Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Flow

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 39 bijdrage(n) van Flow (Pagina: 3 van 4)

Topic: koptelefoon (1-7-2005 20:51:00)
Al 1000 keer uitgemolken dit, maargoed...

Probeer ze eens in de winkel. De HD25 (heb ik zelf) is echt een topper, qua geluid, demping, levensduur, etc. En ik heb er nog nooit last van gehad dat ie niet hard genoeg kan, hij gaat juist loeihard, in ieder geval VEEL harder dan je oude Stanton. Maar niet iedereen vindt hem even lekker zitten omdat ie op je oren zit. Vind jij dit wel prettig, zou ik deze nemen.

Verder oa: www.new-line.nl/forum/read/?t=5751
Topic: bijzonder interessante (legale) downloadsite (26-6-2005 11:23:00)
Ik heb instant download uitgezet, omdat ik het fijn vind nog een overzicht te hebben van wat ik allemaal heb gekocht, en om dan evt. nog wat nummers eruit te halen bij naluisteren.

Overigens vind ik de site juist zeer gebruiksvriendelijk. Ze hebben dan ook niet voor niets pas een award gewonnen voor beste flash site.

Hier kleine gebruiksaanwijzing: Log in en kies je nummers. Klik rechtsboven op Check out. Dan zie je je summary, en kun je weer op Check out klikken, of evt. op Tracks ofzo om een overzicht te zien. Na een bevestiging staan je nummers in de To Download box, waar je ze uiteraard kunt downloaden. Ik ga er dan wel vanuit dat je je account goed hebt ingesteld bij My Account. Suc6!
Topic: Hulp gevraagd: Tech-house, Electro, Minimal Techno, Techno, Progressive (23-5-2005 14:12:00)
Hi Sylvia,

Ik weet niet of je in Amsterdam woont, maar als ik jou was zou ik zeker eens komen luisteren naar Sandrien. Een vrouw die op het moment met haar diepe electro acid en tech shit enorm populair is. Wel is dit minder commercieel en "moeilijkere muziek" dan veel platen die in dit forum genoemd worden (en komt er dus een "opgevoed" publiek.) Ze draait oa in Panama de 3e met James Holden, en op haar eigen feest 11 juni Club 11.

Ik begin zelf ook steeds meer moeilijke muziek te draaien. Ben het toch een beetje zat dat waar je ook komt je vaak dezelfde platen hoort) zo ging ik laatst van Erick E naar Benny Rodriguez in verschillende clubs, en beide draaien toen ik binnenkwam Coburn - We interupt this program. Overigens wel een prima plaat..)

Als je wilt heb ik wel wat mixsets van haar (en ook van mezelf), maar dan moet je me maar even direct mailen.
Suc6 !
Topic: luxe-probleem (15-2-2005 12:52:00)
Ik vind de 800's ook gewoon heerlijk werken. Zeker zo goed als de 1000's, die beatcutter is gewoon top. Misschien zijn ze ietwat plasticerig maar zo in een koffer heb ik daar echt helemaal nul last van.
Topic: Hulp gevraagd: Tech-house, Electro, Minimal Techno, Techno, Progressive (19-1-2005 14:53:00)
Hier nog wat ideetjes, denk dat je deze wel lekker zult vinden.

Sharam Jey - Feel Nobody
LCD Soundsystems - Yeah
Akabu - Don't Hold back (Skylark)
Client - Radio
Phonique - the red dress
Phunk Electric - Red Hot
Unit 4 - Body Dub (Tiefschwarz)
Sebastian Ingrosso - Walk Talk Acid
Dylan Rhymes - Salty
Dj Technics - Gabryelle
Topic: Nieuw: Pioneer DJM 1000 (19-1-2005 12:20:00)
Die 1000 is idd echt een installatiemixer. Niet echt interessant voor mij en andere DJ's.

[offtopic]Heeft iemand echter enig idee of er binnenkort ook een opvolger voor de DJM 600 komt? Nu Pioneer zulke enorme goeie mixers als de 909 bouwt, zou dat echt mijn ultieme mixer zijn denk ik. En, hoe lang bestaat de 600 eigenlijk al?[/offtopic]
Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (4-8-2004 13:40:00)

Reind schreef:

Ik nomineer Freestylerz met Push Up
Vind ik ook echt een topnummer! (maar dan wel de DJ Bomba & J Paolo remix) :)
Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (3-8-2004 11:32:00)
Hmm, of ik er nu blij mee ben of niet, ik denk toch ook dat dragosta nin tei DE zomerhit is van 2004. Het is precies zo als met al die vorige zomerhits. Het wordt 8 weken platgedraaid en dan hoor je het nooit meer.

Je zult het mij trouwens niet snel horen draaien, hoewel ik moet toegeven hem er 1 of 2 keer tussen heb gepropt puur uit meligheid (draai Tribal, Africanism, Latin, en wat funky groovy spul).

Andere opties misschien:

Dr. Kucho - Lie to Yourself
Deep Dish - Flashdance

En op Ibiza dit moment DE nummers:

Flower Power - Flower Power
Phase 2 - Voodoo love (Lee Cabrera rmx)

Maargoed, dit noem ik toch niet echt DE zomerhits, aangezien ze niet echt in het rijtje ketchup song etc passen.
Topic: Cd player (27-7-2004 10:39:00)

DJ Tim schreef:

Dat zeg ik, wel baby scratches maar heb hem verder niet in een mix horen loopen en zeker geen reverse horen uitvoeren. Hij deed wel effecten met de Pioneer mixer maar oha vond ik het niet bijster veel wat hij met zijn cdj-1000's deed. Niettemin, je kan best gelijk hebben, zovaak hoor ik Laidback Luke nou ook weer niet.
Vreemd ja, in Hotel Arena had hij 1 deck op reverse, en nog 1 of misschien 2 cd's erdoorheen lopen :D. Creeerde een erg gaaf effect.
Topic: Cd player (23-7-2004 14:08:00)
Daarnaast is het voordeel van de mem stick op een cdj-1000 verdomd handig, maar als je er zelf een hebt, maar je staat in een tent te draaien waar ze geen cdj-1000 hebben is een mem stick dus niet echt waardevol te noemen.

Als ik dus over het algemeen kijk naar het draaigedrag in clubs op cd-spelers, wordt er bijna alleen maar basic gemixt en had er dus net zo goed een goeie cd-speler zonder grappen en grollen kunnen staan. Ik hoorde zelfs Laidback Luke nog niet zolang geleden alleen maar af- en toe een backspin of een baby scratch op zijn cdj-1000 doen en verder ook niets, kan dus ook al op een veel goedkopere speler.
Da's toch apart dat je net Laudback Luke noemt. Ik heb hem deze maand twee keer gezien. 1 keer moest hij op 800's draaien en dit deed hij werkelijk subliem. Hij gebruikte alle mogelijkheden, speelde er lekker op los en het leek er niet op dat hij de memorycards mistte.

Een week daarna stond hij in Hotel Arena met 1000's en wederom truuk na truuk. Reverse, Loops, korte scratches etc. Dus toch wel degelijk wat grappen en grollen ! ;)