Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Shady
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 40 bijdrage(n) van Shady (Pagina: 3 van 4)
Topic: hiphop mixen... (6-6-2005 22:33:00)dat vind ik wel een heel platte redenering 
Er staan ook veel Technics SL 1200 MKII 's te koop...Topic: Mixen: welke spullen voor een beginner? (14-4-2005 17:29:00)
als je een dubbele cd-speler gekocht hebt zorg dan wel dat je een 19" mixertje neemtTopic: Behringer VMX 300,jullie meningen (13-4-2005 17:55:00)hoe erg is het daar?
want 1 euro is wel héél erg wéinigTopic: hiphop mixen... (25-3-2005 11:38:00)
verloopkabeltje kopen van tulp naar 3.5mm
Topic: hiphop mixen... (6-6-2005 19:11:00)is het alleen voor thuis of ook op feestjes etc. ?
Topic: Installatie voor kleine feesten. (5-6-2005 18:00:00)gewoon een kabeltje van de pc naar de versterker toch? 
Topic: Wat is nou beter behringer of jb cross-over. (21-5-2005 13:47:00)
mdk schreef:
Want als je even zoekt kun je 2ehands zo voor 50 euro zo'n behringer kopen, die staan er genoeg te koop een dat belooft weinigs goed.
Er staan ook veel Technics SL 1200 MKII 's te koop...
zoeken dan 
niet lullig bedoeld, maar ik denk niet dat er veel mensen ervaringen hebben met dit soort mixers, omdat je gewoon beter even door kan sparen naar een Gemini PS 626i
Topic: Mixen: welke spullen voor een beginner? (14-4-2005 16:58:00)
niet lullig bedoeld, maar ik denk niet dat er veel mensen ervaringen hebben met dit soort mixers, omdat je gewoon beter even door kan sparen naar een Gemini PS 626i
christiaan schreef:
Ik ben nog op zoek naar een mixertje voor een mooie prijs hoeft niet veel te zijn als ik maar ergens mee kan beginnen dus graag reacties
in de meeste pc's is ook al een on-board kaartje ingebouwd..dus gewoon zoals al gezegd word een tweede kopen. Weet iemand trouwens of je dan conflicten krijgt als je een on-board dingetje gebruikt i.c.m een pci-kaart?
Topic: html-tips voor het maken van je site (9-4-2005 16:55:00)deWit schreef:
bah bah en nog eens bah.... Gratis webspace als "bedrijf".... NIET doen.... Neem dan van mij hard kuthosting #1 in nederland E-dentify.nl voor 1 eur per maand. Dan lijkt het nog wat. Al is de service daar niet "optimaal"want 1 euro is wel héél erg wéinig
oke bedankt allemaal
ik ga denk nog even doorwerken en dan ga ik voor de Gemini UMX SE met 2 CDI- 500's
Topic: hiphop mixen... (24-3-2005 13:28:00)ik ga denk nog even doorwerken en dan ga ik voor de Gemini UMX SE met 2 CDI- 500's
uhh..ja mijn bduget ligt niet heel erg hoog: 800 euro
ik had dit een beetje zelf in gedachte:
mixer
Gemini PS 676I ( www.new-line.nl/v/7453 )
Nu heb ik dus net gelezen dat de Denon DX 300 goed is voor 'hiphopgebruik', maar deze heef dus maar 2 kanalen en als ik dus 2 keer een cdspeler + nog een cdspeler of een platenspeler wil gaan gebruiken heb ik dan toch een probleem?. Ik weet wel dat je meer dan 2 apparaten kan aansluiten op een 2 kanaalsmixer, maar in principe kun je er toch maar 2 tegelijk echt laten 'horen'? mijn budget voor de mixer is dus ongeveer 200-250 euro
cd spelers
wat ik belangrijk vind: scratch, loop en een pitch. Ik ben van plan de scratch toch wel regelmatig te gaan gebruiken eigenlijk. mijn idee was om nog even door te sparen en dan 2 keer de American Audio CDI-500 te kopen ( www.new-line.nl/v/13227 ), of de Gemini CD 1800 X ([url/v/8412[/url] ). Dit zal de eerste keer dat ik op echte gear ga draaien worden, dus ik hoef niet allerlei frutsels op de speler die ik (waarschijnlijk) niet gebruik. Mijn budget per cd-speler is dus ongeveer 400 euro
als ik dit alles tweede hands zou kunnen aanschaffen zou dat natuurlijk helemaal mooi zijn. ik ben een beginde 'dj' en heb op feesten nog nooit met echte gear gedraaid> altijd softwarematig nu wil ik dus dit gaan aanschaffen. ik wil echt op cd's draaien omdat ik thuis een flinke verzameling heb staan. ik zal voornamelijk hiphop gaan draaien, hoewel ook af en toe andere genres. De numark CD X 1 vind ik heel mooi, maar voor mij is dat gewoon onbetaalbaar.
alvast bedankt voor alle tips :)
ik had dit een beetje zelf in gedachte:
mixer
Gemini PS 676I ( www.new-line.nl/v/7453 )
Nu heb ik dus net gelezen dat de Denon DX 300 goed is voor 'hiphopgebruik', maar deze heef dus maar 2 kanalen en als ik dus 2 keer een cdspeler + nog een cdspeler of een platenspeler wil gaan gebruiken heb ik dan toch een probleem?. Ik weet wel dat je meer dan 2 apparaten kan aansluiten op een 2 kanaalsmixer, maar in principe kun je er toch maar 2 tegelijk echt laten 'horen'? mijn budget voor de mixer is dus ongeveer 200-250 euro
cd spelers
wat ik belangrijk vind: scratch, loop en een pitch. Ik ben van plan de scratch toch wel regelmatig te gaan gebruiken eigenlijk. mijn idee was om nog even door te sparen en dan 2 keer de American Audio CDI-500 te kopen ( www.new-line.nl/v/13227 ), of de Gemini CD 1800 X ([url/v/8412[/url] ). Dit zal de eerste keer dat ik op echte gear ga draaien worden, dus ik hoef niet allerlei frutsels op de speler die ik (waarschijnlijk) niet gebruik. Mijn budget per cd-speler is dus ongeveer 400 euro
als ik dit alles tweede hands zou kunnen aanschaffen zou dat natuurlijk helemaal mooi zijn. ik ben een beginde 'dj' en heb op feesten nog nooit met echte gear gedraaid> altijd softwarematig nu wil ik dus dit gaan aanschaffen. ik wil echt op cd's draaien omdat ik thuis een flinke verzameling heb staan. ik zal voornamelijk hiphop gaan draaien, hoewel ook af en toe andere genres. De numark CD X 1 vind ik heel mooi, maar voor mij is dat gewoon onbetaalbaar.
alvast bedankt voor alle tips :)