Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Naibaf

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 37 bijdrage(n) van Naibaf (Pagina: 3 van 4)

Topic: Beginners setje. (1-5-2006 19:07:00)
Ik wil gaan beginnen met draaien. Heb zo'n 5 a 600 euro beschikbaar. Ik wil graag een mixer en draaitafel. Maar ben een newbie dus weet niet waar te beginnen.

Alvast bedankt.
Topic: Beginner( wil beginnen) (1-11-2005 16:41:00)
Bedankt voor de informatie. Maar dan moet het maar met cd's he. happy :) Ik doe ondertussen veel informatie op hier happy :)
Topic: Beginner( wil beginnen) (31-10-2005 20:42:00)
Ik ga voor deze cd speler: /v/13350
en de eerder genoemde mixer.
Hoop wel dat die cd speler gedownloade mp3's afspeeld happy :)
Topic: Beginner( wil beginnen) (31-10-2005 18:33:00)
ok, bedankt allemaal nu is de tijd aangebroken om flink te gaan sparen happy :)
Topic: Beginner( wil beginnen) (31-10-2005 14:37:00)
Nee een dubbele is ook goed happy :)
Topic: Beginner( wil beginnen) (30-10-2005 20:51:00)
Maakt niet uit happy :)
Fouten maken is menselijk
Topic: Beginner( wil beginnen) (30-10-2005 12:20:00)
Maar ben niet van plan om op feestjes te draaien, gewoon thuis beetje voor de lol. happy :)
Topic: Beginner( wil beginnen) (29-10-2005 23:20:00)
Dat met die computer weet ik niet. Maar lijkt me met de computer ook minder leuk.
Is het slimmer om eerst de mixer te kopen en dan de cd-speler of andersom? Of maakt het niet uit.
Topic: Beginner( wil beginnen) (29-10-2005 19:15:00)
Ok, bedankt happy :) , dat wordt dan ff flink sparen de komende tijd angry
Topic: Beginner( wil beginnen) (29-10-2005 18:42:00)
CD-speler ben ik al bijna uit, ga denk ik voor twin CD player DAP900D.
Nu nog kijken voor een mixertje happy :)