Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Gunnie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van Gunnie (Pagina: 3 van 8)
Topic: Foto's zeer oud mengpaneel (5-7-2005 20:25:00)raar, mijn schoonbroer draaide dit toen toch
Topic: Zelfbouw spiegelbal (21-6-2005 19:04:00)Uh.. Een kubus?
een spiegelkubus!
de toekomst!
Topic: Behringer Truth monitors ophangen (14-6-2005 18:13:00)ligt aan u 
link werkt perfectTopic: De DYNAMO VAN JB (14-6-2005 00:50:00)
zomerbrochureja idd, van 694€ naar 736€
the winner is dan wel weer 6€ gezakt :pTopic: (Verbrande) geur uit sub..... (12-6-2005 16:43:00)
Ik vraag me af als het eigenlijk enigzins normaal is dat een woofer in het midden(heeft dat ook een naam?
) warm wordt.
Ik heb nu ondertussen ook weer enkele keren redelijk lang op 3/4 van het vermogen gespeeld en nx bijzonders meer gemerkt buite dat de versterkers sneller warm worden.
Mischien was de versterker van de sub licht aan het clippen door het nummer zelf,want de bas in calypsus is toch wel wat harder dan normaal.
Nu ben ik toch enigzins gerustgesteld maar ga ik ook het niet meer op het hardste zetten!
GRTZ
Bertde spoel zit in het midden, die wekt warmte op door het vermogen dat je erdoor jaagtTopic: JB-systems "the winner" scan (10-6-2005 19:37:00)
fotoje kan de lens verdraaien aan de kant van spiegel normaal :p
zo kan je hem scherp stellen, let op de schroefdraad bij de plastic buis waar de lens inzit
https://users.pandora.be/gunniepsx/704002.jpgTopic: JB-systems "the winner" scan (27-5-2005 17:03:00)
wel kikke filmpje
JB Systems DMX192A
Topic: Juiste apparatuur ? (25-5-2005 22:13:00)die pars met statief die de OP wil zijn er van 6V dus niet geschikt voor de modulator die hij wil door de transfo in de parsTopic: Juiste apparatuur ? (24-5-2005 20:15:00)
Masterboy schreef:
maar in de jaren 80 werd dit toch niet echt gebruikt omdat er toen nog geen house werd gedraaid.
denk je
6 spiegelmatten of ******** spiegeltjes op een bol
ik zou er eerlijk gezegd niet aan beginnen aan zo een grote bol, het werk, geld en de veiligheid vooral.
Topic: Zelfbouw spiegelbal (21-6-2005 19:00:00)
6 spiegelmatten of ******** spiegeltjes op een bol
ik zou er eerlijk gezegd niet aan beginnen aan zo een grote bol, het werk, geld en de veiligheid vooral.
jeroenvdv schreef:
night06 schreef:
een bal met rechte vlakken
de toekomst!
dj sjoerd schreef:
ligt het aan mij of doet de link het gewoon niet
link werkt perfect
Basement-club schreef:
Rare evolutie in de prijs. De Dynamo set is blijkbaar opgeslagen sinds de winterpromo. Meer licht zal hij wel niet geven zeker.
zomerbrochure
the winner is dan wel weer 6€ gezakt :p
Xplod schreef:
Bedankt voor de reactie!Ik vraag me af als het eigenlijk enigzins normaal is dat een woofer in het midden(heeft dat ook een naam?
) warm wordt.Ik heb nu ondertussen ook weer enkele keren redelijk lang op 3/4 van het vermogen gespeeld en nx bijzonders meer gemerkt buite dat de versterkers sneller warm worden.
Mischien was de versterker van de sub licht aan het clippen door het nummer zelf,want de bas in calypsus is toch wel wat harder dan normaal.
Nu ben ik toch enigzins gerustgesteld maar ga ik ook het niet meer op het hardste zetten!
GRTZ
Bert
sandervandermaat schreef:
nou winners zijn binnen, alleen is de gobobij de ene onscherp en de andere wel goedfoto
zo kan je hem scherp stellen, let op de schroefdraad bij de plastic buis waar de lens inzit
https://users.pandora.be/gunniepsx/704002.jpg
martijn0012 schreef:
en waar stuurt hij ze mee aan?
wel kikke filmpje

Roytje schreef:
De trafo die je gebruikt om 1 par 36 op 230volt te laten werken zorgt dat je je dimmer inductief belast. Zonder trafo (dus bv meerder parren in serie) kan het wel.power consumption: max. 3500W (max. 1000W per channel / only non-inductive loads)
geen par 36 dus, aangezien deze toch inductief zijn?