Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DvE

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 3 van 13)

Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 18:45:00)

speakerfreak schreef:

en jij wilt je mic over de sub laten gaan? nee dus daar heb je niets aan, het uiterlijk, what the fuck kan jou dat schelen...

dat XXL ampje is leuk geeft meer dan genoeg vermogen voor een simpel maar leuk hifi subje.
die sky`s moet je toch wel wat meer opzetten dan 60 watt, 200watt rms ofzo
Hij is 150watt RMS kijk maar
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 14:32:00)

GoTMoRe schreef:

Heb ik liever deze in me basbox. Ook al is het alleen maar omdat deze wat meer vermogen heeft, en er wat 'proffer' uitziet. En natuurlijk de mic ingangen wink ;)
maar kan je bij deze ook de frequentie regelen dan ?
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 11:01:00)

speakerfreak schreef:

zal je niet horen, zeker niet bij die ``pleur in een kast speaker`` die je daar laat zien.

zijn btw hele leuke ampjes die xxl dingen voor die paar centen, maar voor een 15 inch disco speaker uiteraard wat te weinig vermogen
oke,
over dat vermogen.. weet je dat zeker want die Skytec subjes kunnen ook niet zoveel aan he....
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (7-5-2005 21:40:00)
Hoi,

Ik had een vraagje... namelijk:

als je zo'n versterkertje in je kast bouwd gaat dan het geluid achteruit omdat de inhoud van de kast niet meer klopt ?
Topic: kopen 2e hands set (5-5-2005 18:13:00)
[off topic] hebben jullie geen licht bij jullie drive-in ? [/off topic]
Topic: Is deze set iets? (4-5-2005 23:09:00)

DJ Jus schreef:

jb systems is het geloof ik van. Kwam me al bekend voor. Heb er ook wel eens naar gekeken.
Hij heeft ook dat ding van jb gepakt.. Alleen als je goed kijkt dan heeft ie het merk met een zwart blok weggehaald (2e foto)
Topic: Ervaringen met merk Zeck (3-4-2005 14:37:00)
Op mijn school hebben wij een aantal zeck spullen staan namelijk:

4 van deze
En ook nog wat versterkers (die wij gebruiken als monitor versterker)

die boxen klinken best aardig; de weergave is wel mooi alleen is het hoog wat agressief en de bas is ook nog wel goed. Wat wij meestal doen voor bijv. klassenavond dan pakken we er ook nog een subje bij en dan gebruiken we de zecks alleen maar voor de wat hogere weergave wink ;)

Ook gebruiken we de zeck ook wel eens in het cultureel centrum van harderwijk (CCH) alleen dit is echt voor een KLEINE toespraak voor max zo'n 150 man (4 zecks) shut up :X
(als er meer mensen komen gebruiken we onze EV eliminator set)

[edit] we hebben ook nog een draadloos microfoon setje ganaamd Daisy dat zijn van die opklik dingen die je aan je gewone microfoon klikt. ik vind deze dingen zelf echt brak en vallen ook gewoon uit soms shocked 8O angry. dus wij gebruken dan ook zoveel mogelijk onze shure SM-58 draadloos en als het goed is komt er over een tijdje nog 1tje happy :)[/edit]
Topic: Tascam X-9 Mixer (31-3-2005 23:58:00)

djberjo schreef:

welke zouden jullie dan aanraden 1 tascam x-9 voor rond de €550 of Denon DN-X1500 voor rond de €750
Ik ken de Tascam niet (alleen een plaatje van gezien) maar ik zou voor de Denon kiezen: dit zeer mooie paneel(tje wink ;) ) werkt zeer fijn en ziet er Supper goed uit
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (23-3-2005 21:45:00)
Let op de foto's staan nu ergens anders

Klik Hier
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (20-3-2005 20:33:00)
Voor de liefhebbers:

Foto's van mijn SUPERRRR OEM SETJE

Korte revieuw:
Zeer lekkere spelers, echt waar je kan er echt alles mee.
Je heb 6 setting voor de effecten en de jog (die allemaal op de beat gaan); maar naast die settings kan je ook als je de 'hold' toets indrukt met de parameter ratio/time je effect lengte/diepte instellen ZEER LEKKER

Het blijft een speler met een lade maar wel een hele mooie; de lade 'schiet' eruit laugh :D

Kortom een zeer lekkere speler voor weinig geld
PS. IS ook een zeer goede speler voor het echte scratch werk want niet alleen de scratch klinkt zeer goed maar er zit ook nog eens een grote jog op.... (en met ribbeltjes) ook is het zo dat het aluminum gedeelte het gedeelte is voor de touch sensitivitie en de buitenste rand (zwart) voor pitch