Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ-XL

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 148 bijdrage(n) van DJ-XL (Pagina: 3 van 15)

Topic: Numark DDS-80 topic (30-3-2009 22:19:00)
Ik heb zelf gewoon een 8GB usb stick, waar ik al mijn nieuwste muziek op zet. Zodra die een beetje vol begint te worden, sluit ik mn laptop aan op de interne hdd van de DDS80 en update ik hem. Werkt veel sneller ook dan even een uurtje van te voren je hele hardeschijf te moeten indexeren! sneaky :V
Topic: PA markt 2009 (21-3-2009 15:58:00)
Ik ben er ook geweest, een hoop rondjes gelopen en wel wat leuke dingetjes kunnen kopen voor lage prijsjes :-)

Shure SM58
Defecte Showtec T4 bar voor 15 euro, waar schijnbaar het printplaatje van kapot is.
4 Flightcases met Guitel wieltjes
4 Parcans 56, splinternieuw
Een hele berg met kleurenfilters, zakken vullen voor 15 euro! laugh :D
Nieuwe Double Derby voor een erg lage prijs razz :p
Helaas geen 1,5 meter truss kunnen vinden (driehoek), maarja bus zat al vol.

Ik vond het wel geslaagd, hoewel ik er wel een paar keer langst moest lopen.. Iedere keer zagen we weer andere dingen happy :)
Topic: Carnaval 2009 (31-1-2009 23:12:00)
https://www.feestclips.nl

Die is ook leuk om in de gaten te houden misschien? Kwam hem net tegen, maar ik dacht ik zal hem hier even plaatsen laugh :D
Topic: Carnaval 2009 (19-1-2009 17:58:00)
Gebroeders Ko - De regenworm
Happy Hour Crew - De Dongel Song
Waanzin - Het is een nacht (DJ gerrit queen intro)

Ik zal vast wel weer wat vergeten zijn, of dubbel hebben verteld.. sneaky :V
Topic: Carnaval 2009 (16-1-2009 16:57:00)
Fons van KPN, hoewel hij zo niet mag worden genoemd, was gister bij Brabant party met zn liedje Casanova (Nee, geen casablanca! laugh :D)

Hij treed op als Albert van Benthem trouwens. sneaky :V
Topic: Carnaval 2009 (12-1-2009 18:29:00)
Ja, ik zag hem ergens voorbij komen. Maar het leek een ander deuntje sneaky :V Zal wel niet dan laugh :D

Misschien een goedmakertje:

Lawineboys - Apres ski paleis song
Lawineboys - Blij dat ik je niet vergeten ben
Lawineboys - Laat maar waaien (een oude, maar dan wel een oude in een nieuw jasje sneaky :V )

Mulder en Mulder - Ladioo, feesten doe je zo (Is deze nieuw? Komt me super bekend voor xD)
Pap en Pudding - Zij is verliefd op een frikandel (https://www.papenpudding.nl/downloads/zij-is-verliefd-op-een-frikandel.zip)

The double DJ's - Ja die van jou
The double DJ's - Zadelpijn

Die mannen uit Etten-Leur
Mister Nightlife - Wij zijn de boeren
Rob van Daal - Laat ons proosten
Rob van Daal - Wa benne op de wereld (of was die al gemeld hiero?)
Topic: Numark DDS-80 topic (12-1-2009 18:27:00)
Of gewoon op Andr ;-) Ik kan eventueel zodirect wel even kijken als ik het niet vergeet.
Topic: Carnaval 2009 (10-1-2009 23:41:00)
Rob en John - Dan zingen wij voor jou
Topic: Carnaval 2009 (3-1-2009 17:23:00)
Zware Jongens mmv Johan Vlemmix - Allemaal Snekers
SRV Manner - Sjeng on de geng remix
Alle 13 Jaanke - Jaank jodel
Peter Smulder - Doe de doedelzak
Arnold Hofmans & Roy van Lent - Sluit maar achteraan
Las Vegas Crew - Swaffelen
Het Feestteam - De Clown (de clown is dood versie)
Marco kanters - t' is hier gezellig (komt me wel bekend voor.. shut up :X )
Sound Convoy - Hey, Wir Woll'n Die Eisberen Seh'n (misschien?)
Ronald & Donald - Kwek Kwek laugh :D

Dat was het tot nu toe wel denk ik..
Topic: D2 en fat 32<> NTFS (2-1-2009 23:07:00)
Die soorten toetsenborden vind ik niet zo fijn hoor.. Wel grappig, maar het lichtje wordt zo fel dat je de tekst niet meer kan lezen. Dan kan je beter een lampje erboven hangen hoor!