Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Spil
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 47 bijdrage(n) van Spil (Pagina: 1 van 5)
Topic: Stanton 303 & 304 pitchfout?? (7-11-2006 07:36:00)Zijn volgens mij uit productie genomen..Waarom? Enig idee?Topic: Stanton 303 & 304 pitchfout?? (6-11-2006 22:36:00)
\Hallow! Die klant ben ik hè... Ben nog steeds aan het vogelen Dré en ben bang dat jij toch gelijk hebt...
Ik heb de cd (de originele) waar het probleem zich voordeet nog een paar keer beluisterd, evenals andere cd's maar bij andere cd's merk ik het niet meer op, alleen bij die ene..
Sommige gebrande cd's hebben het probleem ook nog maar anderen weer niet.. Heb net een paar gebrande tracks naast 1 (steeds dezelfde) plaat gelegd en kon hem steeds ruim 30 seconden strak laten lopen voordat ik de plaat een heeeeeeeeel klein tikje moest geven.. Blijf het deze week nog intensief (voor zover dat mogelijk is, ben te druk!) testen en zal je zeker mijn bevindingen nog even laten weten.. in ieder geval bedankt voor de support tot nu toe.. Ben overigens ook niet anders van jou gewend hoor.. ;)Topic: Hulp gevraagd: Tech-house, Electro, Minimal Techno, Techno, Progressive (14-1-2005 17:31:00)
gelukkig denken jullie er dus anders over dan mijn collega minimal djs. Die doen daar dus echt minderwaardig over.Namen braz!
Topic: set voorbereiden (25-10-2004 17:02:00)
Tenkater schreef:
Spil schreef:
André, waarom verkoop jij ze trouwens niet meer? De 303 en de 304?André, waarom verkoop jij ze trouwens niet meer? De 303 en de 304?
Topic: Stanton 303 & 304 pitchfout?? (6-11-2006 21:50:00)Dré schreef:
Ik heb tot nog toe één klant die klaagt over een niet stabiel werkende C.303. Die klant heb ik verzocht de speler naar mij op te sturen, inclusief een CD waarbij de klacht zich voordoet. Overigens heb ik (nu 3 weken verder) de speler nog steeds niet ontvangen en ook niet van de klant gehoord dat hij hem verzonden heeft (kan dus wellicht zijn dat hij er achter is gekomen dat z'n probleem iets anders was (...)).\
Ik heb de cd (de originele) waar het probleem zich voordeet nog een paar keer beluisterd, evenals andere cd's maar bij andere cd's merk ik het niet meer op, alleen bij die ene..
Sommige gebrande cd's hebben het probleem ook nog maar anderen weer niet.. Heb net een paar gebrande tracks naast 1 (steeds dezelfde) plaat gelegd en kon hem steeds ruim 30 seconden strak laten lopen voordat ik de plaat een heeeeeeeeel klein tikje moest geven.. Blijf het deze week nog intensief (voor zover dat mogelijk is, ben te druk!) testen en zal je zeker mijn bevindingen nog even laten weten.. in ieder geval bedankt voor de support tot nu toe.. Ben overigens ook niet anders van jou gewend hoor.. ;)
You have mail...
Topic: set voorbereiden (25-10-2004 17:04:00)
braz schreef:
gelukkig denken jullie er dus anders over dan mijn collega minimal djs. Die doen daar dus echt minderwaardig over.
Hi braz... Kikke hoor, je eerste optreden..
Anyway, set voorbereiden kan een grote hulp zijn voor je. Maar er is natuurlijk verschil tussen een set voorbereiden en een set voorbereiden. Ik ben absoluut geen voorstander van compleet klaargelegde sets afwerken (op volgorde in de tas/koffer) omdat je dan als dj al aangeeft niet in te willen gaan op eventuele wensen van publiek. Da's nog niet het ergste: als je je aan de klaargelegde set houdt betekent het ook dat je je moeilijk aan kan passen...
Eerste paar platen vind ik helemaal niet gek, helemaal als je "onervaren" bent.. Kan juist wat extra zekerheid geven als je weet met welke platen je begint omdat het na de eerste paar platen meestal vanzelf gaat.. Ik pak ook vaak nog een 1e plaat die ik van tevoren al in gedachten had.. Verder bereid ik niets voor aan een set.. Ik pleur altijd mijn tas vol (met meestal de nieuwste platen en een paar oudjes) en dan zie ik het ter plekke wel..
Succes!
Topic: minimale techno (20-10-2004 14:19:00)
Anyway, set voorbereiden kan een grote hulp zijn voor je. Maar er is natuurlijk verschil tussen een set voorbereiden en een set voorbereiden. Ik ben absoluut geen voorstander van compleet klaargelegde sets afwerken (op volgorde in de tas/koffer) omdat je dan als dj al aangeeft niet in te willen gaan op eventuele wensen van publiek. Da's nog niet het ergste: als je je aan de klaargelegde set houdt betekent het ook dat je je moeilijk aan kan passen...
Eerste paar platen vind ik helemaal niet gek, helemaal als je "onervaren" bent.. Kan juist wat extra zekerheid geven als je weet met welke platen je begint omdat het na de eerste paar platen meestal vanzelf gaat.. Ik pak ook vaak nog een 1e plaat die ik van tevoren al in gedachten had.. Verder bereid ik niets voor aan een set.. Ik pleur altijd mijn tas vol (met meestal de nieuwste platen en een paar oudjes) en dan zie ik het ter plekke wel..
Succes!
Heb een 140 minuten set klaarliggen die ik laatst op Livesets Radio heb gedraaid maar daar wacht ik even mee omdat er anders teveel van mij online staat.. Wil ik ook niet..
Topic: minimale techno (19-10-2004 13:35:00)Thanx!
Die track is de Afterlife mix..
Topic: minimale techno (14-10-2004 15:59:00)Topic: Nieuwe pioneer djm 600 kloon (5-10-2004 13:26:00)Die track is de Afterlife mix..
Hij stond er niet..