Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Remczero

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 3 van 20)

Topic: Pro-case Van flightcase naar DJ-meubel (24-4-2005 22:44:00)
helaas heb je niet de moeite genomen om een bezoekje te bregen aan de 'openingspost' link. Tevens staat zoals enkele berichten eerder aangegeven dat er op een andere locatie ook foto's te vinden zijn.
Ik snap niet helemaal of je dit op mij doelt ofniet. Ik ben me in ieder geval van geen kwaad bewust dus zeg maar wat ik fout doe als ik dat doe happy :).
maar:
De flightcase staat op zijn poten doormiddel 2 zijschotjes die je vastzet aan de vlindersloten van de deksel. en als jij je apparatuur erin hebt zitten wat bij elkaar toch al gauw zo'n 50 KG weegt zullen feestgangers hen niet zo omver lopen.
Ik bedoelde dus of de case nog op de een of andere manier vast zit aan het onderstel ,maar ik veronderstel eigenlijk inmiddels al dat dit niet het geval is. In ieder geval bedankt voor de uitleg
Topic: Pro-case Van flightcase naar DJ-meubel (24-4-2005 19:38:00)
Als ik het goed begrijp staat de case dus eigenlijk los op "de deksels",of zit daar ook nog een truuk voor ingebouwd zodat een wat groffe feestganger niet je set van de poten loopt? wink ;)
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (23-4-2005 13:00:00)
Ik heb toch het liefste zwart en heb dat dan ook ingevuld wink ;) als ik zo jullie meningen zie denk ik dat dateq niet zo gek zal zijn om hem 2 kleurig te maken. Goede strategie ,hoe dateq omgaat met klanten. Ik vind dat ze heel goed omgaan met de wensen van de klant. (verdienen ze hun geld mee maar toch)happy :)
Topic: Waarom wil iedereen DJ worden (6-4-2005 16:24:00)
Ik denk nog steeds dat dit een soort "hype" is. Iedereen ziet op tv die dj's ,en willen zelf ook een draaitafel. Ik ken mensen die net begonnen zijn ,een setje aan hebben geschaft met tafels en een mixer ,en er toen achter kwamen dat je platen niet zo makkelijk kunt kopieren als cd's ,en dat het een hoop geld kost (met als gevolg ,hup het hele gedoe weer de deur uit en 2 cdspelers om vervolgens kazaa leeg te trekken) angry Dat zegt genoeg over het wannabe imago van dj's en het vervormde beeld dat iedereen maar dj kan worden zonder ook maar iets te hoeven kunnen. Naar mijn mening is Diskjockey WEL een serieuse tak van muziek ,en is een beetje talent en gevoel voor muziek absoluut noodzakelijk. Er zijn ook mensen die serieuse interesse voor muziek hebben en die het niet voor het geld/roem/stoerdoen doen. Tenslotte weet iedereen dat nog geen 1 op de 10 ooit voor publiek draait ,en de rest zich met zijn eigen ego mag vermaken wink ;) Dus als je het voor de roem doet en alleen interesse voor het geld hebt ,zoek dan snel een andere hobby ,want in de meeste gevallen kost Dj zijn alleen maar geld (een hoop geld)..
Topic: Een beginner zoekt z'n weg in de cd speler wereld .... (5-4-2005 23:22:00)

RaveBlizzard schreef:

toeters en bellen komen zowel de denon en numark niet te kort, dat staat vast, maar welke zijn nu lekker bruikbaar voor iemand die vooral dance house en techno draait?
In ieder geval niet de scratch functies. Wat wel belangrijk in je keuze kan zijn de automatische loop van de numark. Ook hotstarts kunnen dan leuk zijn.(het denon systeem werkt ERG fijn moet ik zeggen ,zo simpel als het maar kan maar ook effectief). Persoonlijk zou ik niet voor de axis gaan ,maar daar ben ik bevooroordeeld door mijn zeer positieve ervaringen met vroegere denon spelers. Een automatische loop is leuk ,maar met een goede techniek ,en een out adjust red ik het ook. Je moet die keuze dus zelf maken. De effecten vallen in de praktijk wel wat tegen. In het begin is het erg leuk ,daarna gebruik je het misschien 1 keer in een set van een paar uur. Ik vind dit dus geen features om de aankoop van een nieuwe speler van af te laten hangen. Een goede ,betrouwbare , snelle cdspeler zou mijn keuze zijn. Iets in mij zegt me dat de denon dat is (ook al heb ik alleen ervaring met de axis 8) happy :)
Topic: XONE: 3D !!! (20-3-2005 13:48:00)

QuincMan schreef:

VJ'en erbij doen: DVJ!
Tja word het hele zootje nog duurder sad :( maar ik ben idd wel benieuwd. Pioneer heeft de eerste stap gezet ,en andere merken volgen ineens met nieuwe ontwikkelingen ,dus dit kan toch wel eens de toekomst gaan worden als ze er wat in zien razz :p
Topic: Slechtste ervaring (19-3-2005 19:43:00)

DJDS schreef:

Nou, ik heb ook vaak genoeg gehad dat ik per ongeluk een knopje dicht had staan, en aan gebrek aan kennis zal het niet liggen, geloof mij wink ;)
Ik ook ,maar het blijft dan toch een kwestie van koppie erbij houden ,anders gebeurt het niet happy :)
Topic: Kom er gewoon niet uit (14-3-2005 21:43:00)

djmarkje schreef:

Je kan even doorsparen en 2x denon's s1000 kopen.
Dat zeg ik (g*mma)razz :p

remczero schreef:

Als je je budget ietsjes verhoogt komen er ineens andere goede alternatieven om de hoek kijken. Kijk maar eens naar de Numark Axis-9 CR en ook de Denon DN-S1000. Met de Denon kom je het voordeel van mp3 en hotstarts tegen. Bij de numark de beatkeeper waarmee je automatisch loops op maat kunt maken. Weeg het eens af of de features het extra geld waard zijn.
Topic: Kom er gewoon niet uit (13-3-2005 22:25:00)
Als je je budget ietsjes verhoogt komen er ineens andere goede alternatieven om de hoek kijken. Kijk maar eens naar de Numark Axis-9 CR en ook de Denon DN-S1000. Met de Denon kom je het voordeel van mp3 en hotstarts tegen. Bij de numark de beatkeeper waarmee je automatisch loops op maat kunt maken. Weeg het eens af of de features het extra geld waard zijn.
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (12-3-2005 19:38:00)
Ik denk dat iig de specs als ze echt zo zijn een stap in de goede richting zijn. Het zijn echt dingen die veel mensen aan de xtc missen (aux bus en kanaaltje meer voor vinyl/cd combi). Wordt afwachten of mijn stiekeme (wat voorbarige) entusiasme terecht is.