren. dit alles in een mooie multomap en je hebt een eigen boekhouding. Maar als je je inschrijft bij de KvK komt er ook nog bij dat je een boekhouder moet aannemen zodat hij jou boekhouding kan controleren.
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (6-6-2007 07:23:00)Je zou het intro kunnen gebruiken van Sail van Armin van Buren, en dan voordat Armin er een bas in gooit, gooi dan zelf er een bas in. succes
Topic: Muziek voor bij een piratenfeest (5-6-2007 21:53:00)chipz - captain hook
Topic: Het bouwen van een case (5-6-2007 16:42:00)
JeroenVDV schreef:
dj-tq schreef:
klein vraagje tussendoor, welke maat popnagels is het handigst voor kisten..5mm?klein vraagje tussendoor, welke maat popnagels is het handigst voor kisten..5mm?
Topic: Wie kent deze PA-versterkers?? Stanmax. (zie foto's) (31-5-2007 22:06:00)€2,50??
Topic: Geluidsset op carnavalswagen (30-5-2007 19:08:00)
Je zou bij Cyberdance hoorngeladen subs( 2x18'') en hoorngeladen toppen kunnen huren.
Deze gaan aardig hard, bij ons in de aula zijn al een paar lampen uit het plafond naar beneden gedonderd toen deze set aan het werk was, en dan spreek ik over 2 subs en 2 toppen. Cyberdance zit in Maastricht(ook in het midden van het land maar maastricht is dan net iets dichterbij)
PS de lampen waren geen spots maar 100 watt halogeen lampen.
Deze gaan aardig hard, bij ons in de aula zijn al een paar lampen uit het plafond naar beneden gedonderd toen deze set aan het werk was, en dan spreek ik over 2 subs en 2 toppen. Cyberdance zit in Maastricht(ook in het midden van het land maar maastricht is dan net iets dichterbij)
PS de lampen waren geen spots maar 100 watt halogeen lampen.