Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bestek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 3 van 20)
Topic: Behringer FBQ6200 HD - Opstarprobleem (2-12-2024 09:48:00)
Die lampjes op de knopjes moeten in ieder geval kunnen branden, sommige wel na indrukken van het knopje maar iig gaan en blijven branden.
Lang geleden dat ik er een open heb gehad maar het zou kunnen dat het printje met die knopjes via een apartje kabel gevoed wordt en dat die los is.
Topic: VJ Software / APP (8-7-2024 19:26:00)Lang geleden dat ik er een open heb gehad maar het zou kunnen dat het printje met die knopjes via een apartje kabel gevoed wordt en dat die los is.
Ik heb inmiddels wat geëxperimenteerd met een app voor een digisign oplossing (zon info bord bij de ingang van een bedrijf / hotel) op een android tv kastje van ali, dit werkt eigenlijk prima. Je kunt filmpjes en teksten toevoegoen dmv een pc. Alleen nog even checken wat hij doet zonder wifi
Topic: VJ Software / APP (5-7-2024 11:54:00)Werkt inderdaad mooi maar voor mij denk ik wat overkill, ik zou er dan een laptop bij nodig hebben en de voorkeur is een kastje wat al op de tv zit, dus stroom op tv en gaan.
Ik ben nu even aan het kijken of ik iets dergelijks met een soort slideshow programma en een raspberry voor elkaar kan krijgen.
Topic: VJ Software / APP (3-7-2024 11:00:00)Ik ben nu even aan het kijken of ik iets dergelijks met een soort slideshow programma en een raspberry voor elkaar kan krijgen.
Geen
voornamelijk USB met pioneer gear, dus zonder laptop
Topic: VJ Software / APP (2-7-2024 11:47:00)
voornamelijk USB met pioneer gear, dus zonder laptopGoedemorgen,
Ik wil graag een TV gaan gebruiken op mijn DJ booth voor het weergeven van wat visuals en teksten tijdens bruiloften en evenementen.
Hiervoor ben ik op zoek naar wat eenvoudige software, meer ben ik er niet mee van plan.
Weet iemand iets? Zat zelf te denken aan een simpel android boxje of een raspberry o.i.d., niet te spannend en plug en play.
Topic: Advies gebruik speakers/versterker combinaties Dynacord FOH (18-6-2024 07:59:00)Ik wil graag een TV gaan gebruiken op mijn DJ booth voor het weergeven van wat visuals en teksten tijdens bruiloften en evenementen.
Hiervoor ben ik op zoek naar wat eenvoudige software, meer ben ik er niet mee van plan.
Weet iemand iets? Zat zelf te denken aan een simpel android boxje of een raspberry o.i.d., niet te spannend en plug en play.
Ik vind zelf inderdaad schaalbaarheid belangrijk, een rack per kant is op zich zo gek niet maar het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe vaak je welke setup wegzet.
Het geeft je ook wat meer zekerheid om in geval van storing van een van de amp's nog door te kunnen draaien.
Persoonlijk zou ik dan een rackje met processor, sub, top versterker maken, een rackje met sub versterker en een met processor en top versterker, dan kun je alle situaties aan met zo min mogelijk spullen (en kilo's).
Topic: VERLICHTE DANSVLOER DISCOTHEKEN JAREN 70/80 (17-6-2024 19:24:00)Het geeft je ook wat meer zekerheid om in geval van storing van een van de amp's nog door te kunnen draaien.
Persoonlijk zou ik dan een rackje met processor, sub, top versterker maken, een rackje met sub versterker en een met processor en top versterker, dan kun je alle situaties aan met zo min mogelijk spullen (en kilo's).
In het bedrijf waar ik werk zou dit vallen onder een opstapje, gezien de geringe hoogte zonder enige beperking. Een flink kruis erin van strip zodat je vlakken van 50x50 krijgt, moet gek gaan wil dat fout gaan. Even opletten met de stroom uiteraard ivm bier/vocht
Topic: VERLICHTE DANSVLOER DISCOTHEKEN JAREN 70/80 (17-6-2024 11:39:00)Gewoon bakken met dikke kunstof platen erop, vroeger zaten er gekleurde lampen in dus had je maar 1 vaste kleur per tegel tegenwoordig kun je er uiteraard gewoon led in maken.
Vroeger veel mee gesjouwd maar leuk is anders, die dingen waren 1x1m en loodzwaar, werden onderling met dmx en powercon doorgelust.
Topic: Showlite controller en lamepn (30-4-2024 10:53:00)Vroeger veel mee gesjouwd maar leuk is anders, die dingen waren 1x1m en loodzwaar, werden onderling met dmx en powercon doorgelust.
Dan ga er maar voorzichtig vanuit dat je een kat in de zak hebt gekocht.
Zit er ook een standalone functie op en werkt die wel op alle parren?
Topic: Showlite controller en lamepn (28-4-2024 19:35:00)Zit er ook een standalone functie op en werkt die wel op alle parren?
Klinkt als geen dmx signaal inderdaad, kabel van degene die werkt in de andere 3 proberen