Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hurricane

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 3 van 20)

Topic: Licht voor amateurfilm (18-4-2005 23:30:00)
lee 126 aangevuld met lee182/106.

standaard h0erenkast happy :)
Topic: Licht voor amateurfilm (18-4-2005 18:40:00)

Tom. V schreef:

maar bestaat er niet zo'n basis-setje?
de standaard discofilters setjes gaan niet werken. Vertel ons de sfeer, elk kleurenfilter heeft zo zijn eigen sfeer, voor camera is het heel belangrijk dat je veel open wit laat. anders ziet het er niet uit op de film.
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (7-4-2005 20:39:00)
Goed nieuws Harmen. ipv een maxim krijg ik een pearl mee. toch bedankt voor de uitleg en uitnodiging! happy :)
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (6-4-2005 20:24:00)

Harmen schreef:

helaas geen macro of Shape generator (dat mis je inderdaad wel jah) maar verder erg fijne tafel.
lees de manual nog maar eens door. hij heeft wel een shapegenerator. al zijn het maar 6 shapes happy :)
Topic: TMF Awards 2005 (2-4-2005 14:19:00)

sandervandermaat schreef:

Heeft iemand ook nog die kleine mh's gezien op het dj meubel van tiesto op live @ the bridge? Wat voor dingen waren dat nou weer?
ja gezien, en zoals je zelf al zei: kleine MH's laugh :D
Xilver Droplet.

Ledmovingheadjes
Topic: Gewoon uit nieuwsgierigheid ,wie heeft er een Mac2000 ? (29-3-2005 23:30:00)
over hog/pearl.

het klopt inderdaad dat ik nog niet veel achter een hog heb gestaan. Daarom prefereer ik momenteel ook een pearl boven een hog maar misschien dat er verandering in komt zodra ik meer weet over die tafel.

Maar goed, ik geef mijn mening en daar is niets fout aan?! happy :)
Iemand die post "lang leve vari*lite. mac sucks" (of vul voor vari*lite en/of mac willekeurig ieder ander merk in) kan ik niet erg serieus nemen. Verder ben ik het 100% eens met joost.
daarom staat er ook een smiley achter:) Grapje noemen ze zoiets wink ;)
Topic: Gewoon uit nieuwsgierigheid ,wie heeft er een Mac2000 ? (28-3-2005 12:07:00)

Dj Nathan schreef:

Ik heb 'hurricane' wel vaker mooie opmerkingen horen maken op school.
'De hog 500 had het formaat van een kliko dusss' Kan je veel beter een pearl 2000 nemen. Was zijn zeer onderbouwde mening wink ;)
aaaah jij zat achter de hog! weet ik ook gelijk wie jij bent happy :) . Ach ja, ik zweer bij Avolites. Fijne tafels, duidelijk en overzichtelijk. makkelijk en snel te programmeren Maar wederom, das mijn mening

en nee dat was niet mijn onderbouwde mening. De hog vind ik een onoverzichtelijke tafel. de logica van programeren wil er bij mij ook niet echt in, en tsja. vind de doortik que niet echt lekker werken als subs. Doe mij maar een lekkere avo roller wink ;)
Topic: Gewoon uit nieuwsgierigheid ,wie heeft er een Mac2000 ? (28-3-2005 10:35:00)

djbidji schreef:

@hurricane: heb je al met de vari*lite gewerkt? zo,ja welk type? en waarom zijn de mac's kl*te?
ja. in de schouwburg waar ik werk kom ik ze geregeld tegen. VL2000/VL3000. Tuurlijk zit er aan vari*lite een bepaald prijskaartje, maar wat je ervoor terugkrijgt is dan ook heel veel. Ook HES is erg tof spul. Mac heb ik geen goeie ervaringen mee. te vaak errors en andere bugs. Maarja, das mijn mening
Leuke opmerking, hoevaak ben je met je drive-in show al met Vari*lite op pad geweest???
ik zal gek wezen. met drijfinsjow op pad met vari*lites happy :) Ik sleep me suf aan die ballast racken
Topic: Gewoon uit nieuwsgierigheid ,wie heeft er een Mac2000 ? (27-3-2005 21:47:00)
lang leve vari*lite. mac sucks shut up :X
Topic: Studio Due Stratos (20-3-2005 00:46:00)
wij gebruiken in poppodium ook 4 stratos headjes, leuke headjes met een bak licht maar snel zijn ze niet bepaald helaas. Affijn, suc6 met je aankoop