Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MBF
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 3 van 20)
Topic: Redsound Soundbite (27-4-2006 15:13:00)Waarom denk je dat?Topic: Slechtste ervaring (23-4-2006 03:32:00)
Ik heb een Demo video van de CDJ-1000MK3 gemaakt... voor wie hem nog niet heeft gezien...Wat praten we er weer lekker overheen. Jeroen, top filmpje met al die verschillende camera's. Je ziet nu wel meer verschillen als dat ik dacht (display en mp3 en dat joghweel) maar het zijn er dus meer :)Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (4-4-2006 01:15:00)
Probleem: Flatkabel was beschadigt, van de 15 kabeltjes in de flatkabel deden een stuk of 3 het niet, nieuwe kabel erin en hij deed het weer!Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (29-3-2006 21:51:00)
Het is uiteraard de bedoeling dat je "hem" met verhuur terugverdiend. Ik mag toch aannemen dat een "bedroom" DJ zo'n ding niet in de slaapkamer heeft hangen
Nu gaat het mooi worden:P.. ik heb dat ding in me kamer hangen
, en hij staat nog aan ook als ik even met de lampjes wil spelen!Topic: dmx interface voor maar €54,90 is dit wat???? (29-3-2006 11:54:00)
Ik heb de handleiding gelezen maar het is me niet duidelijk hoeveel samples je per knop kan zetten. Ik denk gewoon 1 maar kan je maar 1 sample van 16 beats maken? of meerdere?
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (27-4-2006 01:25:00)en ? [:-P]
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (24-4-2006 18:56:00)Aha, maar het is niet alleen de mp3 functie (die boeit me ook geen ene f*ck) maar het jogwheel is lekkerder, groter geheugen, andere lopfuncties, mooier enz.. Dat is die 78 eutjes wel waard vind ik!
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (24-4-2006 18:16:00)Frisbee schreef:
Als je er 2 neemt scheelt het tussen de 200 en 300 euro. Kan me eigenlijk wel voorstellen dat mensen liever de oude 800 of 1000mk2 nemen. Misschien is dat ook de rede dat ze ze meteen uit de handel hebben genomen. Al met al vind ik het niet zo'n fraaie overgang... maargoed het zij zo.Mijn slechte evaring met een band. Denk je, ik werk alle kabels netjes weg, alles tapen.. MOoi ziet er goed uit. Dan komt de band: pleurt overal kabels neer, dikke nog onuitgerolde multikabels over het plafond en gewoon duidelijk zichtbaar (niet strak over het plafond nee gewoon hangend aan weet ik veel). Alle andere kabels over de vloer, nah dan word je niet blij. Ook het oversturen van hun geluidsset, zou je denken ja dat maakt toch niets uit het is jouw geluidsset niet. MAAR het is wel een naam van een drive in die eraan gaat omdat mensen niet weten van wie wat is. Het was niet mijn drive in show, maar ik was mee met een drive in die nu mischien een slechtere naam heeft. Mensen stonden met hun oren dicht tijdens het spelen van de band!!
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (23-4-2006 00:15:00)Jeroen G schreef:
Er zit GEEN fout in de software van de CDJ-1000's, dat is niet de reden waarom er nog maar zo weinig zijn. Door de gigantische vraag kan de fabriek daar gewoon niet tegenop produceren. De CDJ's zouden sowieso pas vanaf april leverbaar worden en ik heb het nog niet eerder meegemaakt dat de toestellen eerder kwamen dan geplanned... later wel ;)Ik heb een Demo video van de CDJ-1000MK3 gemaakt... voor wie hem nog niet heeft gezien...
Kun je me meer vertellen als je de update heb?"
offtopic: wat is die titan strobo duur geworden
, gelukkig had ik hem net in mijn voordeel!
Topic: Slechtste ervaring (3-4-2006 12:28:00)offtopic: wat is die titan strobo duur geworden
, gelukkig had ik hem net in mijn voordeel!Verder sloeg één CDJ 800 zowat bij elke cd vast, begon dat de cd eerst een hele lange laadtijd nodig had, vervolgens pakte hij de cd niet en als je dan op het eject knopje drukte kwam de cd er niet uit waardoor je de cd-speler steeds opnieuw aan/uit moest zetten. Deze cd-spelers gaan dus Dinsdag mooit terug .
Ook gehad met mijn skytec broodtrommels. Precies dat hij midden in het nummer stopt en dat de laser HEEL gevoelig is. nieuw loopwerk erin en het hielp NIET!Probleem: Flatkabel was beschadigt, van de 15 kabeltjes in de flatkabel deden een stuk of 3 het niet, nieuwe kabel erin en hij deed het weer!
KVM schreef:
Voor mij is dat net zo veel, dus dat zal niets uitmaken.Het is uiteraard de bedoeling dat je "hem" met verhuur terugverdiend. Ik mag toch aannemen dat een "bedroom" DJ zo'n ding niet in de slaapkamer heeft hangen
, en hij staat nog aan ook als ik even met de lampjes wil spelen!Nee ik dacht dat ze die hadden weggehaald van de site, ik heb hem gelukkig snel op cd gebrand.
Ik hoorde (dus geen betrouwbare bron) Dat martin bij aankoop een code geeft en dat je die moet invoeren om nieuwe versies te downloaden.
Ik hoorde (dus geen betrouwbare bron) Dat martin bij aankoop een code geeft en dat je die moet invoeren om nieuwe versies te downloaden.