Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Naibaf
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 37 bijdrage(n) van Naibaf (Pagina: 3 van 4)
Topic: Beginners setje. (1-5-2006 19:07:00)
Ik wil gaan beginnen met draaien. Heb zo'n 5 a 600 euro beschikbaar. Ik wil graag een mixer en draaitafel. Maar ben een newbie dus weet niet waar te beginnen.
Alvast bedankt.
Topic: Beginner( wil beginnen) (1-11-2005 16:41:00)Alvast bedankt.
Bedankt voor de informatie. Maar dan moet het maar met cd's he.
Ik doe ondertussen veel informatie op hier
Topic: Beginner( wil beginnen) (31-10-2005 20:42:00)
Ik doe ondertussen veel informatie op hier
Ik ga voor deze cd speler: /v/13350
en de eerder genoemde mixer.
Hoop wel dat die cd speler gedownloade mp3's afspeeld
Topic: Beginner( wil beginnen) (31-10-2005 18:33:00)en de eerder genoemde mixer.
Hoop wel dat die cd speler gedownloade mp3's afspeeld
ok, bedankt allemaal nu is de tijd aangebroken om flink te gaan sparen
Topic: Beginner( wil beginnen) (31-10-2005 14:37:00)
Nee een dubbele is ook goed
Topic: Beginner( wil beginnen) (30-10-2005 20:51:00)
Maakt niet uit
Fouten maken is menselijk
Topic: Beginner( wil beginnen) (30-10-2005 12:20:00)
Fouten maken is menselijk
Maar ben niet van plan om op feestjes te draaien, gewoon thuis beetje voor de lol.
Topic: Beginner( wil beginnen) (29-10-2005 23:20:00)
Dat met die computer weet ik niet. Maar lijkt me met de computer ook minder leuk.
Is het slimmer om eerst de mixer te kopen en dan de cd-speler of andersom? Of maakt het niet uit.
Topic: Beginner( wil beginnen) (29-10-2005 19:15:00)Is het slimmer om eerst de mixer te kopen en dan de cd-speler of andersom? Of maakt het niet uit.
Ok, bedankt
, dat wordt dan ff flink sparen de komende tijd
Topic: Beginner( wil beginnen) (29-10-2005 18:42:00)
, dat wordt dan ff flink sparen de komende tijd
CD-speler ben ik al bijna uit, ga denk ik voor twin CD player DAP900D.
Nu nog kijken voor een mixertje
Nu nog kijken voor een mixertje