Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pascal
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Pascal (Pagina: 3 van 20)
Topic: aansluiten 2 versterkers (25-4-2011 17:40:00)
En zo raar is de vraag niet op de versterker staat op de achterkant bij beide aansluitingen in en niet uit.
Alleen dus in de gebruiksaanwijzing kun je lezen hoe het zit, en deze is in het engels.
Om iets zo maar aan te sluiten gaat me te ver.
En zoals ik al schreef, ik had in mijn hoofd dat men dan wel 4 de zelfde aansluitingen zou gebruiken.
Voor de verhuur maakt het niet uit, ik weet toch nu hoe het zit voordat ik de set verhuur en daar ging het om.Dan nog,
Het kost je 10 seconde om te testen of de ingangen parrallell geschakeld zijn...
DaveTopic: aansluiten 2 versterkers (18-4-2011 14:56:00)
clemens schreef:
Gelukkig zijn er personen die wel gewoon willen helpen zonder verder een mening over de kunde van iemand te hebben.En zo raar is de vraag niet op de versterker staat op de achterkant bij beide aansluitingen in en niet uit.
Alleen dus in de gebruiksaanwijzing kun je lezen hoe het zit, en deze is in het engels.
Om iets zo maar aan te sluiten gaat me te ver.
En zoals ik al schreef, ik had in mijn hoofd dat men dan wel 4 de zelfde aansluitingen zou gebruiken.
Voor de verhuur maakt het niet uit, ik weet toch nu hoe het zit voordat ik de set verhuur en daar ging het om.
Het kost je 10 seconde om te testen of de ingangen parrallell geschakeld zijn...
Dave
Als jij al niet weet om zo'n simpele doorlus mogelijkheid te ontdekken/bedenken, dan vraag ik me af of je wel goed doet om dit te verhuren....
Ik heb sterke bedenkingen of je dit wel moet doen.
Topic: Nieuwe top/line-array kast ( 4x8" ) (18-4-2011 04:01:00)Ik heb sterke bedenkingen of je dit wel moet doen.
Ja, met compressie drivers ook, alleen hangt het van de constructie en de plaatsing van de compressie driver af of deze ook in staat is om de voordelen te kunnen benutten..
Daar is een Wave Guide dus uitermate geschikt voor!!
Topic: 100v speakers op een synq 1k0 (8-4-2011 04:53:00)Daar is een Wave Guide dus uitermate geschikt voor!!
Crown heeft degelijke 70 Volt versterkers CDI serie b.v, voor redelijke prijzen, zeer licht in gewicht!!
Dave
Topic: Passieve cross-over subs? (18-3-2011 03:37:00)Dave
Hey Yo! Dude!
Zou jij niet eerst eens willen vertellen wat je aan 'spulletjes' hebt?
Misschien doe je iets verkeerd??
Een passieve X-Over helpt niets tegen je speakers kapot blazen.....
Doe maar even goed lezen op dit Forum over hoe je nou je speakers kan beveiligen tegen extremen.
Ayooooooooo!
Topic: nexo ls500 subwoofer (3-3-2011 03:42:00)Zou jij niet eerst eens willen vertellen wat je aan 'spulletjes' hebt?
Misschien doe je iets verkeerd??
Een passieve X-Over helpt niets tegen je speakers kapot blazen.....
Doe maar even goed lezen op dit Forum over hoe je nou je speakers kan beveiligen tegen extremen.
Ayooooooooo!
Dat klopt ook wel een beetje wat je zegt, ik heb b.v de NEXO LS1200 een tijdje laten spelen met een Crown MA5000 en gewoon een dbx 260 driverack.. Nog nooit kapot gegaan.
Nu draai ik met een NXAMP en da's toch ff iets strakker en dieper/harder!
Proberen dus!
Topic: nexo ls500 subwoofer (22-2-2011 02:17:00)Nu draai ik met een NXAMP en da's toch ff iets strakker en dieper/harder!
Proberen dus!
Het zijn zelfbouw kopieen, zal niet echt veel opbrengen omdat wanneer je echt de kasten aan het werk wil zetten je toch een tdcontroller van NEXO nodig hebt....
Zet ze op een bieders site voor een prijs die je in gedachte hebt!
Succes!
Topic: Welke 15" woofer in glijbaan (17-2-2011 01:26:00)Zet ze op een bieders site voor een prijs die je in gedachte hebt!
Succes!
Weet je wel wat Bridge mode is??
De Eminence Kappa Pro LF 15 is een betere dan zijn andere broertje, kwa vermogen en X-max.
Nee, een JBL is beter, maar zelfs 2e hands erg duur...
Vergelijk de specs eens op de site van Eminence.
Pascal
Topic: Welke 15" woofer in glijbaan (16-2-2011 05:23:00)De Eminence Kappa Pro LF 15 is een betere dan zijn andere broertje, kwa vermogen en X-max.
Nee, een JBL is beter, maar zelfs 2e hands erg duur...
Vergelijk de specs eens op de site van Eminence.
Pascal
500 Watt per kant en 750 Watt per kant in Bridge mode kan niet...
Die Eminence Kappa Pro LF 15 is een goede speaker voor in je glijbanen.
Pascal
Topic: Aansluiten meerdere sets luidsprekers (14-2-2011 14:53:00)Die Eminence Kappa Pro LF 15 is een goede speaker voor in je glijbanen.
Pascal
Gewoon je front speakers normaal neerzetten, je extra infill speakers in de hoeken achter in de zaal richting het midden van het dans gebeuren richten.
Pascal
Pascal