Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djdimi
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 3 van 20)
Topic: Rookmachine (Antari F80Z) lekt (18-2-2007 20:37:00)
- Par Lampen
- Par Behulzingen
- Filterframes
- Colourfilters
- Statief
- Dimmerpack
Dan heb je een mooi setje!
Statief is niet zo zeer nodig als je truss gebruikt hoor (maar uiteraard wel statieven voor de truss zelf!) ...Topic: DJ Beurs België (20-12-2006 15:20:00)Cue = terug naar het cue-punt (en daar stoppen). Standaard is cue-punt aan "begin van de track", maar kan net zo goed middenin zitten als je 'm daar hebt gecued.Inderdaad
, maar ik bedoelde eerder als je geen cue-point hebt
.Topic: Mixer op Traktor dj studio (13-12-2006 14:09:00)
Het is compleet normaal dat na het spuiten de rookmachine nog kleine pufjes geeft hoor, niets om bang te zijn dus
! Maar, als je je rookmachine volledig uittrekt, sja, daar kan ik niets over zeggen...
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-1-2007 07:14:00)
! Maar, als je je rookmachine volledig uittrekt, sja, daar kan ik niets over zeggen...Was er die tijd ookal OEM?
, het lijkt erop dat daar ook dezelfde dingen tussen staan maar dan met een ander merknaampje
...
Topic: Heb ik genoeg? (10-1-2007 07:20:00)
, het lijkt erop dat daar ook dezelfde dingen tussen staan maar dan met een ander merknaampje
...DJ Bartje schreef:
Je hebt nodig:- Par Lampen
- Par Behulzingen
- Filterframes
- Colourfilters
- Statief
- Dimmerpack
Dan heb je een mooi setje!
De site van DJ beurs is nog niet ge-update, dus ik zou niet weten waar anders dan op de DJ beurs site zelf.
Topic: Trussberekening (20-12-2006 13:27:00)Bedankt Fossalta, dan heb ik dat ook weeral geleerd
.
Topic: Snel ff dj tafel bouwen... (20-12-2006 06:57:00)
.Zet je foto's even in een link.
Topic: Mixer op Traktor dj studio (13-12-2006 16:43:00)JeroenVDV schreef:
djdimi schreef:
Cue = stop.
, maar ik bedoelde eerder als je geen cue-point hebt
.Cue = stop.
Topic: Suggestie webshop en forum (12-12-2006 19:20:00)Inderdaad dat bedoelde ik.
Topic: Suggestie webshop en forum (12-12-2006 18:16:00)Die pijltjes zijn voor dat de webshop vanzelf genereert wat de kosten dan zijn. Moest je het zelf invullen, zou je een bepaalde knop moeten hebben waarbij het de prijs genereert, en dat is niet handig lijkt me, daarom dus de pijltjes.
Maar Dré weet daar wel meer over denk ik ?
Maar Dré weet daar wel meer over denk ik ?
