Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pk
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 73 bijdrage(n) van Pk (Pagina: 3 van 8)
Topic: fogjet (17-12-2007 00:25:00)
iemand al gebruikt op deze manier verder?
Topic: fogjet (16-12-2007 19:30:00)neej toch niet hoor.. ik post zodra even een foto.. Ik wil hiermee geen kritiek geven op deze opstelling trouwens, ik wil gewoon weten of het veilig kan om eventueel zelf eens te gebruiken op deze manier.
foto
Topic: fogjet (16-12-2007 18:53:00)foto
hey mensen
ik zag net op een foto van een of andere fuif dat dit toestel in de truss gezet werd, om dus een neerwaartse rookpluim te verkrijgen.
Kan dit geen problemen geven ivm hete/vette druppels die van de tuit naar beneden kunnen vallen?
voor alle duidelijkheid; het gaat om dit toestel
https://www.velleman.be/nl/nl/product/view/?id=364048
Topic: Skybeamer (15-11-2007 20:45:00)ik zag net op een foto van een of andere fuif dat dit toestel in de truss gezet werd, om dus een neerwaartse rookpluim te verkrijgen.
Kan dit geen problemen geven ivm hete/vette druppels die van de tuit naar beneden kunnen vallen?
voor alle duidelijkheid; het gaat om dit toestel
https://www.velleman.be/nl/nl/product/view/?id=364048
dacht ook dat ik zoiets gehoord had maar durfde het zo meteen niet uitschreeuwen maar er blijkt dus toch iets van te kloppen :)
best even over informeren dus!
Topic: Skybeamer (15-11-2007 17:10:00)best even over informeren dus!
zijn er voor het gebruik van skybeamers bijzondere bepalingen?
Topic: Wysiwyg nadenkertje... (29-11-2006 16:12:00)Thx, zal zeker van pas komen!
Topic: Wysiwyg nadenkertje... (28-11-2006 19:40:00)Jammer genoeg nog geen reactie op de mail naar cyber..
Iemand anders die de files voor statieven soms nog staan heeft en ze wil delen?
Groetjes
Topic: Wysiwyg nadenkertje... (20-11-2006 20:31:00)Iemand anders die de files voor statieven soms nog staan heeft en ze wil delen?
Groetjes
ok bedankt, zal hem even een mailtje sturen.
Maakt me niet echt uit welk type, moet wel 5m hoog kunnen. met de VMB's moet dat dus lukken veronderstel ik.
Wat me trouwens ook opgevallen is in wysiwyg; als je sunstrips wil plaatsen aan een verticaal stuk 4-kant truss kan dit slechts aan 1 zijde in het view waarin je werkt .. Misschien deed ik iets verkeerd maar ik heb de truss moeten rotaten om toch het gewenste resultaat te bekomen..?
Topic: Wysiwyg nadenkertje... (20-11-2006 20:24:00)Maakt me niet echt uit welk type, moet wel 5m hoog kunnen. met de VMB's moet dat dus lukken veronderstel ik.
Wat me trouwens ook opgevallen is in wysiwyg; als je sunstrips wil plaatsen aan een verticaal stuk 4-kant truss kan dit slechts aan 1 zijde in het view waarin je werkt .. Misschien deed ik iets verkeerd maar ik heb de truss moeten rotaten om toch het gewenste resultaat te bekomen..?
en jij bent toevallig niet in een vrijgevige bui tegenover iemand met veel te weinig tijd?
Topic: Wysiwyg nadenkertje... (20-11-2006 19:47:00)
Hey mensen, nog even een wysiwyg vraagje.
Waar in de library kan ik stands (wind-ups) vinden? het enige dat ik lijk te vinden is een manfrotto-statiefje ..
dank bij voorbaat
Waar in de library kan ik stands (wind-ups) vinden? het enige dat ik lijk te vinden is een manfrotto-statiefje ..
dank bij voorbaat