Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MG
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MG (Pagina: 3 van 20)
Topic: LEM T4a / D400 versterker ruis?! (14-11-2013 17:52:00)
Uit welk jaar is deze?En dat heeft de L4 maxi versie nog eens 30cm meer laadruimte, op klein rijbewijs.
Sjieke bus Andy!Topic: Flightcase voor aircone? (26-6-2011 04:08:00)Even een vraag die zomaar in me opkomt: in Nederland zeggen we bus of bestelwagen, in België camionette. Is dat gewoon met en met overgewaaid/achtergebleven vanuit de Franstalige gebieden, of zit er nog een verdere gedachte of oorzaak achter?Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (27-5-2011 03:44:00)De overhang vanachter is inderdaad wel behoorlijk lang, echter dacht ik dat dit eveneens het geval was bij de langste versie van de Sprinter.
Echt handig is het natuurlijk allemaal niet meer.
Groeten
PieterOverhang bij een Sprinter is alleen onhandig bij de XXL versie vanaf het 2007 model, dus de L4. De L3 versie vanaf 2007 en de maxi versies van vóór 2007 zijn prima te behapstukken zonder dat je daarbij achter je ongemerkt brokken maakt als je een bocht indraait of inparkeert....Topic: Trussberekening (24-5-2011 01:29:00)Ik zie ze niet, je bedoeld een diagonaal kruis over de "achterwand"?Nee, kijk eens in de achterste bovenhoeken van het care (rechts op de foto). Daar zie je stukken scaffpipe die met dubbele halfcouplers vast zitten om de hoeken te verstevigen.Ah ja, nu zie ik ze. Zat alleen naar de andere achterhoek te loeren, daar is 'ie wat minder goed zichtbaar....Topic: RCF ART 705as VS dB Technologies DVA S08 SUBJES (23-5-2011 00:05:00)Is door ons op "hold" gezet een dik jaar geleden toen we het niet eens werden over het auto incasso formulier.Hier in het Zuiden een soortgelijk verhaal. Importeur zegt enerzijds niet kieskeurig te zijn over het aangaan van dealerschap, maar heeft anderzijds wel nog geen partner gevonden, terwijl er hier toch genoeg kandidaten in de buurt zitten....
Ben jij toevallig onlangs bij mij geweest en hebt bij mij de 5 T4A's gekocht? Die waren namelijk ook voor een kerk bedoeld.
De ruis krijg je niet weg als je de originele DSP module erin laat zitten. Bij muziek valt de ruis niet op, bij spraak helaas wel.
DSP modules die defect gaan zijn 99% niet meer te herstellen. Music Service Center in Beegden heeft inderdaad in eigen beheer een analoog alternatief gemaakt om de kasten toch te kunnen blijven gebruiken, maar je DSP keuzes komen dan te vervallen. MSC is een zeer bekwaamd bedrijf, al mijn LEM speakers zijn toentertijd bij hun geweest om kinderziektes te verhelpen.
De ruis is uiteraard met name hoorbaar via de hoge tonen driver. Je zou die kunnen loshalen. Je hebt dan weinig last meer van de ruis, maar je kerk zal na 2 diensten geen mensen meer trekken verwacht ik
Topic: Vlaggetje voor draadloze microfoons (11-11-2013 15:43:00)De ruis krijg je niet weg als je de originele DSP module erin laat zitten. Bij muziek valt de ruis niet op, bij spraak helaas wel.
DSP modules die defect gaan zijn 99% niet meer te herstellen. Music Service Center in Beegden heeft inderdaad in eigen beheer een analoog alternatief gemaakt om de kasten toch te kunnen blijven gebruiken, maar je DSP keuzes komen dan te vervallen. MSC is een zeer bekwaamd bedrijf, al mijn LEM speakers zijn toentertijd bij hun geweest om kinderziektes te verhelpen.
De ruis is uiteraard met name hoorbaar via de hoge tonen driver. Je zou die kunnen loshalen. Je hebt dan weinig last meer van de ruis, maar je kerk zal na 2 diensten geen mensen meer trekken verwacht ik
Als diskjockey ben in geen die-hard geluidstechnicus. Ik zie regelmatig bij de festivals en evenementen de welbekende vlaggetjes staan, van oa Shure en Sennheiser. Wie kan mij in simpele taal uitleggen wat die vlag precies doet en hoe dat werkt? Wanneer weet je of je wel of geen vlag nodig hebt? En soms zie ik meerdere vlaggen naast elkaar staan, wat is daar de meerwaarde van of welke gedachte zit daar achter?
Topic: Beschermhoes Opera Live 405 (29-4-2012 13:58:00)Wij maken speakerhoezen inmiddels ook in eigen beheer, inclusief logo van de klant of andere gewenste opdrukken.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (21-8-2011 14:11:00)dj-nsp schreef:
Zo flink bakkie! neemt gelijk 2 plaatsen in bezit
Uit welk jaar is deze?
Sjieke bus Andy!
Ik heb nog 2 kisten van DAP staan, nooit gebruik, die zijn 22 inch ipv 19". Passen er 2 prima in samen.
Topic: Meatracks (31-5-2011 19:30:00)Inderdaad heel compact! Netjes. Wat voor een bus is het?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (29-5-2011 13:26:00)davy gabriels schreef:
Enig idee hoeveel een vrachtwagen meer kost aan taks en verzekering als een camionette(dus <3500kg)?)pieter( schreef:
Yoghurt schreef:
De extra verlengde Daily is inderdaad heel erg lang. Groot nadeel daarbij is dat merendeel van die lengte achter de achteras zit. Merk je met drempels, instaphoogte, bakoverhang in bochten, en geslinger op hogere snelheden en uiteraard met laden.Echt handig is het natuurlijk allemaal niet meer.
Groeten
Pieter
big bang schreef:
MG schreef:
big bang schreef:
met een stuk scaffpipe (horizontale schoren als het ware).Dré schreef:
MickeyMick schreef:
Waarom is new line eigenlijk geen rcf dealer?