Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj xciter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 70 bijdrage(n) van Dj xciter (Pagina: 3 van 7)

Topic: Welk 4-kanaals mengpaneel? (5-9-2006 16:49:00)

DjLight&Sound... schreef:

Ik denk dat ik beter door kan sparen voor gelijk een goed mengpaneel dan een wat goed kopere te nemen waar alles iets minder is

Bedankt! Groetjes Marnix
Zo zit de wereld in elkaar! wink ;)

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Hoe sluit ik m'n terratec-geluidskaart aan op m'n Behringer monitoren? (5-9-2006 13:36:00)

Percival1234 schreef:

Dank voor je antwoord Dre, maar volgens mij zit er op mijn B2031A's geen Groundlift..
Als dat er niet op zat zou Dré dat weten! wink ;)

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Welk 4-kanaals mengpaneel? (5-9-2006 13:05:00)
DAP Dj Station. 'T is bepaald geen wereld mixer, maar hij voldoet wel zo'n beetje aan je eisen.
De effecten zijn "grappig" maar niet geweldig. Hij is 19", en heeft genoeg kanalen. Misschien een optie?

Als je liever BPM counters hebt dan effecten, kan je kijken naar de Behringer VMX 1000. Grappige mixer voor het geld, maar de faders zijn,(net als bij de DAP) Heel gevoelig voor stof. Het zijn dus niet bepaald duurzame mixers.

Als je echt voor duurzaam wilt gaan, leg je wat meer geld bij en schaf je de Reloop RMX 40 DSP. De faders zijn een stuk beter dan die van de DAP en van de Behringer, en hij heeft ook niet voor niets een "Dré's" Choice... sneaky :V

Het enige probleem is dat hij niet 19" is, maar OP zei zelf al dat daar wel wat op te bedenken valt.

Je hebt ook nog de Reloop RMX-50 BPM, met beat counters, 19", Goede faders, Alleen geen effecten.
Zijn broertjes zijn de JB Beat 6, en de DAP Xenon. Het Enige verschil is dat de Reloop betere faders heeft. (maar is ook duurder). Over het verschil tussen de Beat 6 en zijn broertjes loopt (of liep) Al een Topic.

[EDIT] ik geloof dat zelfs MC Crypt een broertje is shocked 8O Dat zal wel superkwaliteit zijn! wink ;) [/EDIT]

Het Is net waar jij voor kiest:

-Goede faders
-BPM Counters
-Effecten
-19" model

Het Komt er op neer dat er onder de 200 euro niet veel mixers zijn die aan al jou eisen voldoen.
Je zal toch echt meer geld bij moeten leggen.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Welk 4-kanaals mengpaneel? (4-9-2006 18:09:00)
Als je meer microfoon kanalen wilt kan je toch gewoon een Jacksplitter gebruiken?

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Welke CD-spelers? (4-9-2006 09:33:00)
Kijk eens in de New-Line webshop en zoek de functies op de CD Spelers die jij zoekt.
Je zei dat je een setje CD Spelers wilde, dus dan moet je hier even kijken. Laat ook even je budget weten. Dat is handig als je wilt dat de forummers je helpen... sneaky :V

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: us blaster??? (4-9-2006 09:15:00)

Reind schreef:

dj xciter schreef:

Vergelijk US Blaster met DAP.
DAP heb ik een hogere pet van op dan van US Blaster.
Mee eens. I.P.V. DAP zou er iets in de richting van HQ Power. Allemaal OEM spul. Bij zoiets als HQ kom je vrijwel nooit verassingen tegen. Zoals dat HQ een nieuw lichteffect heeft en dat geen enkele van de HELE lijst met OEM merken dat lichteffect ook al heeft.
DAP heeft nog enige vorm van service en kennis, bij US Blaster vraag ik het me altijd heel hard af of men uberhaupt wel weet WAT men eigenlijk verkoopt
Ben ik het mee eens. Als je bij de "US Blaster dealer" aankomt met een defect apparaat, en je laat het zien, zullen ze eerst moeten vragen wat het is en wat het apparaat hoort te doen.
Ik heb ook een hogere pet op van DAP dan US. Uit ervaring.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Welk 4-kanaals mengpaneel? (4-9-2006 09:03:00)
Ik zou ook even wat meer geld bij leggen, en gaan voor de Reloop RMX 40 DSP. Die voldoet ook aan je eisen. Bij de DJX-700 zijn de faders zo brak, dat als een DJX-700 na een jaar nog geen krakende faders hebt, je geluk hebt gehad.

Reloop heeft ook nog een effect mixer, de Effex 2. Prima faders, alleen maar 2 kanaals. ik denk niet dat jij voor 200 euro een NETTE mixer met 4 kanalen en effecten kan krijgen.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: us blaster??? (3-9-2006 18:48:00)
Vergelijk US Blaster met DAP. Sommige producten zijn best goed en de andere zij brak. wink ;)

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (3-9-2006 18:41:00)

dj xciter schreef:

Vorwerk - Cambodia
Dj Isaac & Dj Zany - What you need
Duro & Dj Zany - Our Power
bijgewerkt.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (3-9-2006 09:35:00)
Vorwerk - Cambodia
Dj Isaac & Dj Zany - What you need
Duro & Dj Zany - Our Power

Ofwel: Black Sensation 2006 niet voor niets gekocht wink ;)

Met Vriendelijke Groet

Dj Xciter