Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sucksir

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 108 bijdrage(n) van Sucksir (Pagina: 3 van 11)

Topic: Zillion..... (25-10-2006 00:15:00)
Gefeliciteerd

Sorry, ik post al lang niet meer, maar lees het forum nog vaak en wou dit ff zeggen. Ik kon me vingers niet tegenhouden wink ;)
Topic: Syrincs M3-220 DT vraagje (2-5-2006 17:21:00)
Wel raar dat ze van die vage PC-kabels gebruiken voor die topjes en ook nog wit. Hoe cheap kan het zijn, verder ziet de set er ook niet echt imposant uit, lijkt net zon logitech setje bij de comp-boer om de hoek

Mja tis dat de Syrincs bijna iedereen verbaast
Topic: Syrincs M3-220 DT vraagje (29-4-2006 11:03:00)
Maar gaat de syrincs voor thuisgebruik dan wel hard genoeg?Ik moet zeggen dat ik mijn huidige monitors aardig hard zet om zo een beetje de discotheek na te bootsen. Dat maakt het mixen wat moeilijker maar uiteindelijk kun je dan de verschillen beter horen, ook al heb je slechter geluid.
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (24-8-2005 10:40:00)
ja DJberjo, op de Reloop RP400 zit faderstart op en de X1500 ondersteunt dat ook. Maar alleen voor 4 faderstarts. Dit houdt in, dat als je 2 Denon S5000's hebt, je geen plaats meer hebt voor een andere kanaal voor faderstart, zoals bijv. een draaitafel. Dit komt dus doordat elk S5000 2 kanalen nodig heeft voor faderstart, een voor main track en een voor alpha track.
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (19-8-2005 18:16:00)

DJ Inspiration schreef:

Filmpje en meer foto's:

Filmpje

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4

En er werd op denondjforums ook de vraag gesteld of er een DN-S5500 kwam en dit is het antwoord:
No S5500! The S5000 with its unique features still lives on.
Duh, als ie zegt dat er een nieuwe S5000 uitkomt dan kopen er nog maar weinig mensen de DN-S3500.

Geloof me, binnen twee jaar komt een nieuwe. Ik denk zelfs binnen het jaar
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (17-8-2005 13:43:00)
Het mooie is dat de spinning platter ook werkelijk achteruit speelt als je de functie reverse of dump gebruikt. Tot nu toe uniek bij CDJ's. Dit was niet het geval bij de DN-S5000 of DN-S3000.
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (15-8-2005 16:56:00)
Als je het verschil niet weet tussen DD en BD (beltdrive) dan stel ik voor zo snel mogelijk een tweedehands soundlabje te kopen.

Dan zie je een wereld van verschil
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (15-8-2005 11:59:00)

dj negative schreef:

beetje oftopic vraagje:
Kun je met zo'n cd-speler net zo cue'en als een draaitafel en als je hem dan los laat dat ie gewoon doorloopt en niet een scratch effect geeft?

M.v.g Chris
Ja, dat kan zeker, maar waarom zou je dat willen. CD-CUE-ing methode is juist HET grote voordeel ten opzichte van draaitafels.
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (15-8-2005 11:58:00)
Ja Wave-display moet echt een must zijn voor nieuw uitgekomen CD-spelers. Sinds ik ermee op de CDJ-1000 heb gewerkt, wil je niks anders. Het klopt wat mensen zeggen, als je eenmaal het wave-display heb gezien wil je niks anders.

Het enige wat verder nog rust is een usb-poort voor mijn externe HD. Dat zou pas machtig zijn. Alles op een vierkant doosje.
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (15-8-2005 10:49:00)
Zeg maar tussen de S3000 en S5000. Het rare is dat ze zeggen dat ie de nieuwe vlaggenschip gaat worden, maar hij heeft wel minder functies als de S5000.

Mja die Direct Drive motor maakt het allemaal goed, plus nog die pioneer CUE-ing methode.