Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Zuur
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 35 bijdrage(n) van Zuur (Pagina: 1 van 4)
Topic: Pioneer CDJ-400 topic (25-2-2009 23:25:00)Op het moment dat je de echo/loop helemaal doorzet naar de loop (dus het effect volledig aan) dan valt er een stilte als de speler niet genoeg muziek heeft kunnen inlezen. Dit gebeurd wanneer je te snel de loop maakt, maar eigenlijk alleen bij de hoge waardes van 4/1 en 8/1.
Je moet het effect bij die waardes dus niet direct volledig open draaien, maar eerst tot bijna volledig waarna je hem volledig open kunt draaien.Topic: Nieuw: Denon DN-S3700 (15-1-2009 23:39:00)Nee, dat gaat goed. De "footprint" (lengte en breedte) is gelijk aan de Pioneer CDJ-1000.De S3700 is 2cm breder en 3 cm langer in vergelijking met de S3500.Topic: Het Denon DND4500-topic (1-11-2007 00:06:00)Dit klopt gedeeltelijk. Dit doet de S3500 alleen in de 'Denon Cue mode'. Wanneer hij op 'other' (pioneer methode) ingesteld staat gebeurd dit niet en blijft het Cue point wat jezelf hebt ingesteld bewaard.Topic: Acura of Technics ? (16-12-2006 13:42:00)Je hebt ook speciale doekjes om MDF eerst mee te behandelen, daarna trekt de verf niet zo erg meer in het MDF.
Deze doekjes heb ik ook gebruikt bij mijn meubel, daarna één laag MDF grondverf en twee lagen verf met de kleur.
Kriztov schreef:
Mja, dat was ik even vergeten te vermelden. Ik bedoelde als je op de DN-S1200 je loop maakt dmv het echo/loop effect, speelt hij de muziek "stil" verder.Je moet het effect bij die waardes dus niet direct volledig open draaien, maar eerst tot bijna volledig waarna je hem volledig open kunt draaien.
Victor schreef:
sunny leon schreef:
Ik ben alleen wel een beetje bang voor de grootte. Ik hoef namelijk niet zo`n bakbeest a la numark cdx op m`n meubel te hebben staan.TvN schreef:
Mijn DN-S3500 heeft niet hetzelfde probleem, maar het komt wel in de buurt. Eerst zet ik een cue-punt, als ik dan met de search-buttons doorspoel in het nummer en ik laat de knop weer los stelt de speler het punt waar ik de knop los laat ook automatisch in als cue punt. ........Draairichting is het zelfde.
De nul en het klikje zitten beneden, dat klikje is dan wel even wennen.
Topic: Technics koptelefoon: RP-DH1200 (4-12-2006 17:31:00)De nul en het klikje zitten beneden, dat klikje is dan wel even wennen.
Heb deze koptelefoon sinds 20-7-2005 en bevalt tot nu toe uitstekend!
Maar heb nu ook een klein scheurtje ontdekt.
RP-DH1200 breuk
RP-DH1200 breuk (2)
Gebruik hem iedere dag, ga er normaal mee om. Klem hem niet tussen oor en schouders. Maar heb wel eens een klein oepsje gehad en til hem wel vaak met één hand op (meestal aan de hoofdband).
Heb nu het idee dat de afstelband (voor de lengte) misschien te veel druk zet (bij het opentrekken, niet extreem natuurlijk, en op het hoofd zetten) op het plastic en dat hij daardoor is gescheurt.
Maar kan ook door een oepsje zijn geweest, heb geen idee.
Vind het wel jammer.
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (23-11-2006 19:26:00)Maar heb nu ook een klein scheurtje ontdekt.
RP-DH1200 breuk
RP-DH1200 breuk (2)
Gebruik hem iedere dag, ga er normaal mee om. Klem hem niet tussen oor en schouders. Maar heb wel eens een klein oepsje gehad en til hem wel vaak met één hand op (meestal aan de hoofdband).
Heb nu het idee dat de afstelband (voor de lengte) misschien te veel druk zet (bij het opentrekken, niet extreem natuurlijk, en op het hoofd zetten) op het plastic en dat hij daardoor is gescheurt.
Maar kan ook door een oepsje zijn geweest, heb geen idee.
Vind het wel jammer.
Er is weer een update voor de DN-S3500:
https://www.denondj.com/plugin.asp?prod=DN-S3500
Latest Plug In’s: (as of 11/23/2006)
-BPM not reading properly, CDDA
-Some MP3 files skip, by certain operation
-Sometimes unit goes into Reverse playback when cycling through the "Platter Source" button
-Cue Stutter improved for "other mode" under hard and fast conditions
-All previous Plug In's are also included with this version
-Current version numbers: SYS 0099 DSP 0A26
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (24-10-2006 19:36:00)https://www.denondj.com/plugin.asp?prod=DN-S3500
Latest Plug In’s: (as of 11/23/2006)
-BPM not reading properly, CDDA
-Some MP3 files skip, by certain operation
-Sometimes unit goes into Reverse playback when cycling through the "Platter Source" button
-Cue Stutter improved for "other mode" under hard and fast conditions
-All previous Plug In's are also included with this version
-Current version numbers: SYS 0099 DSP 0A26
De langverwachte update is er:
https://www.denondj.com/plugin.asp?prod=DN-S3500
Latest Plug In’s: (as of 10/25/2006)
-Improved the Cue area for instantaneous scratching from PLAY
-Improved performance with Serato Scratch Live control discs
-Improved pitch stepping increments for the 4% & 10% range
-Added the ability to reset the Effects (Filter/Flanger/Echo)
-Added more Fader Start options
-Added TT Tricks function
-Added Brake memory function
-Current version numbers: SYS 0098 DSP 0A26
Topic: Linker kanaal SynQ SMX-1 soms weg! (27-5-2006 00:28:00)https://www.denondj.com/plugin.asp?prod=DN-S3500
Latest Plug In’s: (as of 10/25/2006)
-Improved the Cue area for instantaneous scratching from PLAY
-Improved performance with Serato Scratch Live control discs
-Improved pitch stepping increments for the 4% & 10% range
-Added the ability to reset the Effects (Filter/Flanger/Echo)
-Added more Fader Start options
-Added TT Tricks function
-Added Brake memory function
-Current version numbers: SYS 0098 DSP 0A26
Het blijft een vreemd verhaal met die mixer.
Zou gewoon even doen wat Reind zegt. Haal in ieder geval de master fader even een paar keer op en neer in de connector, wil ook wel helpen.
Topic: Het bouwen van een Dj Meubel (26-2-2006 18:54:00)Zou gewoon even doen wat Reind zegt. Haal in ieder geval de master fader even een paar keer op en neer in de connector, wil ook wel helpen.
Het is erg mooi geworden!
Dat wordt lekker draaien zo!
Topic: Het bouwen van een Dj Meubel (20-2-2006 23:53:00)
Dat wordt lekker draaien zo!
djsteev schreef:
Zo, weer een ochtend aan het klussen geweest. Vandaag ben ik begonnen met de eerste laag grondverf. Aangezien het hout erg goed de verf opneemt zal ik waarschijnlijk wel 2 à 3 lagen moeten aanbrengen.Deze doekjes heb ik ook gebruikt bij mijn meubel, daarna één laag MDF grondverf en twee lagen verf met de kleur.