Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj rabe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 108 bijdrage(n) van Dj rabe (Pagina: 3 van 11)

Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (8-12-2008 20:29:00)
hallo,

ik ben op zoek naar een nieuwe subjes, en dit later uit te breide tot een complete set. nu zit ik te twijfelen tussen de fx serie van dynacord en de powermax 5 serie van dynacord. heeft er iemand hier ervaring tussen bijde sets, heb ze beide kunnen beluisteren maar niet echt een keus kunnen maken. dus alle tips zijn welcome

mvg mathijs
Topic: dynacord l -300 en p1050 (6-11-2007 18:39:00)
4 toppen op 1 s1200 en 4 bassen op de ander s1200
het gaat hier om 4x omnitronic pas212 en 4x dap rw-18b
alle bij 8 ohm dus neem aan dat dan beide versterkers op 4 ohm draait

mvg mathijs
Topic: Geluid op carnavalswagen (6-11-2007 15:47:00)
Hallo,

bij ons op de wagen 4x dap rw-18b sub 4x omnitronic pas212top aangestuurd door 2x dynacord s-1200,
en voor het eerst een fatsoenlijke aggergaat gehuurd van 20 kva

mvg mathijs
Topic: dynacord l -300 en p1050 (5-11-2007 22:38:00)
hoi ik heb hem zelf zonder procesor gebruikt maar vindt dat hij wel vrij snel warm wordt.
maar kan het ook komen door dat ik eerst 2 toppen met 4 bassen gebruikte en nu 4 toppen en 4 bassen.
Topic: dynacord l -300 en p1050 (5-11-2007 22:14:00)
hallo inmiddels al veel veranderd, nu heb ik een andere vraag heb onder tussen van ruud ook hier op het forum 2 dynacord s-1200 gekocht nu lijkt naar mijn gehoor dat de p-1050 meer bas/druk geeft hoe kan dit is dit een betere reeks.

mvg mathijs
Topic: dynacord l -300 en p1050 (2-8-2007 17:21:00)
hahahah naja dat is nog net niet de bedoeling we hebben op dit moment 2 geluid sets en daar zal die dan nog bij komen.
even over de dynacord versterkers ik verkoop ze nog niet krijg al verschillende reacties over mensen die ze willen kopen.

mvg mathijs
Topic: dynacord l -300 en p1050 (1-8-2007 22:22:00)
ik denk dat ik de versterkers verkoop of niet gebruik heb wat andres op het oog namelijk het volgende
2x https://www.mackie.com/products/sa1521z/index.html
2x https://www.mackie.com/products/swa1801z/index.html

wil ze ook nog gebruiken voor drive inn werk. heb ze gister gehoord en klinkt naar mijn mening behoorlijk goed voor het geld. ik weet niet of hier iemand nog ervaring heeft met deze speakers.

mvg mathijs bedankt voor de reacties
Topic: dynacord l -300 en p1050 (20-7-2007 20:23:00)
net even de versterkers getest op men geluid set 4x dap rw-18b op de p1050 en 2x rw-15 op de l300 vondt het behoorlijk goed
klinken zonder dat ze clipte. maar denk dat ik eerst maar 2 goeie toppen koop voor de p1050 en de ander versterker als reserve bij laat.

mvg mathijs
Topic: dynacord l -300 en p1050 (18-7-2007 06:55:00)
tot nu toe niet maar mischien in de kruip ruimte ga er niet van uit.
en het is echt behoorlijk stoffig daar binnen hahaha zal wel een keer wat foto`s poste maar het gaat me nu even om de versterkers. al vast bedankt

mvg mathijs
Topic: dynacord l -300 en p1050 (16-7-2007 21:42:00)
hallo

ik ben bezig met het op zetten van een discotheek in wehl (gelderland)deze discotheek is al 5 jaar niet meer gebruikt en naar omgekeken er is daar door rond en in het gebouw een enorme puin hoop verzamelt.

hier zijn we dus mee begonnen om op teruimen maar na wat rond gekeken te hebben viel ons een donker gat boven de bar op echter toen ik er in keek bleek hier nog 2 dynacord versterkers te staan, de volgende types heb ik genoteerd dynacord P-1050 en een dynacord L-300 dit was natuurlijk een zeer mooi verrassing voor ons aan gezien we dap palladium`s gewend
zijn.

nu wil ik deze versterkers weer gaan gebruiken voor in de zaal heeft iemand enig iedee wat voor speakers hier bij passen er is geen haast mee !! aan gezien onze dap set ook voldoende is (2x dap rw-15 4x dap rw-18b met de nodig versterking.
er kunnen zon 150-200 mensen in de zaal. maar tegen zon dynacord set kan natuurlijk een dap setje niet op daarom wil ik toch op den duur wat voor die versterkers iemand wat tips.

al vast bedankt

mvg mathijs