Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Jelmer
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 3 van 20)
Topic: Denon DN-X1700 (2-4-2009 23:16:00)
En op aboutdj hebben ze beeld. Echte foto's wel te verstaan.
Topic: T-shirt met werkend equalizer-spectrum (21-3-2009 13:21:00)Ik zag dat hij elders 3 tientjes kost, kwam hem vandaag ergens tegen voor 2 tientjes:
https://www.priceattack.nl/winkel/tqualizer-s-p-598.html
(Hoop overigens dat dit niet wordt gezien als reclame maken, voor de duidelijkheid; ik heb op geen enkele wijze iets van doen met deze site).
Topic: Nieuw: Denon DN-S3700 (20-3-2009 12:30:00)https://www.priceattack.nl/winkel/tqualizer-s-p-598.html
(Hoop overigens dat dit niet wordt gezien als reclame maken, voor de duidelijkheid; ik heb op geen enkele wijze iets van doen met deze site).
Heb je de review op https://www.aboutdj.nl al gezien?
Topic: welke controller? (14-3-2009 21:12:00)Misschien moet je proberen je vraag iets concreter te maken: waarom twijfel je tussen deze twee? Welke eigenschappen moet de controller hebben voor jou? Wat snap/weet je nog niet van deze controllers waardoor je nog geen keuze hebt kunnen maken?
Nu is het meer een mededeling (ik twijfel tussen deze twee) dan een vraag..
Topic: welke controller? (14-3-2009 19:19:00)Nu is het meer een mededeling (ik twijfel tussen deze twee) dan een vraag..
En soms vinden mensen je een drammer en besluiten ze helemaal geen tijd en energie in je vraag te steken..
Maar goed, had je deze reviews al gelezen?
numark omni controll
hercules
Topic: welke controller? (14-3-2009 10:30:00)Maar goed, had je deze reviews al gelezen?
numark omni controll
hercules
Geduld is een schone zaak.....
Topic: Verschil Reloop Spin/ Reloop Spin Digitrack (25-12-2008 07:41:00)Bij de digitrack worden twee elementen voor de draaitafels meegeleverd. Staat er vrij duidelijk bij toch?
Topic: Wat kosten jullie nou? (14-12-2008 21:05:00)Waarom oplichterij? Is toch gewoon een kwestie van vraag en aanbod? De vraag is op bijzondere dagen hoger en het aanbod blijft gelijk.... Kortom, de prijs stijgt. Of heb ik niet goed opgelet bij economie vroeger (is nl alweer een tijdje geleden
).
Topic: Nieuwe set EAW, RCF oid. (10-12-2008 13:06:00)
).Volgens mij bedoeld hij het uiterlijk, niet de klank.
Topic: Containeropslag (12-9-2008 18:46:00)BVA Auctions is zo'n site maar er zullen er vast nog wel meer zijn. Verdiep je even in de bijkomende veilingkosten e.d. voordat je een bod doet.