Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Spil

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 47 bijdrage(n) van Spil (Pagina: 3 van 5)

Topic: minimale techno (30-7-2004 14:20:00)
Bij Decks-Records kun je luisteren mijn beste Braz.. wink ;)

Sommige releases koop ik blind trouwens maar veel weet ik de titels al voordat ze uitkomen van internet en bij velen luister ik ook gewoon.. Maar na 10 seconden weet ik altijd wel of ik de plaat wil hebben of niet...
Topic: case of bag ? (30-7-2004 13:59:00)
Je bent snel Dré... wink ;)
Topic: minimale techno (30-7-2004 13:59:00)
Had trouwens ook nog:

Shinedoe - Alpha/Dilemma - Pure026

Mode - Mode - MD006 (4 depeche mode rmxs/bootlegs)
Topic: minimale techno (30-7-2004 13:58:00)
Bestel alles online.. wink ;)

Wil binnenkort wel een keertje naar Keulen rijden (Kompakt) maar tot nu toe doe ik het al bijna 2 jaar van achter mijn computertje.. Bevalt prima.. Alleen mijn credit card is er niet zo blij mee maar die moet niet piepen...

Die Guido Schneider is vetjes! Vooral die b1 track "Moved (refreshed)" is lekker.. Had die ook al origineel (eerder pokerflat uitgave)...
Topic: case of bag ? (29-7-2004 14:30:00)
2 Roberto: check de link nog eens... ;)
Topic: minimale techno (28-7-2004 14:40:00)
Heb nog wat nieuwe plaatjes gekocht:

2 Dollar Egg - NAXOS - Nummer 008

Adam Marshall - EXPERIMENTAL HOUSE APPROACH - Antennae 04

Alexander Kowalski with Turner - LOCK ME UP - Voidcom0106

Copacabannark - TO BEACH OPR NOT TO BEACH - Perlon41

Maetrik - SHOW ME THE WAY - Pulse With rec / pulse 01

Mathew Jonson - DECOMPRESSION EP - Minus24

Monne Automne - INTRODUCING LIGHT & SOUND - Lo-Fi 026

Patrick Chardronnet - LEDGE - Raum Musik 042

Quarks - DU ENTKOMMST MIR NICHT (REMIXES) - Home 005

Robag Wruhme - WUZZELBUD KK - Musik Krause MK011

Soulphiction - EP 01 - Freude am Tanzen / FAT017

Various Artists - CONTEXT UNRAVELLED VOL 2 - Context 10b

Mode - MODE - D006 incl. Pascal Feos rmx van No Good

Shinedoe - DILLEMA /ALPHA - Pure026
Topic: minimale techno (27-7-2004 13:38:00)
Die Minx is al een tijdje uit hoor.. In NL weet i kniet maar in Duitsland is hij gewoon al een tijd te bestellen... Ga vandaag (als Decompression EP op voorraad komt) ook weer eens een grote bestelling plaatsen.. :D

Komen een aantal leuke optredens aan en daarvoor kan ik wel weer een sloot nieuwe platen gebruiken...
Topic: minimale techno (14-7-2004 11:15:00)
Koel! Tjah, wil ook wel naar SMS maar doe het toch maar ff niet... Ga gewoon naar DV.. Had je trouwens nog nieuws over het Oss verhaal? ;)
Topic: minimale techno (8-7-2004 14:38:00)
Nah jah, ik ga toch voor Hybrid... :P Rest kan me eigenlijk gestolen worden... Feest van het jaar heb ik afgelopen zaterdag al meegemaakt op Awakenings in de minimal tent... Wat een feest was het daar zeg... Niet te geloven! Killer sets van o.a. Luciano (live), Steve Bug, Wighnomy Brothers...
Topic: minimale techno (30-6-2004 12:54:00)
zou graag gaan maar nu ff niet.. ga gewoon weer lekker naar dance valley en verder hou ik het rustig... heb geen geld over na een intensieve verhuizing.. :P