Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djdimi

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 3 van 20)

Topic: Rookmachine (Antari F80Z) lekt (18-2-2007 20:37:00)
Het is compleet normaal dat na het spuiten de rookmachine nog kleine pufjes geeft hoor, niets om bang te zijn dus happy :)! Maar, als je je rookmachine volledig uittrekt, sja, daar kan ik niets over zeggen...
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-1-2007 07:14:00)
Was er die tijd ookal OEM? laugh :D, het lijkt erop dat daar ook dezelfde dingen tussen staan maar dan met een ander merknaampje razz :p...
Topic: Heb ik genoeg? (10-1-2007 07:20:00)

DJ Bartje schreef:

Je hebt nodig:

- Par Lampen
- Par Behulzingen
- Filterframes
- Colourfilters
- Statief
- Dimmerpack

Dan heb je een mooi setje! wink ;)
Statief is niet zo zeer nodig als je truss gebruikt hoor (maar uiteraard wel statieven voor de truss zelf!) ...
Topic: DJ Beurs België (20-12-2006 15:20:00)
De site van DJ beurs is nog niet ge-update, dus ik zou niet weten waar anders dan op de DJ beurs site zelf.
Topic: Trussberekening (20-12-2006 13:27:00)
Bedankt Fossalta, dan heb ik dat ook weeral geleerd happy :).
Topic: Snel ff dj tafel bouwen... (20-12-2006 06:57:00)
Zet je foto's even in een link.
Topic: Mixer op Traktor dj studio (13-12-2006 16:43:00)

JeroenVDV schreef:

djdimi schreef:

Cue = stop.
Cue = terug naar het cue-punt (en daar stoppen). Standaard is cue-punt aan "begin van de track", maar kan net zo goed middenin zitten als je 'm daar hebt gecued.
Inderdaad razz :p, maar ik bedoelde eerder als je geen cue-point hebt wink ;).
Topic: Mixer op Traktor dj studio (13-12-2006 14:09:00)
Cue = stop.
Topic: Suggestie webshop en forum (12-12-2006 19:20:00)
Inderdaad dat bedoelde ik.
Topic: Suggestie webshop en forum (12-12-2006 18:16:00)
Die pijltjes zijn voor dat de webshop vanzelf genereert wat de kosten dan zijn. Moest je het zelf invullen, zou je een bepaalde knop moeten hebben waarbij het de prijs genereert, en dat is niet handig lijkt me, daarom dus de pijltjes.

Maar Dré weet daar wel meer over denk ik ? razz :p