Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Zuur

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 35 bijdrage(n) van Zuur (Pagina: 3 van 4)

Topic: behringer VMX1000 (27-5-2004 23:44:00)

Reind schreef:

Hij is inderdaad ergh onoverzichtelijk maar dat is de Synq ook.
De VMX 1000 is wel erg volgepropt, vind de SynQ toch wel meevallen!

Ik heb de SynQ nu al een tijdje. Hij oogt op het eerste gezicht druk, maar dat is ie helemaal niet. Je zit niet snel aan een verkeerde potmeter ofzo.
Topic: nieuwe mixer: Ecler of SynQ? (23-4-2004 01:28:00)
Hé Reind.

Heb je het crossfader effect nog geprobeerd?
Topic: nieuwe mixer: Ecler of SynQ? (19-4-2004 15:50:00)
Ik heb zo net weer geprobeerd het bugje achter elkaar te herhalen.
Maar het bugje doet zich maar heel soms voor.
Ben ongeveer 3 kwartier aan het pielen geweest en het bugje kwam 3 keer voor!
Daarvoor moet je de crossfader heel erg vaak (en erg snel achter elkaar) heen en weer halen.
Topic: nieuwe mixer: Ecler of SynQ? (19-4-2004 14:39:00)

Dré schreef:

Neemt niet weg dat ik PERSOONLIJK die software bug heb kunnen aantonen (helaas nog steeds niet reproduceerbaar volgens een procedure).
Ik heb de bug nog maar één keer kunnen reproduceren zins ik de mixer terug had.
Daarna de crossfader even los gehad en de stekker daarvan een beetje aangedrukt
en ziensdien heeft het bugje zich niet meer voorgedaan!
Topic: Xone Slipmats !? (13-4-2004 12:50:00)
Ik heb thuis 2 Q-dance slipmatten op mijn TT's.

Vorig jaar op Defqon 1 gekocht.
Je kunt ze op alle feesten van Q-dance krijgen.
Topic: nieuwe mixer: Ecler of SynQ? (5-4-2004 17:46:00)
Ik vond het ook al een beetje vaag.

Als ze er bij SynQ achter komen wat het is (bv. over een paar week), moet ie dan door jou naar
SynQ gestuurd of kun jij dat dan ook verhelpen?
Topic: nieuwe mixer: Ecler of SynQ? (5-4-2004 17:38:00)
Dré, weet je ook wanneer je mijn SynQ ongeveer terug stuurt?
Omdat je nog met het 2e probleem bezig bent.

Vergeten te vragen in de mail!
Topic: nieuwe mixer: Ecler of SynQ? (2-4-2004 16:25:00)
Als je hem maandag verstuurs is het ook wel goed.
Heb ik geen probleem mee!
Topic: nieuwe mixer: Ecler of SynQ? (2-4-2004 13:17:00)
Hebben ze ook verteld waarom de levering zo erg vertraagd is?
Of wisten ze dat niet? ('wilden' ze dat niet vertellen?)

Heb je al tijd gehad om naar mijn SynQ te kijken??
Topic: nieuwe mixer: Ecler of SynQ? (1-4-2004 22:47:00)
Ach ja, spul moet met de boot komen!
Kan wel eve duren.

Heb vorig jaar oktober bij een plaatselijke muziekzaak een DAP Platinum besteld,
is er nu nog niet.
Vandaar dat ik toen na veel lezen hier voor de SynQ ben gegaan.

Maarja, mijn SynQ staat nu weer bij Dré voor reparatie!!