Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Climax
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 75 bijdrage(n) van Climax (Pagina: 3 van 8)
De RP-DH1200 is toch geen slechte dacht ik.
sluit goed af maar als alles dan nog meedreunt
Topic: als je je HP zo hard moet zetten blaas ik mijn oren van mijn hoofd.
ik heb doppen gehad maar ik denk niet hele goede want kon er niet fijn mee mixen
Topic: Snap ik maar...
kan ik op leden/profielen zoeken op dit forum?
zo ja is martijn ook zijn forum naam?
Topic: Waar ik me nogal aan irriteer is het volgende:
je komt ergens op een feest waar je moet draaien (dus geen eigen p.a.)
je komt in de booth en je slaat bijna achterover van de basdruk.
Dan moet jij vervolgens gaan beatmixen met een bass die alle kanten op kaatst en dus een vertekend beeld geeft van wat er uit de FOH komt.
En het dan ook nog voor elkaar krijgen dat de monitoren niet apart te regelen zijn (volume) van de FOH.
Ja dan sla je wel een flater als dj als je geen 1 plaat recht krijgt gemixt! gek he?
Topic: hmm martijn...
weet zo niet meteen wie je bedoeld.
ik neem aan dat ik hem kan opzoeken op dit forum en even kan mailen.
Maar waar vind ik zijn e-mail adres?
Topic: Beste new liners,
Ik kick dit topic maar even omdat ik er geen nieuwe voor wil openen.
Na al een hele tijd nog steeds amateuristisch met losse versterkers e.d. rond te hebben gehobbeld, vind ik het tijd worden om alles eens te gaan ''kisten'' (of hoe noem je dat?).
Nu wil ik als eerst een flightcase hebben voor 2 versterkers, cross-over, eq,
Daar komt in de toekomst wel een vervangende driverack -pa o.i.d. voor in de plaats.
Maar ik wil wel wat ruimte over houden voor eventueel nog een versterker of wat dan ook (lekker duidelijk ahum..)
Nu heb ik in het verleden genoeg flichtcase's door mijn vingers gehad toch heb ik er nooit zo opgelet hoe zo'n ding in elkaar zit en wat belangrijk is bij aanschaf en gebruik.
Wat is volgens jullie een leuk kistje van goede kwaliteit (geen afbrekende handvaten e.d.) en makkelijk in gebruik?
Linkjes naar de webshop zijn altijd welkom.
Dus....
een versterker rekje.
2 tot 3 versterkers en randapp 2x.
goede kwaliteit.
Rackgear??
Voor en achter een deksel (logisch?)
alvast bedankt
Topic: