Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Timmel
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 61 bijdrage(n) van Timmel (Pagina: 3 van 7)
Topic: Het Punisher baskast topic (27-5-2005 19:51:00)Oh sorry. Shame shame shame
Topic: Het Punisher baskast topic (27-5-2005 19:46:00)
Luc schreef:
Eh: dat is het huidige (nieuwe) model...
Voor de gene die nog een oud model aan het bouwen is. Speakerstore heeft er van het oude model nog enkele. In de aanbieding. Is misschien wel te overwegen om nu nog aan de punisher I te beginnen. Bespaart je toch weer wat pieken.
ciare oud model
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (27-5-2005 19:38:00)ciare oud model
Dank je wel. Die remix van obsession hebben ze zelfs op Topradio en in de discotheek het Karrewiel gedraaid. Ik was best wel trots
Topic: Verschil: Baskast of sub (27-5-2005 19:35:00)
voor mijn gevoel moet een bas het meeste rendement hebben tussen de 50 en de 120 Hz, een subbas het meeste rendement tussen de 30 en de 80 Hz. Volgens mij zijn er geen echte afspraken over
Topic: gezocht. aktieve geluidsset tussen de 2 a 4 duizend euro! (26-5-2005 15:05:00)De vroegere lokale PA-boer had 2 van die axyssetjes. Klinken geweldig vind ik. Hij draaide er alle lokale fuiven mee. Zelfs open-air. Ik heb vaak die rode lampjes zien oplichten op zo'n open-air, maar vervormen of uitvallen heb ik ze nog nooit zien of horen doen.
Topic: D hole powerknopje (26-5-2005 14:48:00)Wij hebben op onze lichtcase deze schakelaar. Ik vind hem ideaal. Ook niet in het zicht aangezien het aan de achterkant zit, idiot-proof dus.
Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (23-5-2005 13:32:00)In dit topic is de driverack PA al besproken met zijn voor en nadelen. Als je de zoekfunctie gebruikt kun je nog meer vinden.
Topic: Wat is nou beter behringer of jb cross-over. (21-5-2005 20:41:00)Wij hebben al jarenlang plezier van onze behringer crossover. Niks mis mee. Fijn apparaat, doet wat ie moet doen en nog nooit problemen mee gehad.
Topic: BassBabe (21-5-2005 20:38:00)25 kilo? lekker licht. Als je Wisaplex gebruikt worden ze nog lichter
Kan ik net zo goed mijn crewmembers ontslaan en een paar lekkere blondjes aannemen die de spullen voor me slepen
Topic: Favo Nr. (19-5-2005 14:56:00)
Kan ik net zo goed mijn crewmembers ontslaan en een paar lekkere blondjes aannemen die de spullen voor me slepen
Delerium - Silence (Original)
Heerlijk nummertje, krijg ik altijd weer een "muzikaal orgasme" van
Heerlijk nummertje, krijg ik altijd weer een "muzikaal orgasme" van