Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RiLe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 65 bijdrage(n) van RiLe (Pagina: 3 van 7)

Topic: Op vakantie! (12-3-2007 23:37:00)
Kickje van heeeeeeel wat dagen wink ;) Kon geen betere topic vinden..

Maaar ik was 2 weken geleden (internet heeft er een week uitgelegen dus vandaar dat ik het nu pas vertel) in Hinterglemm en toen zag ik een new-line busje staan! In Nederland nog nooit gezien wink ;)
Was Dré aan 't skieen of was het iemand anders?
Topic: vinyl mee in het vliegtuig... (13-9-2006 21:51:00)
Ik zou gewoon even naar de betreffende maatschappij bellen en vragen wat je er mee aan moet. Waarschijnlijk hebben ze wel een speciale manier van transport. Dieren gaan immers ook gewoon met het vliegtuig en daar kunnen ze ook niet mee gaan smijten! laugh :D
Topic: achtergrond muziek café kroeg (26-6-2006 22:09:00)
Als het achtergrond muziek is. Zal je dan niet gewoon Alcas laten draaien?
Topic: Slechtste ervaring (21-6-2006 17:45:00)

YourLiVe schreef:

Gisteren ook een hele slechte ervaring gehad; een showtje in een werfkelder in de binnenstad van Utrecht. Wat een K*Tstad om in te rijden zeg! Overal éénrichtingsverkeer, maar dat is wel in meer steden zo. Maar dan ook nog overal van die verdomde paaltjes! En dan een hele steile trap om bij de locatie te kunnen komen... respect voor iedereen die er regelmatig draait, maar ik niet meer! Ik kom wekelijks in steden als rotterdam, den haag, amsterdam etc, maar Utrecht is absoluut het ergste!

Zo die frustatie ook weer even kwijt laugh :D
Nu je het zo over Utrecht hebt, ik vraag me af waar is Silvia? Ik heb der al een tijdje niet op het forum gezien of heb ik wat gemist?
Topic: Oude Platen / Nieuw Jasje (6-6-2006 21:37:00)
Tjeetje, er zijn tegenwoordig zoveel nummers!
Klein voorbeeld...

Erick Prydz - Call on me
Royal Gigolos - California Dreamin'
Nou zo kan je nog wel urenlang doorgaan.
Topic: pc-onderdelen los in flightcase bouwen (17-5-2006 00:49:00)
En ik heb eventueel nog wel een bracket liggen
Topic: Welke hoofdtelefoon? (8-5-2006 20:43:00)

Josh schreef:

Vandaag kwam ik erachter dat er in m'n Technics RPDH1200 enkele scheurtjes in de behuizing zaten, terwijl ik deze pas een half jaar heb en er zeer zuinig mee om ga. sad :(
Ik krijg de indruk dat dit komt doordat ik de koptelefoon elke keer inklap als ik hem on the road meeneem. Voor degene die er ook een hebben raad ik dit dus af......
Vervoer je hem ook in de UDG Headphone Bag? Ik doe hem daar namelijk express niet meer in omdat ik de Headphone Bag gewoon te klein vind. Erin gaat nog wel maar als ik hem eruit moet halen gaat dat echt met moeite!
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (11-4-2006 23:16:00)
Iemand dit al gelezen toevallig?
Pagina 28, 2e post van boven
Topic: Bling Bling party nummers. (1-4-2006 16:29:00)

Wesley vd H schreef:

Btw: Dj Chuckie vs QF - Slette houwe... die zou wel eens kunnen aanslaan
Slaat aan wink ;)
Topic: Pioneer DJM 400 en DJM 800 (23-3-2006 15:37:00)

Reind schreef:

RiLe schreef:

Waar was die demonstratie? Toevallig op de evenementenbeurs? (ik weet eigenlijk niet of pioneer daar staat?)
Nee huishoudbeurs doen ze al jaren niet meer ;-)
Gelukkig had ik het ook niet over de huishoudbeurs wink ;)
Ben der inmiddels ook achter dat ze ook niet op de evenementenbeurs staan.