Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Braz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Braz (Pagina: 3 van 20)
Topic: Burnproof... (16-8-2006 19:11:00)
Ik ga weer opnieuw beginnen, ondanks dat de pioneers geen problemen opleverde. Kan helaas dus die burnproof optie niet uit zetten met nero 5.0.
Topic: Burnproof... (16-8-2006 10:12:00)
nee hoor, dan gaat mijn gage gewoon omlaag om die dingen te kunnen huren, zo ben ik dan ook wel weer. Draai gewoon het liefst op pioneer dus daar heb ik wel wat voor over. Neemt niet weg dat ik cd-r's moet hebben die het liefst op alle cd-spelers werken.
Topic: Burnproof... (16-8-2006 09:11:00)Bedankt allemaal voor de info. Ik ga die Ultrabuffer gewoon weer aanzetten dus. Ik denk dat ik de snelheid van het branden nog en keer omlaag gooi (van 24x naar 16 x ofzo) om te kijken of dat iets scheelt. Ben allang blij dat mijn cd's het pioneers wel gewoon goed doen, want dat is toch de standaard in de meeste clubs (en staan ook in mijn techn. rider
)
Topic: Burnproof... (15-8-2006 20:01:00)
)ik heb ze op 24x gebrand. Leek me prima want ik begreep dat een te lage snelheid ook weer niet goed was....Dus mijn vraag blijft staan: is burnproof hetzelfde als Ultrabuffer (bij Nero 5.0)
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (15-8-2006 16:11:00)Duidelijk verhaal dre........ga het brandproces eens onder de loep nemen. Overigens heb ik de cd's inmiddels getest op een pioneer 1000 en die gaf geen problemen. Ik heb het net in een ander oud topic ook al gevraagd maar zie nu deze reactie.....dus hier ook de vraag. Hoe zet ik optie Burnproof uit bij Nero 5.0? Is dat hetzelfde als Ultrabuffer (aantal mb's RAM-gehuegen dat Nero gebruikt om voor een succesvol brandproces te zorgen?)
Topic: Burnproof... (15-8-2006 16:07:00)allereerst sorry dat ik dit topic zo kick, maar ik heb een vraagje. Ik heb namelijk het idee dat ik mijn cd's (TDK) niet op de juiste manier brand waardoor ik soms een soort storing krijg door het geluid tijdens het afspelen op dj-cd-spelers (niet op mijn huis tuin en keuken spelertjes) Na wat rondgezocht te hbben op dit forum (een dag of 2 veel lezen) ben ik niet veel wijzer geworden over de manier dat ik cd's moet branden; wat ik wel heb geleerd is dat je de burnproof optie uit moet zetten. Maar nu kan ik dat niet vinden in mijn brandprogramma Nero 5. Wel vind ik iets dat Ultrabuffer heet. Is dat hetzelfde? Daar kan ik namelijk de hoveelheid RAM-geheugen van de buffer instellen handmatig. Als dat de burnproof optie IS, heb ik nog een probleem, want die is niet uit te schakelen. Hij staat nu (automatisch) op 31 mb en moet minimaal 1 mb zijn.....
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (15-8-2006 09:45:00)in de vijf uur dat ik gedraaid heb, gebeurde het een keer of 4; allemaal cdr's. Orginele cd's deden het wel allemaal, maar ook 90% van mijn cdr's deden het dus gewoon. En ik heb ze allemaal op dezelfde manier gebrand, met hetzelfde merk cd's. Maar is het echt normaal dat die cd-spelers zo heet worden? Kon er bijna mijn sigaret mee aansteken joh....
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (14-8-2006 11:46:00)Afgelopen zaterdag voor het eerst gedraaid met deze spelers en ik moet zeggen, heel fijn. Had 1 heel vervelend probleem en ik vraag me af of meer mensen dit hebben gehad. Ik draaide met zelf gebrande cd's (wel goede en op een lage snelheid gebrand....) en heel soms maakte die een vreemd geluid. Ze sloegen niet over en bleven niet hangen, maar het geluid vervormde af en toe een paar seceonden heel erg. Ik voelde toen even aan de achterkant van de cd-spelers en aan het mengpaneel en die waren bloedje heet. Zelfs mij eigen pioneer djm600 mixer heb ik nog nooit zo heet gevoeld! Kan het doordoor komen dat het geluid vervormd? Of ligt dit toch aan de cd's. heb ze nog niet op andere spelers uit kunnen testen want de cd's heb ik afgelopen weekend pas gebrand. Thuis op de Hifi-speler deden ze het gewoon goed (niet dat dat veel wil zeggen...)
Topic: [van plaat op cd] hoe vinyl te digitaliseren? (4-8-2006 15:20:00)sorry voo het kicken van dit topic, maar ik heb een vraag waarop ik het antwoord niet kan vinden op het forum , Ik wil mijn vinyl gaan digitaliseren, op cd branden en een back up op mijn externe geheugen bewaren. .wav-bestanden hebben de beste kwaliteit maar nemen zoveel ruimte in beslag. Is het verschil hoorbaar als ik alles comprimeer naar mp3 320kbs? Wellicht een n00b-vraagje maar toch....
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (1-8-2006 13:28:00)nog niet zo lang geleden een klusje gedaan voor een winkeliersvereniging. Midden in het centrum, winkels waren dicht. Aan promo bleek niet veel gedaan te zijn met als resultaat: 0 bezoekers; echt waar. We hebben er toch maar het beste van gemaakt. Als ik draaide ging mijn maatje op het plein dansen en andersom. Volume voluit en de meest slechte platen achter elkaar geplakt. Een kleine greep uit de setlist: I wanna be a hippie, gerard joing - dont leave me this way, Milli vanilli - girl you know its true, LA Style - James Brown
1 van mijn beste ervaringen is een feest wat ik had georganiseerd met als headliner Erick E. Eigenlijk stopte dat feest om 23 uur, aangezien het op een buitenpodium gepland stond. Echter, vanwege het slechte weer een dag ervoor alles naar binnen verplaatst, waardoor het feest ook ineens langer mocht duren, bleek op de dag zelf. Erick E kon niet langer blijven dan 23.00 uur; of ik niet na hem kon draaien?! Snel naar huis gegaan, platenkoffer ingepakt. Kom ik terug, blijkt er ineens ruim 900 man binnen te staan (waren er 300 toen ik weg ging) Hele tent uit zijn dak en ik moest het 'even overnemen'
Bibberende handjes, 2 plaatjes moeten wennen, maar daarna LOS! Mooiste ervaring ooit!
1 van mijn beste ervaringen is een feest wat ik had georganiseerd met als headliner Erick E. Eigenlijk stopte dat feest om 23 uur, aangezien het op een buitenpodium gepland stond. Echter, vanwege het slechte weer een dag ervoor alles naar binnen verplaatst, waardoor het feest ook ineens langer mocht duren, bleek op de dag zelf. Erick E kon niet langer blijven dan 23.00 uur; of ik niet na hem kon draaien?! Snel naar huis gegaan, platenkoffer ingepakt. Kom ik terug, blijkt er ineens ruim 900 man binnen te staan (waren er 300 toen ik weg ging) Hele tent uit zijn dak en ik moest het 'even overnemen'
Bibberende handjes, 2 plaatjes moeten wennen, maar daarna LOS! Mooiste ervaring ooit!