Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Berry

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 114 bijdrage(n) van Berry (Pagina: 3 van 12)

Topic: equalizer (10-10-2005 10:28:00)

dj-d schreef:

het bovenstaande van dj pyro gaat alleen werken als de OP 2 versterkers heeft (of anders word het nog een versterker kopen)
Of gewoon mono op 1 versterker: subs op één kanaal en toppen op andere kanaal.
Topic: Mixer mono maken (23-9-2005 14:33:00)

Dré schreef:

Als ik tijd heb zal ik eens kijken
Ik zou je er zeer erkentelijk voor zijn (en mijn best doen voor méér budget voor geluid en dus bestellingen wink ;) )

Dré schreef:

(maar geen idee wanneer ik daar aan toe zal komen).
Zet de link naar je agenda maar even in een mailtje razz :p
Topic: Mixer mono maken (23-9-2005 14:21:00)

Dré schreef:

Ik zal vandaag eens zo'n groundloopding met Tom openmaken (als we er aan toekomen). Wellicht handig om daarvan dan een mod (om het printje aan te passen) op het forum zetten voor dit soort toepassingen ;-)
Euh, bescheiden éénmalige kick.
Kennelijk zijn Dré en Tom niet aan hun voornemen toegekomen. Ik kijk echter nog steeds met smacht uit naar een oplossing, temeer omdat binnenkort onze "mobiele" installatie weer voorlopig in onze sporthal wordt gebruikt waar een vaste stero-mixer (JB Mx9) staat zonder mono-schakeling.

Alleen moet je mij niet zonder stap-voor-stap handleiding met een soldeerbout op een printplaatje loslaten shocked 8O
Topic: Speakon aansluitingen in de woonkamer. (16-9-2005 01:19:00)

Webbie schreef:

De meerdere aansluitpunten moeten er komen om mijn vrouw het idee te geven dat de SP1's ooit nog eens een keer verdekt kunnen worden opgesteld (die trouwens ook nog niet weet dat er ooit nog een stel SP2's bijkomen) laugh :D .
Oeps, volgens mij heb je twee vette problemen!
T'is mij nog steeds niet gelukt om SP2's, die er iets charmanter uitzien dan SP1's, verdekt in een sporthal of atletiekbaan op te stellen, laat staan in de huiskamer!!!
Tja, het tweede probleem lijkt mij overduidelijk, alvast sterkte bij de aankondiging (en kijk uit voor laagvliegende SP1's).
Je toelichting is wel verhelderend, kunnen we weer wat over nadenken.
Topic: Speakon aansluitingen in de woonkamer. (16-9-2005 00:43:00)
René,
Even voor mijn beeldvorming: hoe belangrijk is die nette oplossing? Zit je er vanuit je luie stoel altijd tegenaan te kijken of zie je het alleen als er 1x per jaar iets achter je versterkers is gevallen dat je persé moet pakken (trouwring of zo laugh :D ).
Topic: Speakon aansluitingen in de woonkamer. (16-9-2005 00:32:00)

bartsegers schreef:

is dit niks van skytronic?
https://www.skytronic.com/rsc/img/100/122_318.jpg
Hm, de overzetplinten van Webbie worden groter en groter ... shut up :X
Afd. Meubelpanelen dan maar? laugh :D
Topic: In het rood draaien en clippen (5-9-2005 12:30:00)
Heb je het probleem ook als je de crossover + eq er tussenuit haalt, en de mixer rechtstreeks (fullrange) op één versterker aansluit?
Als de V3000 dan wèl voldoende wordt aangestuurd weet je dat het dus aan één van de andere apparaten of kabeltjes ligt, en niet aan je mixer.
Topic: Speakon aansluitingen in de woonkamer. (30-8-2005 23:26:00)

Webbie schreef:

Nu weet ik een beetje waar ik rekening mee moet houden.
Een beetje? Hoeveel cijfers achter de komma wil je dan? laugh :D wink ;)
Topic: Speakon aansluitingen in de woonkamer. (30-8-2005 00:27:00)

Webbie schreef:

Is ook een idee, welk paneeltje bedoel je Berry?
Tja, zoek bijvoorbeeld hier maar een mooie uit.

Webbie schreef:

Weet iemand de inbouwdiepte van de speakon met de kabels er aan bevestigd?
Als we praten over deze waarvan ik er pas 16 in boxen heb gezet, ca. 2 cm vanaf de kraag. (Als je het op de mm nauwkeurig wilt weten, en daar ben ik bang voor, is er misschien iemand die zo'n ding nog los heeft liggen en dat ff kan opmeten, anders schroef ik komend weekend wel iets open.)

Benodigde ruimte voor kabels is afhankelijk hoe je ze soldeert, loodrecht op de contacten (moeten ze meteen een scherpe knik maken) of dwars op de contacten.
Topic: Speakon aansluitingen in de woonkamer. (28-8-2005 23:36:00)

Webbie schreef:

Ik zal eens kijken naar overzetplinten, misschien zijn ze groot zat om er ook nog een speakonchassisdeel in kwijt te kunnen.
René, met "groot zat" bedoel je de beschikbare diepte? Je hebt zo'n 2 à 3 cm nodig aan de achterkant, vooropgesteld dat je je kabel dwars (i.p.v. recht) op de contacten soldeert. Als zulke overzetplinten verkrijgbaar zijn zullen ze je kamer wel een stuk kleiner maken!

Misschien ook een idee:
Bestel een paneeltje bij Dré en kort dat evt. wat in, zet het in de hoek en duw de uiteinden vlak op beide plinten. Vier houtschroefjes en een 3-hoekig, netjes geverfd, houten plaatje er bovenop.
(En nog een tip: als je alle bedrading perfect hebt weggewerkt, hou dan rekening met voorstellen om de kamer eens te veranderen laugh :D )