Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TNT
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 3 van 20)
Topic: Versterker schoonmaken (aanslag e.d.) (26-6-2008 21:31:00)Wat ik dus bedoel zijn de kleine instel potmetertjes op de printplaat
Als deze versteld worden door jouw tandenborstel kan dit het einde van je eindtrappen of zelfs je speakers betekenen.Topic: kapotte dap p2000 (26-6-2008 20:52:00)
Bus van de zaak of niet? idd lekker makkelijk..Idd m'n enige echte Werkpaard al is hij een beetje lui
Gebruik 'm zowel 's-nachts, drive-in shows, als overdag m'n timmerwerk.
Hebben ze jou nagemaakt op die aanhanger? haha
Jazeker, hij heeft nog wel geprobeerd die mullet in z'n nek te tekenen, maar dat paste niet op de aanhanger
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (4-5-2008 20:41:00)Topic: Iemand bekend met deze ader-verbinding? (25-4-2008 16:17:00)
TB schreef:
Ok, bedankt voor de tip. Ik heb niet lopen raggen, maar alles met beleid gedaan :) Na het schoonmaken van de potmeters klinkt hij weer helemaal perfect (op B&W DM2a's)
Als deze versteld worden door jouw tandenborstel kan dit het einde van je eindtrappen of zelfs je speakers betekenen.
idd de eindtrappen kappot,ik denk dat je het beter kan laten repareren, omdat er vaak meer kapot is (stuurtrappen) en de hele boel opnieuw afgesteld dient te worden.
Topic: Versterker schoonmaken (aanslag e.d.) (26-6-2008 20:44:00)Wel oppassen voor de instelpotmetertjes voor de rustsroom en offset, als je met je tandenborstel gaat lopen raggen.
Topic: Hoe wielen vast te zetten op subs? (13-5-2008 17:06:00)Je kan er ook stokeindjes indraaien
Topic: Hoe wielen vast te zetten op subs? (6-5-2008 18:54:00)
Bij M8 slotbouten boren met 7mm, en voor eventueel verzinken gebruik je een speedboor
Eerst gaten boren met een klein boortje 4mm, dan de kop verzinken met speedboor, (opassen dat je niet te diep gaat) en dan opboren met 7mm.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-5-2008 21:52:00)
Eerst gaten boren met een klein boortje 4mm, dan de kop verzinken met speedboor, (opassen dat je niet te diep gaat) en dan opboren met 7mm.
djp schreef:
Ik dacht dat mijn bus er als een toerkenboes uitzag.. maar die van jouw ook
Bus van de zaak of niet? idd lekker makkelijk..
Gebruik 'm zowel 's-nachts, drive-in shows, als overdag m'n timmerwerk.
Basz schreef:
Ziet er mooi uit TNT!Hebben ze jou nagemaakt op die aanhanger? haha
Volgens mij kun je deze ook voor harde draad gebruiken
Topic: Iemand bekend met deze ader-verbinding? (25-4-2008 14:27:00)Topic: Drive in show meubel (13-4-2008 23:22:00)De lasklemmen met CAGE CLAMP® COMPACT-aansluiting klemmen maximaal 5 afgestripte flexibele geleiders van 0,08 mm² tot 4 mm², een- of meeraderig
tot 2,5 mm². En dat zonder gereedschap
(enkel-, meer-, en fijnaderig) is door (ENEC, UL) goedkeuringen bevestigd.
tot 2,5 mm². En dat zonder gereedschap
(enkel-, meer-, en fijnaderig) is door (ENEC, UL) goedkeuringen bevestigd.
Wat weegt dit dit ding wel niet? lijkt me meer iets voor een vaste lokatie.
Voor 'n donkerbruin café een leuk ding maar dan niet witgeschilderd
Voor 'n donkerbruin café een leuk ding maar dan niet witgeschilderd