Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Nevelty
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 43 bijdrage(n) van Nevelty (Pagina: 3 van 5)
Topic: Setje opnemen op laptop (23-9-2002 19:21:00)Topic: meubel??? (13-4-2002 09:09:00)Topic: FLightcase voor pioneer cdj500 (groot model) (11-4-2002 19:20:00)
MP3 -- MD
Ik heb overlaatst (zo'n maand geleden) een sony MZ-N1 gekocht. In het begin twijfelde ik, mede door de prijs (400 EURO) maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Ik gebruik hem om mixen op te nemen van mn mengpaneel naar MD (digitaal).Dan zet ik ze (als gewenst) over naar mn computer (supergoedkope geluidskaart met line in) en brand hem dan met FEURIO (lees ook in muziek thread).
Maar mn MD kan ook via computer (docking station) "mpdries" ontvangen via de USB kabel. Het grote voordeel daarvan is dat als ik een paar nummers heb gedownt met KaZaA, ik niet direct een nieuwe cd moet nemen, ik zet ze op MD en sluit deze dan aan op mn mengpaneel.
Verder kan ik ook mn MD als portable gebruiken, na een cassette walkman een ware droom
.
Voor meer info over md :
www.t-station.net
www.minidisc.org
nog enkele foto's van mn MD, heb je direct een voorstelling van hoe hij er precies uitziet
www.jp.sonystyle.com/Qnavi/Main/Images/MZ-N1_S.jpg
Topic: Prog om trackmarkes in wavefile te zetten (23-9-2002 19:12:00)Ik heb overlaatst (zo'n maand geleden) een sony MZ-N1 gekocht. In het begin twijfelde ik, mede door de prijs (400 EURO) maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Ik gebruik hem om mixen op te nemen van mn mengpaneel naar MD (digitaal).Dan zet ik ze (als gewenst) over naar mn computer (supergoedkope geluidskaart met line in) en brand hem dan met FEURIO (lees ook in muziek thread).
Maar mn MD kan ook via computer (docking station) "mpdries" ontvangen via de USB kabel. Het grote voordeel daarvan is dat als ik een paar nummers heb gedownt met KaZaA, ik niet direct een nieuwe cd moet nemen, ik zet ze op MD en sluit deze dan aan op mn mengpaneel.
Verder kan ik ook mn MD als portable gebruiken, na een cassette walkman een ware droom
.Voor meer info over md :
www.t-station.net
www.minidisc.org
nog enkele foto's van mn MD, heb je direct een voorstelling van hoe hij er precies uitziet
www.jp.sonystyle.com/Qnavi/Main/Images/MZ-N1_S.jpg
Heb hem gisteren nog gebrand, lekkere cd trouwens geen naadje te merken ! Idd goed programma, ga ik zeker nog gebruiken!
Topic: Prog om trackmarkes in wavefile te zetten (22-9-2002 20:18:00)Alvast bedankt, alles werkt naadloos toch nog één vraagje;
moet ik nog ergens instellen dat er geen pauze mag zitten tussen de tracks of weet hij dat automatisch (ik heb "track-mark-linked" gebruikt)
Topic: Prog om trackmarkes in wavefile te zetten (21-9-2002 19:03:00)moet ik nog ergens instellen dat er geen pauze mag zitten tussen de tracks of weet hij dat automatisch (ik heb "track-mark-linked" gebruikt)
Ik heb via minidisc zo'n 70 minuten muziek op mn harde schijf gezet, men vraag hoe krijg ik er nu trackmarks in?
Heb het opgenomen met ACID PRO 3.0
Topic: meubel??? (15-4-2002 19:03:00)Heb het opgenomen met ACID PRO 3.0
Die EDIT knop zit er niet voor niets, USE IT
Kijk eens op deze site zelf, gewoon in de webshop vind je precies wat je zoekt, voor een (kleine 122cm op 61cm) betaal je nu in de gamma (zonder formica toplaag) 8.40 euro
voor de grote versie (244 op 122 cm) ongeveer 25 euro
LET WEL: deze zijn zonder de formica toplaag daarvoor betaal je meer kijk maar in de webshop
Topic: meubel??? (13-4-2002 20:39:00)Kijk eens op deze site zelf, gewoon in de webshop vind je precies wat je zoekt, voor een (kleine 122cm op 61cm) betaal je nu in de gamma (zonder formica toplaag) 8.40 euro
voor de grote versie (244 op 122 cm) ongeveer 25 euro
LET WEL: deze zijn zonder de formica toplaag daarvoor betaal je meer kijk maar in de webshop
"DjMax" zie je dat knopje rechts van je berichten (kladblokje met potloodje) zit er niet voor niets, EDIT je messages als ze niet goed zijn
(geen dank webmaster ;-))
Topic: meubel??? (13-4-2002 14:22:00)(geen dank webmaster ;-))
De nieten/schroeven hebben daarbij maar een functie: Handige lijmklem.
Dus het is niet nodig om voor extra stevigheid nog een paar houtvijzen in de constructie bij te draaien ?Altijd alles lijmen en nieten/schroeven.
Ik wist niet dat jullie na het lijmen ook nog eens alles vastschroefden, gewone houtvijzen erin volstaat of nagel je alles nog eens samen ?Zo'n fotoreportage zou zeer handig zijn, met goede detailfoto's, trouwens alle foto's zijn nog welkom van je cases
Euhm, het profiel op volgende pagina is dat per meter ? en dat sluitprofiel (omkeerbaar m/f 10mm) ook per meter ?
Topic: FLightcase voor pioneer cdj500 (groot model) (10-4-2002 21:13:00)Euhm, het profiel op volgende pagina is dat per meter ? en dat sluitprofiel (omkeerbaar m/f 10mm) ook per meter ?
Zaag je de openingen voor vlinderslot en schotels vooraf of NADAT je alles gelijmd hebt?
By the way : Hoe lang duurt het voor bestelling tot in Westdorpe (Nederland) is ?
By the way : Hoe lang duurt het voor bestelling tot in Westdorpe (Nederland) is ?