Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Mvdb

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 91 bijdrage(n) van Mvdb (Pagina: 3 van 10)

Topic: Welke lichttafel (2-9-2006 10:04:00)

big bang schreef:

Als je minimaal 6 dimmerkanalen nodig hebt heb je dus ook minimaal ee 6 kanaals dimmer nodig. In de shop staan een aantal 6 kanaals dimmers, meestal tot 10A per kanaal. Daar kun je dus 2 spots van 1kw per kanaal op aansluiten. Wil je er meer per kanaal aansluiten dan zul je naar een zwaardere dimmer moeten gaan kijken. Welke dimmer voor jou verder het meest geschikt is hangte er vanaf welke eisen jij aan je dimmerpack stelt wink ;).
Ok, zo'n dimmerpack is voor ons nieuw. Maar dat zullen jullie ondertussen wel begrepen hebben razz :p

Wie heeft er zo'n dimmerpack en welke adviseren jullie?

In de shop zie ik maar 2 (niet dmx) dimmerpacks?!?!
Topic: Welke lichttafel (2-9-2006 00:36:00)

stekelvarke schreef:

Die 1000W spots zijn dat parren?
De al eerder aangehaalde showmaster 24 kan 24 lampen aansturen. Echter heb je om conventioneel licht aan te sturen ook dimmers nodig.
Ja, dat zijn parren. Iedereen verteld dat we een dimmer nodig hebben, maar niemand verteld welke... Wie kan ons nu de juiste informatie vertellen...
Topic: Welke lichttafel (1-9-2006 14:05:00)
Ok, ik kom er nog niet helemaal aan uit...

Waar we in de toekomst naar toe willen is dat we 10x een 1000w spot krijgen.
Vervolgens 3x een set (dus 6 lampen) DMX gestuurd.

Kan helaas niet vinden wat ik nu precies nodig hebt. Ik neem aan dat er een dimmerpack moet komen? Maar weet niet precies welke.

Conclusie:
- Er moeten dus b.v. 10 spots (1000W) bestuurd kunnen worden.
- En er moeten minimaal 6 lampen DMX aangestuurd kunnen worden.

Wie helpt?
Topic: Welke lichttafel (30-8-2006 20:17:00)

pietje schreef:

Aangezien het vakantie is, en ik me verveel... wink ;)

Voor 750 heb je best leuke dingen.
Ik heb even wat voor je gezocht, en ik zou dit nemen:

2 par56 bijkopen (uitgaand van showtec par56 met GE lampen bij new-line) : 84 euro
Botex 4bar: 185 euro
showmaster 24: 200 euro

Dan heb je 1 4bar par56, met lichttafel en dan kom je uit op 470 euro.
Hou je 280 euro over. Je kan die dynamo, 2 par64, en die losse effectjes eventueel verkopen om daar bijvoorbeeld 2 aztek scan's van te kopen. Gebruik ik zelf ook en zijn prima dingen. wel zorgen dat je dan een kist hebt. die dynamo's zou ik wegdoen. maatje van mij hier uit het dorp heeft die dingen ook en als je 2 4barretjes erbij hebt hangen zie je er snel erg weinig van.
Ok, bedankt voor je reactie... Nu weet ik wat ik nodig heb. Tijd om te shoppen razz :p
Topic: Welke lichttafel (28-8-2006 18:33:00)

big bang schreef:

750 euro is best een hoopje geld, vertel eens wat meer over je plannen qua uitbreiding e.d.?
Los van de lichttafel zou ik er in jullie geval voor zorgen dat je 4 dezelfde parren hebt en eer een dynamo bijkoopt (of de dynamo verkopen en 2 grotere scan's kopen wink ;). Heb je al een dimmerpack vor je parren?
We hebben hard gespaard wink ;)

Het gaat vooral om de wat grotere shows (feesttenten e.d.)

We hebben verder niets qua bediening voor de verlichting.
Topic: Welke lichttafel (28-8-2006 18:17:00)
Doordat we de laatste tijd steeds vaker verlichting en vaak ook een lichttafel moeten huren zijn we opzoek naar een nieuwe lichttafel en wat extra verlichting.

We hebben op dit moment de volgende lampen:
- 1x Dynamo DMX party scan
- 2x Showtec Parcan 64
- 2x Tango
- 2x Par56

Op dit moment gebruiken we een simpel 19 inch rack waar 10 schakelaars en 10x een flash knop op zit.

Graag zouden we uitbreiden met een lichttafel waar we voor nu en voor in de toekomst wat aan hebben.

Budget is ongeveer: € 750,--

Wie kan ons helpen met het maken van de juiste keuze?
Topic: TMF playlist 2005 (10-1-2006 18:21:00)

Skevdude schreef:

mvdb schreef:

Is nummer 64 niet: "Rimini Project - A Day In The Sun" ?
Zoals je ziet staat die al bij 65:

Skevdude schreef:

Dan maar opnieuw:

blabla
62. Gregor salto - Looking good
63. lovefreakz – shine
64. ??? naam kwijt, begint op 36:30 min. iemand ???
65. Rimini Project - A day in the sun
66. The housekeepers - Go down
blabla
Sorry, niet goed gekeken ashamed :$
Topic: TMF playlist 2005 (9-1-2006 22:15:00)
Is nummer 64 niet: "Rimini Project - A Day In The Sun" ?
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (6-1-2006 12:06:00)
De mijne = DJ Tiësto.
Topic: TMF playlist 2005 (5-1-2006 10:27:00)
Heeft iemand de playlist van de op oudejaarsdag uitgezonden mix van TMF & Slam FM?