Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MC Party

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 102 bijdrage(n) van MC Party (Pagina: 3 van 11)

Topic: Thema muziek Viking avond. (19-9-2006 18:28:00)
Het is echt viking, waarbij men natuurlijk aangekleed wordt. Gaat om bedrijfsfeest..
Topic: Thema muziek Viking avond. (19-9-2006 12:08:00)
We gaan binnen kort een Viking feest verzorgen.
Nu was mijn vraag of iemand leuke muzikale tips heeft?

Themapunten.

Roeien
Landen trip.
krachtspelen.
Topic: ultralite missioncontrol vx2 touring (27-7-2006 10:17:00)

Victor schreef:

Voor fader- en andere storingen hoef je niet bang te zijn.
Dit vind ik heel vreemd, heb nu al meerdere mensen gesproken die regelmatig gebruik ma(a)k(t)en van een mission control.
De een vertelde me dat ik direct bak met faders bij moest scoren want deze willen het nogal eens begeven. Een ander vertelde me dat ze stroef liepen..

Nu weet ik het helemaal niet meer... laugh :D
Topic: ultralite missioncontrol vx2 touring (25-7-2006 06:04:00)
Had nog enkele vragen:

Zitten er auto shapes in?

En hoe zijn de faders.. regelmatig defecte faders of valt dat mee?
Topic: American DJ ST-132 (22-5-2006 22:55:00)
Denk ook dat je deze met een ander doel moet kopen. Wanneer je hier speakers in gaat riggen, flinke mh's erin, etc ben je mijns inziens al verkeerd bezig..
Topic: American DJ ST-132 (21-5-2006 18:44:00)
Heb er ook twee gekocht om te testen. Wat me meteen opviel waren de wat gammele verbindingen van de poten. (mss kwestie van aandraaien van het boutje?) Meer mensen dit opgevallen?
Topic: HQ-Power Exciter 250 (18-2-2006 19:55:00)
Zit niet op de scan. Rutgerlan kan je wel vertellen hoe je pan tilt kan draaien in de scan. Zo kan je dus met a/b scans gaan werken...
Topic: Wat kosten jullie nou? (9-2-2006 19:53:00)

djlaakie schreef:

JeroenVDV schreef:

Iemand met meer dan 25 jaar ervaring geeft je toch net even wat meer zekerheid DAT het een mooi feestje gaat worden, dan iemand met anderhalf jaar ervaring. Daar hebben klanten ook graag geld voor over.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Als iemand 25 jaar ervaring heeft ga je er vanuit dat hij er wat moois van kan maken. Maar iemand die 1,5 jaar ervaring heeft kan er net zo goed iets moois van maken. Dus ik ben het niet helemaal mee eens.

Groetjes,

DJ Laakie
Je gaat toch niet beweren dat ervaring hier geen rol speelt..
Ik zie het net als voetballen: Iedereen kan een balletje trappen, de persoon die al jaren wekelijks actief is zal in 80% vd gevallen beter zijn dan iemand die net een jaar of twee voetbalt. Spel inzicht en controle maakt hier vaak het verschil...

Zo is het met draaien ook, wanneer je jong bent pak je vaak de cd;s met toppers uit koffer/cd map en gaan met die banaan.(geen herkenning met die tijd etc etc)
verder zal je door de opgedane ervaring gewoon beter een avond kunnen opbouwen.

Merk het bij mezelf ook, 2 jaar terug dacht ik al van: mwa.. kan nu de meeste klussen toch wel goed uitvoeren. Wanneer ik er nu op terugkijk denk ik dat ik toch bepaalde feesten heel anders had aangepakt.

Je leert gewoon per feest... Bepaalde gasten zijn gewoon heel moeilijk in de been te krijgen, hier kan een ervaren goede dj dus zijn kunsten laten zien. Ook speelt een stukje mic vrees mee waar veel (vooral jongeren) de eerste jaren last van hebben.
Topic: Geblokkeerde producten (25-1-2006 06:46:00)

Dré schreef:

RutgerLAN schreef:

Zóver was ik inmiddels razz :p

Als ik versie 2 heb volgens jou, en Dateq zegt dat er niks meer gewijzigd word, hoe kom je dan bij een versie 3?
Door m'n contactpersoon bij Dateq.
Geen overmoedige praatjes vd vertegenwoordiger ?
Topic: EV Q66 (14-1-2006 02:07:00)
MSS is de wartmte afvoer het probleem en doet een goede case met venti het werk?

Inmiddels al een 14 tal van deze amps in bezit gehad en geen problemen gehad. Idem bij collega bedrijf. Heb er overal een 1HE ventilatie rooster boven/onder zitten en aan de achterkant van het binnenrack een venti.