Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TNT

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 3 van 20)

Topic: Versterker schoonmaken (aanslag e.d.) (26-6-2008 21:31:00)

TB schreef:

Ok, bedankt voor de tip. Ik heb niet lopen raggen, maar alles met beleid gedaan :) Na het schoonmaken van de potmeters klinkt hij weer helemaal perfect (op B&W DM2a's)
Wat ik dus bedoel zijn de kleine instel potmetertjes op de printplaat wink ;)
Als deze versteld worden door jouw tandenborstel kan dit het einde van je eindtrappen of zelfs je speakers betekenen.
Topic: kapotte dap p2000 (26-6-2008 20:52:00)
idd de eindtrappen kappot,ik denk dat je het beter kan laten repareren, omdat er vaak meer kapot is (stuurtrappen) en de hele boel opnieuw afgesteld dient te worden.
Topic: Versterker schoonmaken (aanslag e.d.) (26-6-2008 20:44:00)
Wel oppassen voor de instelpotmetertjes voor de rustsroom en offset, als je met je tandenborstel gaat lopen raggen.
Topic: Hoe wielen vast te zetten op subs? (13-5-2008 17:06:00)
Je kan er ook stokeindjes indraaien wink ;)
Topic: Hoe wielen vast te zetten op subs? (6-5-2008 18:54:00)
Bij M8 slotbouten boren met 7mm, en voor eventueel verzinken gebruik je een speedboorwink ;)
Eerst gaten boren met een klein boortje 4mm, dan de kop verzinken met speedboor, (opassen dat je niet te diep gaat) en dan opboren met 7mm.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-5-2008 21:52:00)

djp schreef:

Ik dacht dat mijn bus er als een toerkenboes uitzag.. maar die van jouw ook razz :p
Bus van de zaak of niet? idd lekker makkelijk..
Idd m'n enige echte Werkpaard al is hij een beetje lui laugh :D
Gebruik 'm zowel 's-nachts, drive-in shows, als overdag m'n timmerwerk.

Basz schreef:

Ziet er mooi uit TNT!
Hebben ze jou nagemaakt op die aanhanger? haha laugh :D
Jazeker, hij heeft nog wel geprobeerd die mullet in z'n nek te tekenen, maar dat paste niet op de aanhanger laugh :D
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (4-5-2008 20:41:00)
Hier wat fototjes van mijne combinatie laugh :D
klik
klik
klik
Topic: Iemand bekend met deze ader-verbinding? (25-4-2008 16:17:00)
Volgens mij kun je deze ook voor harde draad gebruiken
De lasklemmen met CAGE CLAMP® COMPACT-aansluiting klemmen maximaal 5 afgestripte flexibele geleiders van 0,08 mm² tot 4 mm², een- of meeraderig
tot 2,5 mm². En dat zonder gereedschap
(enkel-, meer-, en fijnaderig) is door (ENEC, UL) goedkeuringen bevestigd.
Topic: Iemand bekend met deze ader-verbinding? (25-4-2008 14:27:00)
Soepele draad
Massieve draad
Topic: Drive in show meubel (13-4-2008 23:22:00)
Wat weegt dit dit ding wel niet? lijkt me meer iets voor een vaste lokatie.
Voor 'n donkerbruin café een leuk ding maar dan niet witgeschilderd wink ;)