Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj mento
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 56 bijdrage(n) van Dj mento (Pagina: 3 van 6)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-10-2009 15:48:00)
Er is wel een verschil om het IN of ROND het water te zetten he..
Topic: Kopieermachine op batterijen (26-11-2008 14:51:00)
Deze werkt echter niet bij mij geeft een bestand aan die hij niet kent (onbekend bestand).
Weet iemand hoe dit moet?...Je moet eerst freestyler openen en dan naar External control ->MIDI en dan import file, en daar je file openen.Topic: beginners set moving heads (20-10-2008 09:48:00)Tja, maar dan moet ie natuurlijk wel even een laptop over hebben''Topic: Showmaster "kappen" om scene setter??? (15-6-2008 11:13:00)In de tijd dat ik ook zo'n apparaat had, had ik precies hetzelfde. De parren knipperden dus maar heel zwak.. Daarom gebruikte ik ook deze functie niet.
Ik heb een tijdje terug ook 2 van deze effecten gehad, met 8 spots. Ik dacht eigenlijk altijd dat het gewoon showtec was. Lijkt er ook nogal op als je in de webshop kijkt:
webshop
Topic: Het bouwen van een case (12-8-2009 21:07:00)webshop
Ben deze avond weer doorgegaan, begint op te schieten.:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Iemand nog tips? opmerkingen?
Topic: Het bouwen van een case (10-8-2009 16:14:00)Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Iemand nog tips? opmerkingen?
Vandaag begonnen met de bouw van mijn eerste kist, hieronder de foto's.
Het wordt een 19'' kist, maar geen gewone. De deksel kan scharnierend open, en als je dan vanaf boven in de kist kijkt zie je het 19'' rack hangen. Daarin komt een autoradio, vanbuiten speakers, en zo heb je een radio-flightcase!
De rest van de foto's volgt later, als ik verder ben met de case.
Grote foto's!
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Topic: Aluminium en chloor ... (6-4-2009 22:50:00)Het wordt een 19'' kist, maar geen gewone. De deksel kan scharnierend open, en als je dan vanaf boven in de kist kijkt zie je het 19'' rack hangen. Daarin komt een autoradio, vanbuiten speakers, en zo heb je een radio-flightcase!
De rest van de foto's volgt later, als ik verder ben met de case.
Grote foto's!
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
zijkstra schreef:
Sta 17 april in een zwembad dus zal daarna wel posten of er enige verkleuring op de truss komt
Wat je wel kan doen is een grote accu nemen (autoaccu) en daarop een omvormer op aansluiten naar 230 volt. Omvormers zijn al vanaf zo'n 40 euro te krijgen
Topic: Vraag Lichtprogamma Freestyler (25-10-2008 20:25:00)LJ D!voy schreef:
...maar daar heb je een aparte file voor die je kan downloaden.Deze werkt echter niet bij mij geeft een bestand aan die hij niet kent (onbekend bestand).
Weet iemand hoe dit moet?...
zijkstra schreef:
Als je echt goedkoop wilt, dan neem je een laptop en zet je daar Freestyler op (gratis) en koop je USB-->DMX dezeDe showtec en de botex hebben precies dezelde maten, dus lijkt me sterk dat het niet zou passen.
Op de foto's hebben ze ook allebei van die kappen..
Botex, Showtec
Topic: Showmaster "kappen" om scene setter??? (15-6-2008 11:03:00)Op de foto's hebben ze ook allebei van die kappen..
Botex, Showtec
Dat moet eigenlijk wel, want bijna al die showmasters en scene-setters zijn dezelfde apparaten, met alleen een ander kleurtje erop.
Topic: Showtec Lite Power 4 Classic sound-to-light (15-5-2008 21:39:00)6h5c schreef:
Ik zou verwachten dat bij hard insturen alles fel gaat branden, maar het blijft bij wat zwakjes knipperen. Is dat bij jullie ook zo?